32.

1.9K 91 4
                                    

Luke Caroline odnese do postele a ještě dojde zkontrolovat malého. Když Luke nakoukne do postýlky, upřou se na něj dvě veliká modrá očička. Luke se usměje a vyndá Mikeyho z postýlky. 

"Vyspinkáno?" Usměje se a Mikey svého tatínka chytne za nos. Luke se zasměje a jde s ním dolů. Zamíří do obýváku, kde malého položí mezi hračky a sedne si k němu. Mikey se na Luka uculí a poté si vezme do ruky hračku, kterou ihned začne ocucávat. Luke se nad tím uchechtne a pozoruje ho. Po chvilce začne být malý neklidný, Luke ho vezme do náruče a obejme ho. 

"Půjdeme zkontrolovat mamku, jo?" Usměje se a s malým v náručí vstane, načež se rozejde nahoru do ložnice. 

Potichu otevře dveře a přejde i s malým k posteli. Car už je vzhůru a když uvidí kluky, pousměje se a sedne si. 

"Už ti je líp, zlato?" Zeptá se starostlivě Luke a sedne si k ní. Car přikývne a vezme si od Luka Mikeyho. Mikey se usměje a chytne Caroline za vlasy. 

"Auu!" Vyjekne Car a zasměje se, přičemž se začne snažit vyprostit své vlasy z Mikeyho ručiček. Mikey se na Car culí. Car si ho k sobě přitulí a pohladí po zádíčkách. Najednou se Mikey začne kroutit. 

"Má hlad." Zkonstatuje Caroline, lehne si na bok a začne malého kojit, zatímco Luke je s úsměvem pozoruje a přemýšlí nad tím, jaké štěstí vlastně má. 


TWO MONTHS LATER

Caroline, Luke i malý Mikey spí společně v jedné posteli, když najednou se rozrazí dveře, ve kterých stojí Michael, Ashton a Calum, kteří začnou zpívat Happy Birthday. Samozřejmě všechny tři to vzbudí a Mikey začne plakat. 

"Vy idioti!" Zasténá Luka a promne si rukou obličej. Car vezme do náruče Mikeyho a začne ho utěšovat. 

"Ale Mikey má dneska půl roku! To se musí oslavit!" Ohradí je Ashton. 

"Vy jste pitomí." Protočí Caroline oči. 

"Tak sorry, no!" Zavrčí Michael a všichni tři naštvaně odejdou. Luke si povzdychne a prohrábne si vlasy. 

"To asi už neusneme, co?" Zasměje se Luke a podívá se na Car s malým. Car zavrtí hlavou a dá Mikeymu do pusinky dudlík. 

_______________

"Kluci, na dnešek mám něco naplánované a potřebuju od vás pomoct." Řekne u snídaně Luke klukům, když Caroline odejde s Mikeym nahoru. 

"Mám dneska v plánu takovou věc a potřebuju, abyste mi s ní pomohli. Takže, odpoledne vezme Car s prckem někam ven malého. Já se zatím přemístím do zkušebny a až vám napíšu, tak budete dělat, že musíte na zkoušku a Car musí jít s vámi. Zbytek nechce na mě, rozumíme si?" Vysvětlí Luke všem svůj plán a kluci kývnou. 

"Co se řeší?" Usměje se Car, scházejíce dolů s Mikeym v náručí. 

"Ale nic." Prohrábne si Ashton vlasy. Car zvedne obočí, ale dále se v tom nepitvá. 

"Tak, co máte dnes v plánu?" Zeptá se Caroline a sedne si na židli, přičemž si na klín posadí malého. 

"Půjdeme s tebou a s malým ven." Řekne Michael a Ashton s Calumem přikývnou. 

"A ty, lásko?" Podívá se Caroline na Luka.

"Já..uhm, já musím za managmentem." Řekne Luke první, co ho napadne. Caroline přikývne a dá Lukovi pusu na tvář. 

__________

Ahoj! Ahoj! 

Jsem tu po sto padesáti milionech letech zpátky!♥ Chyběla jsem vám?:O Vy mě moc!:3 

Budu se snažit přidávat všechny 3 příběhy znovu pravidelně♥ 
Co se změnilo?
-Udělala jsem nový cover, co na něj říkáte?:)♥
-Začala jsem psát nový příběh s Mikeym AMNESIA, takže si ho určitě přečtěte!♥ 

Co myslíte, že má Luke v plánu? 
Budu ráda za každý komentář, či vote♥ 

A taky všem děkuji za votes a komentáře u minulé části♥ 

-Janie Xx.



She is mine! (Luke Hemmings)Kde žijí příběhy. Začni objevovat