Kacchan a nap végére lenyugodott, és egy árva szót sem szólt. A tanárok bocsánatot kértek tőle, nem akarták a Sludge incidenst felidézni. És itt vagyok a szobában én, akitől senki sem kér bocsánatot.
-Igazán sajnáljuk Bakugou. -Mondta Midnight.
-Sajnálhatod is. -Mondtam halkan.
-És te honann tudtad, hogy mi történik Bakugou-val? -Kérdezte Cementoss.
-Jól ismerem őket. -Válaszoltam a kérdésére.
Mindenki elnémúlt a szobában.
-Köszönöm Izuku. -Mondta Eraser.
-Mi? -Kérdezte mindenki a szobában.
Igen, mi? Mióta szólít az első nevem, hisz.... oh, már emlékszem.
-Ha te nem ugrasz akkor, akkor semelyikünk sem tudta volna meg, mi is történik igazán. Nem segítettünk volna Bakugou-n, és ki tudja azon a színpadon ájult volna el. -Mondta Eraser.
Mindenki egyből rám nézett. Kacchan felállt, felém jött majd megölelt. Várjunk...... Mi?
-Kösz. -Mondta suttogva.
Amilyen hamar mondta, olyan gyorsan félbehagyta az ölelkezést. Mindenki le volt döbbenve, kivéve Eraser aki mosolygott a sarokban.
-Érdekes, hogy tanárokként nem ismertétek fel a tüneteket. -Mondtam.
-Mond csak, oh nagy hatalmas gonosztevő, mi van benned ami bennünk nincs, hogy így beszélj rólunk? -Kérdezte Vlad.
-Emberség. -Válaszoltam.
Vlad röhögött. Kacchan a vállamra rakta a kezét, hogy megakadályozzam, hogy beverjek egyet ennek az alaknak,de Kacchan szeméből ítélve ő is küszködik.
-Emberség benned? Egy sorozatgyilkostól? -Kérdezte Vlad.
-Egyetlen egy gyermeket nem öltem meg, és akit öltem azok rossz fiúk, és korrupt hősök. -Mondtam.
-Endeavor miben lenne rossz? -Kérdezte Mic.
-Ajánlott egy család látogatást tenni. És egy kórházi is. -Mondtam.
Mindenki lenyugodott. Bakugou végül hazament, és rám várt egy izgalmas röntgen. Yay. Recovery, Eraser, és Naomasa volt a kocsiban velem együtt. Mellettem ült Eraser.
-Sajnálom, hogy lefogtalak mindenki előtt. -Kért bocsánatot Eraser.
-Nem gond, csak tetted a dolgodat,elvégre egy hős vagy Eraser, én meg egy ex-gonosz. -Mondtam.
-Aizawa. -Mondta monotonon.
-Hmm? -Kérdeztem vissza.
-Hívj Aizawa-nak Izuku, végtére is a tanárod vagyok. -Mondta félmosolyal.
-Aizawa készítsem elő az adoptáló papírokat? -Kérdezte Naomasa.
-Fogd be! -Rúgta meg a vezető ülést Aizawa.
Recovery csak kuncogott velem. Végtére is nem hangozna rosszul.
CZYTASZ
[MHA Fanfic] Van még benned fény 𝘼𝙙𝙤𝙥𝙩𝙖𝙡𝙫𝙖
FanfictionIzuku Midoriya eléggé nehéz múltja volt. Az anyja elhanyagolta, az apja verte, és a legjobb barátja is bántotta. Mindez azért mert quirkless volt. Egy napon a kis 6 éves Izuku-nak elege lett, így elszökött otthonról, miután a példaképe All Might köz...