29. Janice and Mikey

2.4K 114 7
                                    

Luke malého přebalí a poté s ním jde zpátky. 

"Už jsi zase spokojenej?" Usměje se na něj Michael a vezme si ho od Luka. Mikey se na svého strýčka uculí, přičemž ho chytne za vlasy. 

"Au." Ohrne Mike ret. Mikey se začne smát a dloubne ho prstíkem do tváře. 

"Neměl bys náhodou jít spinkat?" Zašklebí se na Mikeyho Ashton, přičemž maličký otočí hlavu na Ashtona a stále se culí. Ashton ho polechtá a Mikey se zasměje. Najednou Caroline zazvoní mobil. Car ho zvedne a podívá se, kdo jí volá. Když uvidí na displeji blikat Janice, ihned to s úsměvem zvedne.

"Ahoj mamino." Ozve se v telefonu ihned. 

"Ahoj." Uchechtne se Caroline oslovení, sice je máma už nějaký ten pátek, ale pořád si nemůže zvyknout na oslovení 'máma, maminka, mamka'. 

"Co děláš? Napadlo mě, že bych se stavila." 

"Jsme s klukama a Mikeym na zahradě u bazénu, klidně přijď." Usměje se Car a když Mikey uslyší své jméno, ihned se na Car otočí. Ta se na něj zašklebí a polechtá ho na nožičce. 

"Super, tak tam jsem za chvilku! Mám pro malýho dárek." Zasměje se vesele Janice a hovor típne. Caroline mobil odloží a poté si vezme od Michaela malého. 

"Přijde teta Janice." Zažvatlá na malého a znovu se na něj usměje. 

Po chvilce k nim přiběhne Janice. 

"Ahooj." Pozdraví všechny a ihned si bere od Car malého. 

"Ahooj zlatíčko! Nezlobili tě ty rodiče a strejdové?" Vyplázne na Mikeyho jazyk a zatočí se s ním dokola, nacož se Mikey znovu začne smát. Janice se zasměje a políbí ho na baculatou tvářičku. Mikey se na ní usměje a poté si opře hlavičku o její rameno a zívne si. Janice zavrní a pohladí ho po zádíčkách. 

"Půjdeme spinkat, jo?" Usměje se a pohledem hledá kočárek. 

"Je v garáži." Houkne na ní Car. Janice kývne a jde do garáže. Přiveze kočárek na zahradu, kam položí malého, do pusinky mu strčí dudlík a poté kočárek přikryje látkovou plenou, aby tam malému tolik nesvítilo sluníčko.  Chvilku s kočárkem po zahradě jezdí a když po chvilce odkryje látkovou plenu, uvidí Mikeyho spinkat. Usměje se a jde si sednout k Car a ostatním klukům.

"Je dokonalej!" Vyhrkne Janice ihned a na tváři má úsměv. 

"To má po mě." Ušklíbne se Luke a hraje si s plyšovým tučňákem, který zůstal na dece po Mikeym. Janice se smíchem protočí oči. 

___________________

Ahoj, ahoj!:3 

Tak jsem doma ze soustředka *-* Jak si užíváte prázdniny vy?:) 
Omlouvám se, že je díl tak krátkej, ale mám nějaký spisovatelský blok._. Ale tak doufám, že se vám díl líbil a budu ráda za vote, či komentář:)♥ 

-Love ya guys, Jane Xx.

She is mine! (Luke Hemmings)Kde žijí příběhy. Začni objevovat