22. Vaření a debata

2.6K 150 8
                                    

Od malování pokojíčku pro malého Mikeyho uběhly dva měsíce. Car je na začátku devátého měsíce. Všechno ji bolí a nejraději by celý den jen ležela.


"Lásko? Všechno ok?" Vyjde z kuchyně Luke. Už je opět jen blonďatýl modrá barva mu z vlasů zmizela.


"Mikey zase kope, jinak je všechno fajn." Usměje se Car, skousne si ret a pohladí si bříško.


"Bolí tě to, viď?" Soucitně se na ní blonďatý podívá a pohladí ji po vlasech. Car přikývne. Luke si před klekne a vyhrne jí tričko. Položí dlaně na boky bříško a rty doprostřed.


"Co ty tu mámu zlobíš, Mikey?" Zašeptá k bříšku a Car se zahihňá, protože ji to lechtá. Mikey odpoví svéu taťkovi kopnutím, načež Car trochu sykne.


"Hele ty, moc nekopej." Políbí bříško a zasměje se. Car se znovu začne hihňat a Luka pozoruje.


"A ty se moc nesměj." Zašklebí se Luke a cvrnkne Caroline do nosu.


"Hej!" Vypískne Car a zasměje se. Luke na ní vyplázne jazyk a poté ji znovu políbí na bříško.


"Strašně se na Mikeyho těším." Uculí se Caroline.


"Já taky. Až ho budeme učit chodit, až uslyšíme jeho první slůvka a až ho ty budeš učit nepoužívat plínky, ale chodit na nočník." Usměje se Luke a Caroline ho zpraží pohledem. Poté se zamračí a začichá.


"Nepálí se tu něco?" Podívá se na Luka.


"Sakra!" Vyhrkne blonďák a rozběhne se do kuchyně. Caroline se smíchem protočí oči a shrne si tričko dolů.


"Už abych tě tu měla." Zašeptá Car a usměje se. Najednou se znovu objeví v obýváku Luke s pytlem s ruce.


"Měl to být salát a k tomu kuřecí maso pro tebe i pro Mikeyho, ale nevyšlo to." Oznámí smutně Luke a jde to vyhodit před dům do popelnice. Car se za ním podívá a potom vstane. Pomalu dojde do kuchyně a za chvíli tam přijde i Luke.


"Co ty tu, zlato?" Usměje se Luke a zezadu ji obejme.


"Pomůžu ti s tím masem." Uculí se Car.


_______________


"Musíme být ve střehu!" Prohlásí Mikey, když všichni odpoledne leží v býváku a v pozadí běží na televizi hudební kanál.


"Proč, bože?" Zvedne Car se smíchem obočí.


"Protože máš rodit!" Vypískne Calum a pohladí její bříško.


"Kluci, jsem na začátku devátýho!" Začne se smát Caroline a pohladí také svoje bříško.


"To nevadí, můžeš rodit kdykoliv!" Odvětí Mikey a pohladí Car bříško, načež mladší Mikey kopne.


"Strašně se na tebe těším. Určitě budeš krásnej jako já." Usměje se.


"Zapomeň Clifforde! Bude celej já." Ušklíbne se Lucas.


"Tak se nehádejte." Zasměje se Caroline a pozoruje kluky.


"Jo, bude krásnej, jako Caroline." Uculí se Luke a políbí Car na tvář.


"Mám hlad." Oznámí jim Car, přičemž se kluci odeberou udělat Car a malému něco k jídlu.

________________________

Ahoooj!♥ Je tu nový díl^ Co na něj říkáte?:)

Psala jsem ho dnes ve škole, ale nějak nemám nápady:/

Všichni jste chtěli druhou řadu, takže bude druhá řada!:3^ Ale ta spíš bude celá o prckovi, ale zvraty tam budou, to se nebojte!:3^

Car už to má fakt za pár^^ Co myslíte, bude porod hračka, nebo se tam něco objeví?:O

A co myslíte, jak Luke zvládne roli tatínka, Car mamky a kluci strýčků?^

Také bych vám chtěla poděkovat za votes a komentáře u minulé části. Miluju vás♥


-Jane Xx.

She is mine! (Luke Hemmings)Kde žijí příběhy. Začni objevovat