7.

3.8K 177 1
                                    

"Tak nekecej, foukej a něco si přej." Usměji se. Mikey sfoukne svíčky a usměje se. Potom položím dort na stolek a začnu ho rozkrajovat. Každému dám kousek na talířek a všem podám. 

_____

Poté si sednu vedle Luka a přitulím se k němu. 

"Máš velmi šikovnou a hodnou přítelkyni." Usměje se paní Cliffordová na Luka. 

"Já vím." Oplatí ji úsměv Luke a pohladí mě po zádech. Uculím se. 

"Caroline, mohu se zeptat, ten dort jsi pekla ty, nebo jsi ho koupila?" Zeptá se, když ochutná dort. 

"Ten jsem pekla sama." Odpovím a přidám k odpovědi lehký úsměv. 

"Páni. A kolik ti je, jestli se mohu zeptat?" Zeptá se znovu a opět si strčí kousek dortu do úst. 

"V lednu mi bude 16." Opět se lehce usměji.

"Páni, opravdu jsi moc šikovná. Luku, takové dívky se drž!" Usměje se na mně a poté na Luka. 

"Já vím, budu si ji bránit a hlídat." Uculí se Luke a políbí mě do vlasů. Usměji se. 

"To bys měl." Zašklebí se Mikey na Luka. Ucítím, jak se Luke vedle mně celý napne. 

"Klid." Zašeptám mu do ucha a pohladím ho po zádech. "No a mimochodem, chce někdo něco?" Snažím se převést téma na něco jiného a vstanu. 

"Já bych si dal Colu." Usměje se Mikey.

"A já bych si dal Sprite." Usměje se Calum. 

"Mně je to fuk." Mile se usměje Ash. 

"A já bych si dal teb-..vodu." Opraví se rychle Luke. Nadzvednu obočí a zasměji se. 

"Dobře. A vy, paní Cliffordová?" Podívám se na Mikeyho maminku. 

"Víno, děkuji." Usměje se a hladí Mikeyho po zádech. Opět s úsměvem přikývnu a jdu do kuchyně. 

Naliju do skleniček co kdo chtěl a sobě naliju džus, dám skleničky na tác a jdu zpět do obýváku. Tác postavím na stůl a všem podám jejich pití. Poté si sednu zpátky k Lukovi a usměji se. 

______________

Hiia!:3
Já vím, já vím, jsem ostuda! ._. 300 slov:( To je nic moc, ale tuhle část jsem psala 2 dny ve škole, měla jsem to na dvě stránky ale někde jsem ten papír vytratila, takže ho nemám a já tenhle díl chtěla přidat o víkendu, ale nemám moc náladu, protože mně to mrzí:( Takže alespoň něco. 
Budu ráda za každý komentář a vote:)<3 

-Jane Xx.

She is mine! (Luke Hemmings)Kde žijí příběhy. Začni objevovat