4 nap telt el az ébredésem óta. Recovery Girl azt mondta, hogy most már nyugodtan mehetek órákra, de ne erőltessem a mozgást, a beszédet és még ne egyek szilárd ételt. Nem vártam ezt a napot. Már most tudom, amint belépek a terembe, mindenki üvölteni kezd velem szembe, hogy hogy tehettem. Unom már ezeket a szavakat, mondatokat, állításokat amik hamisak velem szemben. Nem szeretem a hazugságokat, de még hogy rólam is szól, attól még ölnék érte.
Beléptem a terembe, és mindenki szeme rám vetült. Gondoltam hogy ez lesz, de nem figyeltem rá, és leültem a helyemre. Ekkor éreztem, hogy valaki keményet dobott a fejemnek. Egy vastag könyv volt. Végig néztem mindenkin, és meg is találtam az elkövetőt.
Kirishima volt az.
-Bíztunk benned, én is bíztam benned, erre meg csak véletlenül, hirtelen megtámadnak a gonoszok. -Ordított felém.
Nagyon mérges volt, hisz a szemében a lángokat is lehetett látni, ahogyan a többiekében szemében.
-Kirishima, nem hallottad amit Aizawa mondott tegnap? Ő ártatlan. -Mondta Uraraka.
-Hazudni, és megjátszani mindenki tudd! -Mondta dühösen.
-Ha tényleg ártatlan lenne, akkor miért sérült meg olyan durván? -Kérdezte nyugodt hangon a félhajú aki megmentett.
-Elterelés, hogy ne gyanakodjunk rá, hogy egy kém? -Kérdezte.
-Kirishima, most az egyszer az ő pártját állom, bizonyíték nélkül nem kellene ujjal mutogatni! -Mondta robotkéz.
Ez még egy darabig ment. Szinte harctérré vált a terem.
-Shitty Hair, ismerem ezt a lükét régóta ilyet nem tenne, illetve a gonoszok is úgy viselkedtek vele mint valami hőssel. -Mondta Bakugo.
Várjunk, Bakugo? Bakugo most megvédett engem?
Ment egy darabig ez az egész, míg Eraser be nem lépett. egyből elhallgattak, de a szúrós szemeket így is éreztem magamon. Majd eljött az ebéd. Én egy finom meleg tészta levest ettem, ha már mást nem ehetek most. Az asztalnál Bakugo, Uraraka, és kéthajú ült.
-Todoroki Shoto vagyok. -Mondta monoton hangon a kéthajú.
"Ez honnan jött?"
-Még nem mutatkoztam be neked, és nem szeretném ha beceneveket adnál nekem. -Mondta,
Huh?
Csendben ettünk, ami eléggé fura is volt, mert Bakugo-ról beszélünk. De ez a csend jól esett. Amikor valaki megpofozott. Felnéztem, és egy szőke hajú srác volt. Szőke herceg.
-Monoma megint? -Kérdezte egy vörös hajú lány.
-Mi az? Csak lecsaptam egy patkányt, vagy csótányt? Nem tudom, mer annyira nem fontos. -Mondta valami hülyén röhögve.
Ez fickó elmenne gonosztevőnek.
"Csodálom, hogy felvettek ide téged, inkább elmennél gonosznak, mint hősnek."
-Úgy tudtam a csótányok nem beszélnek. Ja tényleg, te nem is mondtad. -Röhögött.
-Húzz innen el Copycat vagy a seggednél fogva foglak kidobni a suliból. -Üvöltött Bakugo.
-És még én vagyok a gonosz. -Röhögött tovább.
Ekkor az egy lány ráütött és a srác egyből elájult.
-Bocs miatta. -Mondta unott hangon, és elvoszonta.
Viszont valami nem hagyott nyugodni. Mindenki gonosznak tart engem, azok az emberek is akik kedvesek voltak velem.
"Lehet egy kérdésem?"
-Mondjad. -Mondta Bakugo.
"Miért álltok ki értem?"
-Az osztálytársaid vagyunk te hülye. -Mondta Bakugo.
-Meg a barátaid, mi bízunk benned. -Mondta mosolyogva Uraraka.
Barát? Bizalom? Ők bíznak bennem?
-Ez vicces, hogy hány napja van itt de már is bíztok benne. -Mondta Kirishima aki odajött hozzánk.
Felálltam, kivittem a tálcát, és hozzáfordultam.
-Mondja az aki esélyt adott nekem. -Mondtam rekkent hangon.
*Aizawa nézette*
Végignéztem az egészet, de mit mondjak, végre lassan talál barátokat. Érdekes, hogy Todoroki is vele van, ő belőle néztem volna ki a legkevésbé. Ma úgyis fogok beszélni vele. Kíváncsian várom.
VOUS LISEZ
[MHA Fanfic] Van még benned fény 𝘼𝙙𝙤𝙥𝙩𝙖𝙡𝙫𝙖
FanfictionIzuku Midoriya eléggé nehéz múltja volt. Az anyja elhanyagolta, az apja verte, és a legjobb barátja is bántotta. Mindez azért mert quirkless volt. Egy napon a kis 6 éves Izuku-nak elege lett, így elszökött otthonról, miután a példaképe All Might köz...