Christmas
Ráno mě probudí vůně slaniny a vajíček, pomalu otevřu oči a když vedle sebe neuvidím Lukeyho, posadím se. Protřu oči a prohrábnu si vlasy. Poté vylezu z postele. Přehodím před sebe mikinu a vydám se dolů.
Sejdu dolů a pomalu přijdu do kuchyně. Luke stojí u plotny, Mike sedí na lince a povídají si. Ash a Calum asi ještě spí.
"Dobré ráno." Zamumlám a přiblížím se k nim. Oba přeruí konverzaci a otočí se na mě.
"Panebože!" Vykřikne Mikey a předstírá zděšení.
"Moc vtipný, Clifforde." Ušklíbnu se a bouchnu ho pěstí do ramene. Mikey si ublíženě pohladí rameno. Protočím se smíchem oči a přejdu k Lukovi.
"Dobré ráno, lásko." Usměje se na mně, skloní se a políbí mne.
"Dobré." Usměji se a polibek mu oplatím.
"Ewww." Ozve se znechucený zvuk od Mikeyho. Podívám se na něj pohledem aka 'drž hubu'.
"Budeš jíst?" Zeptá se Luke.
"Jop." Odpovím a vyndám talíře. Luke nám nandá snídani a potoé všichni tři zasedneme ke stolu a začneme mlčky jíst.
"Kde je Ash a Calum?" Zeptám se a tím prolomím ticho.
"Ještě spí, čuměli na film do pěti do rána." Zasměje se Luke.
"Aha." Zasměji se taky. Potom sním snídani, dám talíř do dřezu a jdu nahoru.
_____________
Obléknu si černé šaty s krátkým rukávem, rozčešu si vlasy, které si nechám rozpuštěné a nalíčím se. Řasenka, decentní linky a rtěnka. Potom sejdu dolů. Ashton smaží řízky, Luke nandává salát a Mikey s Calem připravují stůl.
"Páni, lásko, sluší ti to." Usměje se na mně Luke.
"Tobě taky." Oplatím mu úsměv. Má na sobě jeho černé skinny jeans a červeno-černou kostičkovanou košili.
________________
"Tak a teď jdeme ke stromečku!" Vypískne Mikey. Zasměji se, sklidím všechno nádobí do myčky a rozejdeme se všichni do obýváku.
"Nenenene." Zasměje se Luke a vezme si mě do náruče.
"Umím chodit." Zamručím.
"No a co." Usměje se a jde do obýváku.
"Koukej lásko, dárečky!" Vyjekne Luke, jak kdyby mi byl rok.
"Lucasi, já nejsem tvoje sestřenice, ale tvoje přítelkyně!" Zasměju se a zakopu nohama.
"To nevadí." Mrkne a postaví mě na zem. Prohlédnu si všechny ty dárky a zdá se, že můj tučňák je z nich nejvyšší.
Všichni si posedáme okolo stromečku a začneme si dávat dárky.
"Tohle je pro tebe." Usměje se Mikey a podá mi dárek. Vezmu si ho a rozbalím si ho.
"Děláte si ze mě prdel?!" Vyjeknu se smíchem, když vybalím tanga a podprsenku s 5SOS logem.
Kluci se na sebe spiklenecky podívají.
"No dobrý, čí to byl nápad?" Zasměji se.
"Všech." Odvětí kluci se smíchem. Protočím se smíchem oči a podám jim jejich dárky.
Postupně všechny dárky mizí, (A že jich je hodně) zbývá tam jen tučňák.
"Lásko? To je pro tebe." Usměji se na Luka a kývnu k obřímu dárku.
"F-fakt?!" Vykoktá a vrhne se k němu, začne z něj škubat papír.
"No ty vole!" Vypískne. "To je dokonalý! Panebože!" Křičí jak malej kluk. S úsměvem ho pozoruji.
"To je ten nejkrásnější dárek!" Usměje se a vyzvedne si mě na sebe. obmotám mu nohy kolem pasu a uculím se. Už už mně chce políbit, když nás Ash zastaví.
"POČKAT! JMELÍ!" Zařve. Odtáhneme se od sebe a počkáme, až Ashton přiběhne se jmelím. Potom nad nás natáhne ruku ve které drží jmelí.
"Můžete!" Usměje se. S Lukem se na sebe taky usmějeme a pomalu se přibližujeme. Potom spojíme naše rty a zavřeme oči. Ucítím blesk. S Lukem se od sebe odtáhneme a podíváme se na Mikeyho, který drží mobil a něco do něj ťuká.
"Co?" Zasměje se a schová mobil.
"Tak šťastný a veselý." Zasměji se a položim si hlavu na Lukovo rameno.
_________
Ahoj, ahoj! Jsem tu s novým dílem, s lepším notebookem!:3
Brácha si objednával stolní počítač, včera mu došel, tak mi dal jeho notebook který má asi rok:D^^
Tak co vy a Vánoce?:)^^ Už máte rozbaleno?:O My ještě ne, jíme až v 19:00:(:D A já mám hlad už teď:D To je smutný:D:DA co říkáte na Vánoční díl?:) Snažila jsem se:/ Ale nemám moc čas:/ Ale tak doufám, že se vám tenhle díl alespoň trochu líbí:)^
Budu ráda za každý komentář a vote:)
Baví vás tenhle příběh? A co vás na něm nebaví? Koho máte rádi a koho ne? A jaký máte vztah k téhle povíce?
Teď si dám na chvíli s psaním pauzu a začnu psát až v lednu:) A to už se rozjede i Nursery love:) Takže doufám, že si najde svoje čtenáře:)KAŽDOPÁDNĚ PŘEJI VÁM KRÁSNÉ VÁNOCE A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2015!<3:)
-Jane Xx.
ČTEŠ
She is mine! (Luke Hemmings)
Fanfiction"ONA. JE. MOJE. ROZUMÍŠ?! MOJE!" Zakřičím, naposledy do něj kopnu a mrsknu po něm věci a tu jeho tašku. Rychle si všechno sebere a vypadne. _________ !! Moje dvanáctileté já se všem omlouvá. :D Na druhou stranu to byl můj úplně první a zároveň úspěš...