Když Janice odjede, Luke navrhne Liz, jestli u nich nechce zůstat.
"Moc ráda, alespoň si užiju vnoučka." Usměje se Liz na Luka a poté zpět na malého Mikeyho v jejím náručí.
"Půjdu vám připravit pokoj." Pousměje se Caroline, vstane a jde nahoru připravit pokoj pro hosty.
"Jsi celý tvůj táta, když byl malinkej, jako ty." Culí se na malého Liz a pohladí ho po tvářičce. Mikey se na ní culí, ale potom se rozbrečí. Liz ho začne utěšovat a po chvilce přiběhne do obýváku Car.
"Co se děje?" Vezme si Mikeyho do náruče a začne s ním houpat.
"Nemá hlad?" Skousne si Luke ret a pohladí malého po hlavičce.
"Půjdu to zkusit." Zasměje se Car a jde s ubrečeným Mikeym do ložnice. Luke se za nimi s úsměvem podívá a následně si sedne k Liz.
"Tak co, broučku? Jak vám to zatím jde?" Pohladí Luka po zádech a usmívá se. Je tak pyšná. Vidí svého syna s jeho rodinou.
"Car je super máma. O malýho se stará perfektně. A je s ním šíleně sladká." Uculí se blonďák a prohrábne si své vlasy.
"Tak to je dobře, jste nádherná rodina." Usmívá se Liz a hladí Luka po zádech.
"Strašně jsem se bál, mami, že to nezvládneme, je mi osmnáct a Car šestnáct, ale její těhotenství bylo v pohodě a teď, když je malý na světě je to všechno taky v pohodě. Caroline se vůbec nechová jako její vrstevnice." Vydechne šťastně s úsměvem Luke a když uslyší kroky po schodech, stále s úsměvem na tváři se otočí. Car sejde už se spokojeným Mikeym a sedne si k Liz a Lukovi.
"Už máš plný bříško?" Zašklebí se na něj Luke a Mikey roztáhne pusinku do úsměvu. Luke ho polechtá na bříšku a Mikey se začne chechtat ještě více. Car ho Lukovi podá a Mikey Luka chvilku pozoruje a potom si roztomile zívne. Luke zavrní a políbí ho na baculatou tvářičku.
"Půjdeme spát, jo?" Zeptá se ho Luke i když ví, že mu neodpoví. Mikey znovu zívne a přivře očička. Luke ho znovu políbí na tvářičku, pohladí po zádíčkách a jde s ním nahoru.
"Dojdu ho uspat a hned jsem u vás." Usměje se a jde s malým nahoru. Cestou do jeho pokojíčku se podívá do velkého zrcadla, které je na chodbě. Usměje se, když vidí, že Mikey skoro už spinká. Pohladí ho po tvářičce a jde dál. Položí malého do postýlky, přikryje ho peřinkou a zapne kolotoč.
"Hezky se vyspinkej, broučku." Zašeptá, pohladí ho po tvářičce, zapojí chůvičku a jde zpět dolů.
"Spí?" Zeptá se s úsměvem Car, když si Luke sedne zpět na gauč k ní a Liz.
"Když jsem ho tam nesl, skoro spinkal." Uchechtne se Luke a upraví se své blonďaté vlasy.
ČTEŠ
She is mine! (Luke Hemmings)
Fanfic"ONA. JE. MOJE. ROZUMÍŠ?! MOJE!" Zakřičím, naposledy do něj kopnu a mrsknu po něm věci a tu jeho tašku. Rychle si všechno sebere a vypadne. _________ !! Moje dvanáctileté já se všem omlouvá. :D Na druhou stranu to byl můj úplně první a zároveň úspěš...