A nap gyorsan eltelt. Mindenki ment hazafelé, de nekem volt még egy külön órám. Inkább kínzás mintsem óra. Egyfajta terápiás elbeszélgetés. Épp Eraser-el mentünk a kollégiumi épület felé.
-És ki lesz a pszichiáterem? -Kérdeztem, miközben beléptünk.
-Én leszek az. -Mondta miután becsukta az ajtót.
-Miért vagy ennyire a seggemben? -Kérdeztem unottan.
-Mert azt mondták, ennyi. -Mondta, majd leült egy szófára.
-Nem fizetnek eleget, mi? -Kérdeztem, majd lefeküdtem a szemben lévő kanapéra.
-Most nem rólam van szó, hanem rólad, amúgy is van pár kérdésem. -Mondta.
-Nincs választásom amúgy sem. -Mondtam.
-Nos akkor, mond csak, miért lettél gonosztevő? -Kérdezte.
-Ebben a világban a gyengék elesnek, míg az erősek eltapossák őket, de mi van akkor, ha egy gyenge tapossa el az erőset? -Kérdeztem vissza vigyorogva.
-Szóval, most azt mondod hogy gyenge vagy? -Kérdezte.
-Legalábbis az voltam. Kis naiv, gyenge Izuku Midoriya, de most már Reaper vagyok. -Mondtam.
-És most, hogy erős vagy, akkor te is gyengéket taposol el. -Mondta.
-De abban mi a móka? Meg amúgy is, az erősek mindig elintézik a gyengéket, én csak egyensúlyba hozom az egészet azzal, hogy erőseket taposok el. -Mondtam.
Egy jó darabig nézett engem, majd sóhajtott.
-Mond, milyen kapcsolatban vagy Bakugo-val? -Kérdezte.
Milyen kapcsolat? Ő nem a pasim vagy mi. Milyen kérdés ez? És mit érdekli őt?
-Mit érdekel ő téged? -Kérdeztem miközben elfordultam, háttal neki.
-Ő az egyetlen ember aki ismer téged, és ahogyan viselkedsz vele, és beszélsz vele....
-Tegyél meg egy szívességed, ne ásd bele magad olyan dolgokba amiknek nincs köze hozzád. -Mondtam mérgesen.
-Ezt nem tehetem, ez a te érdeked, nem az enyém. -Mondta szokásos monoton hangjával.
-ÉN SOHASEM AKARTAM EZT! -Ordítva álltam fel.
*Aizawa nézette*
Ordított miközben felállt. A szemei olyanok voltak mint egy ragadozóé, mégis mintha könnyesek lennének.
-ÉN SOSEM AKARTAM SEMMIT, AMIT MÚLTBAN TÖRTÉNT, ÉS EZT AMIBEN VAGYOK! -Kiabált, miközben a könnyei potyogtak a szeméiből.
A hangja néhol megakadt. Teljesen kivan borulva. Akármi is történt régen vele, nagyon megviselte. Felálltam és felé indultam. Mielőtt még megnyugtathattam volna, elviharzott a szobája felé. Nem sokat tudtam meg, de annyit igen, hogy a múltja rosszabb mint hittük. Bármilyen kapcsolatban is van Bakugo-val, az biztos hogy tőle kell megtudnom.
*Izuku nézette*
Felrohantam a szobámba, és hangosan becsaptam az ajtót. A szobámban járkáltam, keresve valamit amin kiélhettem a dühömet. A végén úgy döntöttem a fal tökéletes box zsák lenne, így teljes erőből ütöttem.
Mire elszállt a dühöm, addigra a kezem, és a fal is tiszta vér volt. Nem éreztem fájdalmat a kezeimen, mégis remegtek. Ekkor kinyílt az ajtó, és ott állt Eraser egy medkit-tel. Nézett rám a tipikus érzelem mentes nézésével. Tudom mit akart, és most az egyszer hagytam magam. leültem az ágyra, és bólintottam.
Beljebb lépett, majd leült mellém. Odaadtam neki a kezemet, amit ő le is ápolt. Egyikünk sem szólt semmit. Végül, gondoltam megtöröm a csendet.
-*Sóhaj* Nem akarok róla beszélni. -Mondtam halkan.
-Ezzel nincs baj, de legközelebb ha akarsz valamit ütni, akkor mond és hozok egy box zsákot. Menne a szobádhoz. -Mondta halkan.
-Az jó lenne. Jobb lenne mint a fal. -Mondtam picit nevetve.
*Aizawa nézette*
A mondatán én is elnevettem, de a nevetése inkább szomorú volt, mintsem boldog. Egy darabig nagy csend volt. Én a kezére fókuszáltam, hogy jól leápoljam, de nehezebbé vált, mikor valami nehezet éreztem a vállamnál.
Felnéztem és a kölyök a vállamra rakta fejét, és halkan aludt. Így közelről még aranyosnak is tűnt. Én csak sóhajtottam erre. Biztos a mai nap, és a dühe elfárasztotta. Miután befejeztem a kezét, lefektettem, és betakartam. Mikor kiakartam menni, észrevettem hogy rosszul veszi a levegőt. Biztos rémálma van.
Ha bármit csinálnék, akkor felébreszteném, így inkább hagytam, és kimentem. Pont ekkor hívott Nezu. Lementem a nappaliba, és felvettem.
-Áh Eraser, mond hogy sikerült a beszélgetés? -Kérdezte.
-Te is tudod, gondolom itt voltál, és a kamerákon hallottad. -Mondtam.
-Nem voltam itt Eraser, attól még hogy a program vezetője vagyok, még igazgató vagyok. -Mondta.
-Nem sokat bírtam beszélni, de úgy tűnik, hogy a múltja rosszabb mint gondolnánk, nem beszélve hogy bizalmi problémája van. -Mondtam.
-Erre lehetett számítani, mégis csak egy utcai gyerek, ott megtanulta, hogy senkiben sem bízhat. De mintha benned kezdene valamennyit bízni. -Mondta.
-Honnan veszed? -Kérdeztem.
-A válladon aludt el, és engedte, hogy leápold a kezét. -Mondta.
-Azt hittem azt mondtad, hogy nem voltál itt. -Mondtam.
-Igen nem voltam itt....de pár dolgot csak láttam. -Kuncogott.
YOU ARE READING
[MHA Fanfic] Van még benned fény 𝘼𝙙𝙤𝙥𝙩𝙖𝙡𝙫𝙖
FanfictionIzuku Midoriya eléggé nehéz múltja volt. Az anyja elhanyagolta, az apja verte, és a legjobb barátja is bántotta. Mindez azért mert quirkless volt. Egy napon a kis 6 éves Izuku-nak elege lett, így elszökött otthonról, miután a példaképe All Might köz...