13. Amnesia

3.8K 176 13
                                    

"Neříkej mi lásko, jsi ubožák! Já ti věřila, Luku, strašně jsem ti věřila! Myslela jsem si, že ty jsi ten pravý. Celou dobu jsem čekala, že se vrátíš a řekneš, že to byl jen vtípek! Já tě milovala a tohle tak strašně bolí." Zašeptá a podívá se do jeho očí. Poté vstane, přejde ke skříni a ze skříně vyndá svoje kufry.

________________

"Lásko, ne." Snaží se ji zastavit Luke tím, že ji chytne za paži, ale ona ucukne a pokračuje v balení svých věcí. Luke si sklesle prohrábne vlasy a Michael, Calum a Ashton celou situaci pozorují. 

"Doprovodíš mě na letiště?" Podívá se Caroline když má sbaleno na Michaela, ke kterému měla vždy nejblíž. Mikey se na ni pousměje a přikývne. 

 "Ahoj kluci, budete mi chybět." Zašeptá Caroline a smutně se usměje. Ashe  Caluma obejme a Lukovi věnuje jen pohled, ve kterém je zklamání a bolest. Luke se na ni zlomeně dívá a v jeho očích se objeví slzy. Caroline si vezme kufr a Mike vezme druhý, pak oba mlčky zmizí z pokoje. 

___________________

Luke sedí na posteli a hypnotizuje pohledem dveře, kterými odešla Caroline s Michaelem a před pár minutami i Ashton s Calumem. Mezitím se Caroline rozloučí s Mikeym a čeká, až ohlásí její let. Sedí smutně na židli a prohlíží si fotky s Lukem. Začínají jí opět stékat slzy. Ale sakra! Nesmí brečet! Ne kvůli němu. 

"Cestující, kteří letí do Sydney, dostavte se do sektoru A. Děkujeme." Ozve se letištní halou. Caroline vstane, vezme kabelku a s letenkou v ruce se dostane k sektoru A. 

Luke sedí na posteli a tečou mu slzy. Natáhne se pro kytaru a z nočního stolku vezme blok na písničky. Začne na kytaru vybrnkávat pomalou melodii. Docela se mu to líbí. Začne vymýšlet i slova, ale celý pokoj a všechno v něm voní Carolininým parfémem od Channelu, kterou jí Luke koupil k Vánocům. Už teď mu Car chybí. Smutně se nadechne. Musí se jít projít. Uklidí kytaru do futrálu a přidá k ní a přidá k ní i blok na písničky. Vezme futrál, nandá si conversky a vyjde z pokoje. Míří do parku. Tam snad přijde na jiné myšlenky. Dojde do parku a posadí se na lavičku. Kousek od něj je dětské hřiště. Uvidí mladý pár s malou holčičkou. Ta malá je asi tak rok stará. A vypadá to, že má ráda klouzačku. Sklouzne se, táta ji chytne a ona hned běží za maminkou, aby ji vysadila a mohla se sklouznout znovu. Luke se usmívá a pozoruje je. Vždycky snil, že tohle někdy zažije s Car. Že taky budou takhle šťastní. Že Caroline už nebude Caroline Rose, ale Caroline Hemmingsová. Má chuť jet zpátky do Sydney a jako malý kluk se rozbrečet v maminčině náručí. 

Vyndá kytaru a blok na písničky. Znovu si začne brnkat melodii a v hlavě se mu začnou tvořit slova. 

I drove by all the places
We used to hang out getting wasted
I thought about our last kiss
How it felt the way you tasted
And even though your friends tell me
You're doing fine
And you're somewhere feeling lonely
Even though he's right beside you
When he says those words that hurt you do
You read the ones I wrote you?
Sometimes I start to wonder,
Was it just a lie?
If what we had was real,
How could you be fine?
'Cause I'm not fine at all

Všechno si pečlivě zapíše  přmýšlí nad druhou slokou. 

I remember the day you told me you were leaving
I remember the make-up running down your face
And the dreams you left behind
You didn't need them
Like every single wish we've ever made
I wish that I could wake up with amnesia
And forget about the stupid little things
Like the way it felt to fall asleep next to you
And the memories I never can escape
'Cause I'm not fine at all

She is mine! (Luke Hemmings)Kde žijí příběhy. Začni objevovat