28. Sunny Day

2.6K 133 7
                                    

Když Car přijde s nakrmeným a spokojeným Mikeym zpět, kluci hrají kámen, nůžky, papír.

"Co to děláte?" Zasměje se Car a sedne si na gaučík vedle Luka.

"Hrajeme kámen, nůžky, papír a kdo to prohraje, půjde Mikeyho přebalit." Objasní Ashton a hrají dál. Caroline je pobaveně sleduje.

"Nebylo by snadnější, kdyby hrál první Luke s Ashem a potom Mike s Calem a kdyby prohrál například Luke a Mike, tak by si to zahráli oni a kdo by prohrál, ten by šel prcka přebalit?" Navrhne Caroline, když se kluci začnou hádat.

"Jo! Car má pravdu! Já s Lukem začnu!" Vykřikne Ashton a začnou s Lukem hrát. Ash vyhraje, takže Luke zůstává a poté hraje Mikey s Calumem. Calum vyhraje a Mikey zůstává. Nakonec Michael prohraje.

"Mikey jde přebalit Mikeyho, to je sladký." Škádlí ho Ashton. Mikey starší zamručí, vezme si od Car tašku s plenami a jde do vedlejší místnosti.

Rychle malého přebalí a jde zpět. Caroline podá Mikeyho a tašku položí na zem. Car se na malého usměje a pohladí ho po tvářičce. Luke se k Car přitiskne víc a začne kroužit prstem malému po bříšku. Mikey vyplivne dudlík a roztáhne pusinku do úsměvu.

"Ty jsi sladkej!" Uculí se na něj Luke a polechtá ho. Mikey se na něj culí a na baculatých tvářičkách mu vyskočí ďolíčky.

"Ty jsi můj tučňáček, viď?" Pohladí ho blonďák po tvářičce a stále se na něj usmívá. Mikey ho pozoruje, ale po chvíli si s dokonalým načasováním zívne. Car spolu s kluky zavrní a usmějí se.

"Dej mi ho, půjdu s ním už domů." Natáhne Car k Lukovi ruce. Luke dá malému poslední pusu na spánek a poté ho podá Car, která se usměje, taky ho políbí na spánek a vstane.

"Tak my půjdeme, uvidíme se doma." Vezme Mikeyho ručičku a zamává s ní klukům, kteří malému zamávají nazpět. Car se uchechtne a jde pryč. U vchodu položí Mikeyho do kočárku, do pusinky mu dá dudlík a pečlivě ho opět přikryje dečkou. Poté se rozjede domů.


TWO MONTHS LATER


Venku je krásné teplo, dnes se všichni rozhodnou, že stráví den venku na zahradě u bazénu. Na trávník rozprostřou velikou deku, kam si všichni posedají.

"Kde je Car a prcek?" Rozhlédne se Michael a napije se jahodového smoothie.

"Zatím, co ty jsi míchal ty tvoje zázračný drinky, Mikey se vzbudil." Dloubne do něj Calum.

Po chvilce přijde Car s malým Mikeym v náručí. Caroline má na sobě plavky a malý je jen v plínce.

"Ahoooj, chlapáku, vyspinkáno?" Uculí se na malého Luke a natáhne ruce, přičemž mu ho Car podá. Luke ho k sobě přitulí a políbí na baculatou tvářičku, na což se malý zase začne usmívat.

"Ty jsi takovej smíšek." Polechtá ho Calum na bříšku a uchechtne se. Mikey se na něj usmívá a Luke si posadí malého na klín. Car si sedne k nim a pozoruje Mikeyho. Mikey sedí na Lukově klíně a rozhlíží se kolem. Poté jeho pozornost upoutají jeho vlastní nožičky. Natáhne se a chytne jednu svou nožičku do ručičky. Calum se nad tím pohledem spolu s ostatními uchechtne.

"Cale, pohlídej ho, prosím. Hned budu zpátky." Uculí se Luke, podá malého, který si stále zkoumá nožičku Calumovi a vstane. Vezme do náruče Caroline a běží s ní k bazénu.

"Lukey! Lásko! Ne!" Stihne zapištět Caroline. Luke se spolu s kluky začne smát, zatímco Car se vynoří a začne prskat vodu.

"Pomoz mi!" Zakřičí na něj a natáhne k němu ruku. Luke ji za ruku chytne a chce ji vytáhnout, ale Car je rychlejší a stáhne Luka za sebou do vody. Potom na něj vyplázne jazyk, rychle vyleze z bazénu a jde zpět na deku. Když ji Mikey uvidí, nechá nožičku nožičkou a natáhne ručičky k ní. Caroline se na malého smíška usměje a vezme si ho na klín. Políbí ho na hlavičku a usměje se. Mezitím vyleze z bazénu také Luke a sedne si vedle Car a malého. Malý na něj otočí hlavičku a usmívá se na něj.

"Škoda, že nejsi větší, prcku, líbilo by se ti ve vodě." Zasměje se Luke a pohladí ho po tvářičce. Malý se na něj znovu uculí a vezme si od Ashtona plyšového tučňáka. 

"Vy máte tak hodný dítě." Usměje se Ashton a vezme si malého k sobě. Mikey všechnu pozornost věnuje plyšákovi. Ashton se zasměje a polechtá ho na nožičce. Malý se smíchem vypískne a zavrtí se. Ashton ho znovu polechtá a malý se znovu zachechtá. 

"Ty jsi zlatíčko, viď?" Polechtá ho tentokrát starší Mikey. Mladší Mikey se na něj usměje a sleduje ho modrýma očima. 

"Co na mě tak koukáš?" Vyplázne na něj Michael jazyk, načež se Mikey znovu začne smát. Michael si malého od Ashe vezme, položí ho na deku a zaprdí mu pusou na bříško. Mikey ho chytne za vlasy a hihňá se. 

"Pusť mi ty vlasy." Zašklebí se na něj Michael a znovu mu na bříško zaprdí. Mikey se začne hihňat ještě  víc, ale najednou se smích promění v pláč. Michael okamžitě přestane, vezme ho do náruče a začne s ním houpat. 

"Už vím, co chce." Zasměje se po chvilce Michael a podá ho Lukovi. Luke si ho vezme a Michaela sleduje. 

"Potřebuje přebalit, užij si to, tatínku." Vyplázne na něj jazyk a Luke za brblání jde malého přebalit. 

_______________

Ahoj, ahoj!:3 
Hlásím se s novým dílem^ Co na něj říkáte?:) Přepadla mě chuť psát, takže jsem něco málo napsala, je to spíš takový nudný díl, ale další díly plánuji už akčnější, takže sem máte na co těšit!:3

Love ya, guys♥ 

-Jane Xx.

She is mine! (Luke Hemmings)Kde žijí příběhy. Začni objevovat