Vánoce a Nový rok utekly jako voda a už je skoro půlka ledna. Momentálně sedím na posteli a pobaveně pozoruji Lukeyho, který se snaží vymyslet jméno tučňákovi. Sedí v tureckém sedu opřený o čelo postele a před sebou má notebook, do kterého se každou chvíli zakření, nebo uculí.
"Ne, to taky ne!" Vykřikne už snad po sto padesáté první.
"Tak už něco vyber!" Zasměji se.
"Já nevím co. Projel jsem už tři stránky se jménama pro holku a pořád nic." Zavrčí.
"Ty jsi šílenej." Zavrtím hlavu a vstanu.
"Ale Caruš, notak, já tě tu potřebuju!" Ohrne dolní ret. Protočím oči a opět si sednu.
"Už to mám!" Vyhrkne.
"Povídej." Zasměji se.
"Bude to Caroline." Uculí se.
"Budeš si nás plést." Zašklebím se.
"Nene." Odbyde mě mávnutím ruky a vyskočí z postele.
"Klucííí!" Řve mezitím, co letí dolů ze schodů. Zasměji se, znovu zavrtím hlavou a pomalu jdu za ním. Kluci sedí v obýváku a hrají FIFA 15. Když uslyš Luka ječet, rychle se všichni na něj otočí. Luke skočí k nim na gauč a všechny obejme.
"Už vím, jak se jmenuje!" Zakříčí a já v tu chvíli začnu pochybovat o tom, jestli mu je opravdu 18.
"Kdo?" Zeptá se zmateně Mikey, který má překvapivě pořád červené vlasy.
"Caroline!" Křičí Lukey.
"Luku, Caroline se jmenovala, jmenuje a bude jmenovat Caroline." Zasměje se Ashton a podívá se na mě.
"Ashie, ale ne já. Ten tučňák." Objasním se smíchem a taky si s knim sednu.
"Aha." Udělá Ash poker face.
"No nic, já jdu Caroline odnést na její nový čestný místo, nemůže jen tak sedět v rohu." Vstane Lukey a rozběhne se nahoru.
"Proč mám pocit, že chodím s dítětem?" Zasměji se, když se za Lukeym zabouchnou dveře od ložnice.
"Protože chodíš." Odvětí mi se zasmátím Mikey.
"Cale, pujč mi ovladač, chci si s Mikeym zahrát." Uculím se.
"Beztak tě porazím." Ušklíbne se Mike.
"Tím bych si tak jistá nebyla." Našpulím rty a vezmu si od Caluma ovladač. Začneme hrát.
"Zlatooo, pojď se podívat!" Přijde dolů Lukey.
"Teď ne, potřebuju vyhrát." Zamumlám zamyšleně a svůj pohled mám pořád upřený na televizi.
________
"JO JÁ VYHRÁLA! CO JSEM ŘÍKALA CLIFFORDE! NEUMÍŠ TO!" Zakřičím na celou Sydney, vyskočím ze svého místa a začnu tancovat taneček vítězství.
"To si děláš prdel, že tě porazila holka." Dloubne Ash do Mikeyho a ten jen naštvaně zavrčí.
"Pujč mi to, Mikey." Zasměje se Calum. Zašklebím se a opět začneme hrát.
________
Když porazím i Caluma a Ashe, tak zbývá jen Lukey a nad tím nakonec vyhraju taky.
"Nechli jsme tě všichni čtyři vyhrát!" Zamračí se Luke.
"Jasně, jasně." Zašklebím se, odložím ovladač a vstanu.
"Tak mi pojď ukázat, co jsi vymyslel s tou Caroline." Zasměji se. Luke taky vstane a jde do ložnice. Jdu za ním, Luke otevře dveře a nechá mě vejít. Podívám se na postel a uvidím Caroline, jak sedí uprostřed postele.
"A jako kde budeme my dva?" Zasměji se.
"To ještě vymyslím." Uculí se Luke.
"No to chci vidět." Uchechtnu se.
"Ukážu ti to moc rád klidně teď." Zavrní mi do ucha. Skousnu si ret. Lukey mě hodí na postel a nalehne nade mě.
__________________
Heeey!:3 Stýskalo se vám po mně? Určitě jo, lol.
Omlouvám se, že dlouho nebyl díl, ale neměla jsem nějak čas:/ Teď už budou díly "doufám" pravidelně a hlavně v těch dílech něco BUDE. Tohle byla jen taková slátanina:/:D
No nic, chtěla bych poděkovat za votes a komentáře u minulé části, jste boží!:3♥
-Jane Xx.
ČTEŠ
She is mine! (Luke Hemmings)
Fanfiction"ONA. JE. MOJE. ROZUMÍŠ?! MOJE!" Zakřičím, naposledy do něj kopnu a mrsknu po něm věci a tu jeho tašku. Rychle si všechno sebere a vypadne. _________ !! Moje dvanáctileté já se všem omlouvá. :D Na druhou stranu to byl můj úplně první a zároveň úspěš...