20. Promiň

3.3K 142 9
                                    

Po dvou týdnech od návštěvy paní Hemmingsové se Carolinin stav nezlepšil, ba naopak, zhoršil se.

S nikým nekomunikuje, jejich chlapečka ignoruje a Luka to ničí.

"Miláčku? Pojď, podíváme se po obchodech, jestli nebudou mít nějakej hezkej kočárek pro malýho. Nebo třeba i postýlku, že bychom začali zařizovat pokojíček, co říkáš?" Přijde blondýnek do ložnice a pohladí jeho lásku po tváři. Brunetka pokrčí rameny a posadí se.

"Najdu ti oblečení." Usměje se Luke, políbí ji do vlasů a přejde ke skříni, ze které vytáhne obyčejné černé legíny, bílé tílko a šedý svetřík, outfit pro jeho těhotnou přítelkyni doladí černými converskami a všechno to Caroline podá. Ta poděkuje a začne se oblékat.

Vypadá to na ní nádherně. Blonďák se usměje a pomůže jí vstát.

"Pojedeme autem." Rozhodne Luke, když vyjdou před dům a odemkne dálkově auto. Poté brunetce podrží dveře a počká, až nastoupí. Políbí ji do vlasů, nastoupí také do auta a pohladí jí bříško.

____________

Když zaparkují před nákupním centrem, vystoupí a blondýnek chytne drobounkou brunetku za ruku. Ona se k němu přitiskne a zatím, co hledají obchod, kde by mohli najít nějaký hezký kočárek pro jejich chlapečka se pořád rozhlíží kolem.

"Miláčku, buď v klidu, nikde tu není a kdyby byl, nic by ti neudělal." Políbí ji blonďák do vlasů a jdou dál.

_____________

"Jůů! Tady to je sladký!" Uculí se Car, když vyjdou do obchodu, kde je nábytek, hračky, lahvičky, kočárky a ostatní věci pro miminka.

"Líbí se ti tu, viď?" Usměje se Luke a pohladí ji po zádech. Brunetka s velikým těhotenským bříškem nadšeně přikývne a usměje se.

"To je dobře." Políbí ji na tvář a poté se rozejdou vybírat nějaký kočárek.

___________

"Co tenhle?" Ukáže Luke na modrý kočárek.

"Ne, ten ne." Zavrtí Caroline hlavou. Luke si povzdychne a poté se po obchodě rozhlédne.

"Tak co tenhle?" Ukáže na zelený kočárek.

"Ten taky ne." Zavrtí znovu Car hlavou a mírně se zamračí.

"Tenhle?" Zkusí to Luke do třetice a ukáže na černý kočárek.

"Jé! Tak jo!" Vypískne s úculem Car.

"Tak ho bereme?" Usměje se Luke a když Car radostně přikývne, tak kočárek vezme.

"Podíváme se ještě na postýlku?" Zeptá se nadšeně Car a vypadá to, že je po dlouhé době konečně šťastná.

"Jasně, že." Políbí ji Luke do vlasů a obejme kolem pasu.

"Odvezeme zatím ten kočárek k pokladně." Rozhodne Car, vezme kočárek a jede s ním k pokladně. Luke ji s úsměvem následuje.

"Těším se, až takhle budu jezdit po parku a z kočárku se na mě bude culit naše sluníčko." Uculí se Car a po dlouhé době si pohladí veliké bříško, nacož jejich chlapeček začne kopat. Brunetka se usměje a znovu pohladí bříško na místě, kde cítí kopání.

"Máma tě miluje." Zašeptá k bříšku a rozjede se s kočárkem dál.

_______________

Nakonec společně vyberou postýlku a k ní rovnou i přebalovací pult.

"Když už máme trochu nábytku, mohli bychom začít dělat pro malého pokoj." Navrhne Luke s úsměvem, když vyjdou z obchodu.

"Tak fajn. Asi půjdeme koupit, modrou barvu, ne?" Oplatí mu úsměv Caroline.

"Nemusíme ji kupovat, ještě ji máme doma, když si Calum maloval pokoj." Zasměje se blonďák a porozhlédne se po nákupním centru.

"Nemáš hlad?" Podívá se na Car a pohladí ji po zádech.

"Trochu." Pokrčí Caroline rameny a políbí ho na tvář.

"Půjdeme se najíst, jo?" Usměje se Luke, chytne ji za ruku a rozejde se ven z nákupního centra. Odemkne auto a podrží Car dveře. Poté si sedne na své místo a rozjede se do pizzerie. Ještě napíše klukům a poté se na Car usměje.

"Dneska už nám ta pizza vyjde."

Caroline mu úsměv oplatí a Luke jí pohladí bříško. Poté v autě nastane trapné ticho. Luke se soustředí na cestu, Caroline kouká z okýnka a v rádiu hraje potichu CD od Blink 182.

"L-Luku?" Přeruší najednou ticho Carolinin rozklepaný hlas.

"Ano, lásko?" Podívá se na ni majitel jména a vřele se usměje.

"P-promiň, že...že jsem ti neřekla, že tě miluju, když u nás byla Liz." Zakňučí Car a omluvně se na Luka dívá, zatímco on se usměje ještě víc.

"To je v pohodě lásko." Pohladí ji po tváři. "Jsem rád, že už jsi v pořádku." Řekne s hrdostí a políbí ji do vlasů.

"Princezno, miluju tebe." Zastaví na semaforu a políbí ji na rty. "A i našeho chlapečka." Sehne se a políbí Carolinino bříško, kde se schovává jejich chlapeček, který ihned, jak uslyší tatínkův hlas kopne.

"Táta se na tebe strašně těší." Zašeptá blonďák, jejich sladkou chvilku přeruší troubení aut. Luke se narovná.

"Aha, už je zelená." Uchechtne se a rozjede se dál.

_______________-

Když pár vchází do pizzerie, kluci už tam sedí.

"Tak co, máte nakupeno?" Vyzvídá hned blonďatý Mikey, když si Luke s Caroline sednou.

"Jo! Máme kočárek, postýlku a přebalovací pult u kterýho bude stát s prckem vždy jen Luke." Uculí se Caroline a pohladí si bříško.

"Cože?! Nenenenene!" Vypískne ihned obranně Luke a kluci se začnou smát.

"Ashton mu rád bude pomáhat." Ušklíbne se Calum a Ashton ho probodne pohledem.

"Mikey nám taky rád pomůže." Usměje se Ashton a poplácá Mikeyho po zádech. Mikey se ohradí, že dva na to budou stačit, na což se začnou všichni čtyři kluci hádat. Caroline se zahihňá a všechny pobaveně pozoruje.

"Jste jak malí." Okřikne je po chvíli a to už k nim přijde usměvavá číšnice, které ihned všichni sdělí svou objednávku.

______________
Ahoj, ahoj!:3 Hlásím se s novým dílem^^
Co na něj říkáte?:)
Myslíte, že už bude všechno ok, nebo se ještě něco vyskytne?
Jak myslíte, že dopadne dělání pokojíčků v režii kluků?:D
Budu ráda za komentáře a hvězdičky♥ Taky bych vám chtěla poděkovat za komentáře a votes k minulé části♥ Jste úžasní!♥

Love ya♥

-Jane Xx.

She is mine! (Luke Hemmings)Kde žijí příběhy. Začni objevovat