"Caroline, vezmi Mikeyho a půjdeme do parku," usměje se Calum na Caroline. Caroline přikývne a odejde s malým nahoru, převléknout sebe i jeho.
"Sluší vám to," usměje se Ashton, když Caroline sejde s malým Mikeym v náručí dolů.
"Můžeme jít?" zeptá se nedočkavě Michael. Caroline se zasměje a dá malého do kočárku.
"Můžu ho potlačit?" uculí se Michael.
"Jasně," zasměje se Caroline a přenechá kočárek Mikovi.
Mezitím, co Ashton, Michael, Calum, Caroline a malý Mikey jsou v parku, Luke udělá od vchodu do zkušebny cestu z okvětních lístků růží. Poté se převlékne do saka a napíše Ashtonovi smsku. "Mám hotovo, můžete vyrazit."
"Píše mi Luke, prý musíme na zkoušku. Car, půjdeš s námi, že?" nazná Ash.
"No, já nevím," pokrčí rameni Car. "abych nepřekážela,"
"Ty a Mikey nikdy!" uculí se Michael a dá malému pusu na tvář.
"Tak fajn," zasměje se Caroline a Mike položí malého do kočárku.
"Chci ho vézt!" prohlásí Mike a ujme se kočárku.
(a/n: pojďme si chvilku povídat nad tím, jak je Luke hot v saku!:D:3)
Když Luke uslyší bouchnout dveře od studia, začne mu bít rychleji srdce a začne si hrát se svým kroužkem ve rtu.
Když Caroline uvidí růže, nadzvedne obočí a podívá se zmateně po klucích. Mike vyndá malého z kočárku a vezme si ho do náruče. Všichni pokračují po okvětních lístcích až do zkušebny, kde stojí připravený Luke.
Luke se na Caroline usměje a přejde k ní, přičemž kluci stojí kousek od nich.
"Caroline, když jsem tě poprvé uviděl v tom bordelu, něco se ve mně pohnulo, když jsem od tebe odcházel, věděl jsem, že jsi něčím výjimečná a musel jsem se za tebou opakovaně vracet, jen abych viděl tvůj úsměv, pokaždé, když jsi mě viděla. Když jsem viděl Malika, jak ti ubližuje, měl jsem chuť zabíjet, protože ubližoval MOJÍ princezně. Jsem neskutečně rád, že jsem si tě vzal k sobě, protože jsi moje princezna, moje dokonalá, nádherná, úžasná přítelkyně. Když jsem tě svojí blbostí ztratil, strašně jsem si to vyčítal, protože ty jsi to nejúžasnější, co mě mohlo v životě potkat. Se vším mi pomůžeš, nebojím se ti cokoliv říct, protože vím, že mě neodmítneš, jsi ta nejúžasnější osoba, kterou jsem za svůj život potkal. Dala jsi mi toho nejúžasnějšího syna a já chci, abyste mi vy dva naplňovali můj život láskou už napořád. Potřebuju tě u sebe, ale už ne jako Caroline Emily Rose," odmlčí se a klekne si před ní. "ale jako Caroline Emily Hemmings, vezmeš si mě?" pohlédne Caroline do očí a z kapsy vytáhne malou černou krabičku a otevře ji.
"Panebože, Lukey, já..," zašeptá Caroline se slzami v očích.
__________
Ahooj!♥
Po dlouhý době jsem tu s novou kapitolou!^^ Co na ní říkáte?^^ Napište mi prosím vaše pocity do komentářů:3
Doufám, že mě nezabijete za to, že jsem to ukončila v téhle části o:)
Co myslíte, že Caroline řekne?^^
Chtěla bych všem poděkovat za votes a komentáře u minulé části♥
Love yaaaa
-Janie Xx.
ČTEŠ
She is mine! (Luke Hemmings)
Fanfiction"ONA. JE. MOJE. ROZUMÍŠ?! MOJE!" Zakřičím, naposledy do něj kopnu a mrsknu po něm věci a tu jeho tašku. Rychle si všechno sebere a vypadne. _________ !! Moje dvanáctileté já se všem omlouvá. :D Na druhou stranu to byl můj úplně první a zároveň úspěš...