21. Pokojíček pro malého

3.4K 142 16
                                    

Caroline leží na gauči, na bříšku má položenou vaničku s pistáciovou zmrzlinou a dívá se na televizi. Každou chvíli se vanička nadzvedne, jak jejich chlapeček kopne. Caroline se usměje, odloží vaničku a poklepe na bříško.

"Copak, prcku?" Uchechtne se, když malý kopne. Domem se najednou rozletí smích, přičemž Caroline protočí oči.

"Táta se strejdy ti dělají pokojíček, víš?" Usměje se a pohladí si znovu bříško. Caroline si s jejím chlapečkem ještě povídá, když najednou uslyší kroky na schodech. Otočí se a uvidí Luka, který sebíhá dolů po schodech celý od modré barvy.

"Co tam děláte, panebože?" Zasměje se a prohlíží si Luka.

"No, víš, ono se to zvrtlo a spíš tam po sobě stříkáme barvou." Uculí se nevinně Luke. "Ale neboj! Ještě dneska to namalujeme!" Dodá ihned.

"Jsem tu z vás nejmladší, ale jsem tu snad nejvíc psychicky vyspělá!" Hraně se zamračí Car.

"No, to nevadí." Ušklíbne se blonďák a přisedne si ke své těhotné přítelkyni. "Co tu vůbec děláte, vy dvě moje lásky?" Usměje se a pohladí Carolinino bříško.

"Jíme zmrzku a koukali jsme na film, ale před chvílí jsme poslouchali váš smích." Odpoví Car a nabere si velikou lžíci zmrzliny. Blonďák ji s úsměvem pozoruje.

"Jsi jak melounek." Uculí se na svou přítelkyni, přičemž si vzpomene na Michaelova slova, když stěhovali Car zpět do jejich domu.

"Já nechápu, co na tom ty i Mikey máte. Nejsem jako meloun." Zamručí Caroline a strčí si další lžíci zmrzliny do pusy.

"Ale notak, hned se nečerti." Zašklebí se blonďatý a věnuje Caroline polibek na tvář.

"Víš co? Raději to mazej dodělat." Našpulí Car rty. Luke se smíchem protočí oči, vstane a jde zpět za kluky.

Luke odejde za kluky a Car si opět položí na bříško vaničku se zmrzlinou. Malý znovu kopne a ona sykne, ale i přes to se musí usmát. Poslední dobou ji kopání začalo bolet, ale stejně je pořád krásné cítit toho prcka.

Když dojí zmrzlinu, opatrně vstane, prázdnou krabičku vyhodí a poté se vydá pomalu nahoru zkontrolovat kluky, jak pokročili. Vejde do pokoje a naskytne se jí pohled, nad kterým se musí potichu uchechtnout. Mikey, Luke a Calum se snaží s Ashovou pomocí složit postýlku. Opře se o futra a všechny je pobaveně sleduje.

"Panebože, vy jste idioti." Protočí Ashton oči a začne na už postavený přebalovací pult skládat pleny, krémy, ubrousky a ostatní věci, co budou potřeba. Car mlčky přijde k Ashovi a začne mu pomáhat.

"Co ty tady?" Usměje se na ní Ashton a vyndá zbytek plen z balíku a podá je Car, která je naskládá na pult.

"Nudili jsem se s malým sami dole." Uchechtne se Car a mezitím už kluci doskládají postýlku, všechno povlečou, ustelou a připevní nad ní i hrací kolotoč.

Všichni přejdou ke dveřím a rozhlédnou se po místnosti. Je vymalována bílo-modře, přesně tak, jak se domluvili. Uprostřed místnosti stojí postýlka, vedle které je položena hrací podložka. U stěny je přebalovací pult a u druhé stěny je skříň, která je plná oblečků pro malého.

"Už se těším, až si ho přivezeme z nemocnice sem." Usměje se Caroline a zasněně vydechne.

"A až ty budeš stát poprvé u toho pultu a budeš ho přebalovat." Doplní ji s úšklebkem Luke a Caroline ho jemně bouchne pěstí do ramene.

"Ne. To budeš dělat ty." Zasměje se Car a rozejde se pomalu dolů.

_____________________

"Lásko?" Zašeptá Luke, když si večer lehají s Car do postele. Jeho blonďaté vlasy mají pořád modrý nádech.

"Hm?" Podívá se na něj Caroline a rozpustí si vlasy.

"Co kdybychom vybrali jméno pro malého?" Usměje se Luke, počká, až si Caroline lehne, poté jí vyhrne tričko, které si půjčila od něj a políbí ji na bříško.

"Tak..tak fajn." Usměje se i Car a pohladí Luka po vlasech. Luke jí shrne tričko zpět dolů a lehne si vedle ní.

"Přemýšlela jsi už nad nějakým?" Zeptá se s úsměvem a pořád hladí její bříško.

"Alex, Mikey, Toby a Sam." Uculí se Caroline a dívá se na Luka.

"Já vždycky chtěl Sama, nebo Mikeyho." Zasměje se Luke a políbí Car na tvář.

"Takže..co kdyby to byl Michael Samuel Hemmings?" Navrhne Car, přičemž se Lukovi na tváři vykouzlí úsměv.

"Zní to hezky. Takže máme vybráno." Zasměje se Luke a znovu se skloní k jejímu bříšku.

"Ahoj Mikey." Usměje se a políbí Carolinino bříško přes tričko a poté se podívá přes řasy na Car, která se pořád culí.

"Co se pořád culíš." Zasměje se blonďák.

"Líbí se mi to jméno." Zasměje se spolu s ním i Car a poté roztomile zívne.

"Je čas jít spát." Zašklebí se Luke a lehne si vedle ní. Ona se k němu přitulí a zavře oči. Luke zhasne lampičku a polbí Caroline do vlasů.

"Dobrou noc, lásko." Zašeptá a také zavře oči.

____________

Ahoj, ahoj!:3

Hlasím se s novým dílem!:3 Byl by už včera, ale nemohla jsem se rozhodnout nad jménem. Nakonec jsem vybrala Mikeyho a Sama:3 Myslím, že ty jména se k příjmení Hemmings hodí a já vám všem děkuji za jména, která jste mi psali už asi k předminulé části:3 Líbil se mi nápad, že by se malý mohl jmenovat jako jeden ze strýčků^

Jak se vám líbili kluci, když dělali pokojíček? Já osobně jsem se docela bavila, když jsem to psala:D^

A Car už to má za pár:3 Taky se tak šíleně na malého těšíte?:3

Už nás čeká málo dílů a bude konec:/ Ale pořád přemýšlím, jestli to ukončit epilogem, nebo začít psát druhou knížku..:/ Co byste raději vy? Epilog a konec nebo druhá řada?:)

Love ya, guys!♥

-Jane Xx.

She is mine! (Luke Hemmings)Kde žijí příběhy. Začni objevovat