XIX. - Fesztivál: Zárlat

353 34 4
                                    


Visszatértem a kommentátor szobába, ahol mindenki várt rám. Lefeküdtem egy kanapéra, ami ott volt bent.

-Hosszú lesz még ez a nap. -Nyögtem.

-Fáradt vagy? -Kérdezi Eraser.

-Ezt én is kérdezhetném. -Vágtam vissza.

-Aludj nyugodtan, majd felébresztünk később. -Mondta Mic.

-Nem lehet. -Mondtam.

-Miért? -Kérdezte vissza Mic.

-Ha most elalszom, akkor nem tudok majd miről beszélni a szünetben. -Mondtam.

-Igaz, de nem akarom, hogy az utolsó indulón aludjál el. -Mondta Eraser.

-Majd lehet később. -Hazudtam.

Majd Mic köszöntött mindenkit. Hogy lehet valaki ilyen hangos? Meg is fájdul tőle a fejem. A kanapéról jól láttam mi történik odalent. Kijött mind a négy osztály, és Kacchan előrelépett a pódiumon, hogy beszédet tartson. Érdekes.

-Csak azt szeretném mondani, hogy én fogok nyerni. -Mondta nyugodt hangon.

Annyira röhögtem, hogy le is estem a kanapéról. Ez a hülye bolond.

Az első verseny elkezdődött. Egy futóverseny volt. Nem igazán figyeltem sok mindenre. A fejem, mind a szívem sajgott. Ez nem jó.

-És az első helyezett Todoroki lett YEAH! -Üvöltött Mic.

Az első versenyt Todoroki nyerte? Kacchan asszem pipa lehet, főleg, hogy második lett.

Eraser oda is szólt hozzám, hogy hamarosan átveszem őt.

-Izuku, jól vagy? -Kérdezte Eraser.

Csak hümmögtem.

-Eléggé sápadt vagy. -Mondta Mic.

-Én mindig az vagyok. -Mondtam.

-Igaz, de most halott féle sápadt vagy. -Mondta Mic aggodóan.

-Jól vagyok. -Mondtam.

Leültem a Mic melletti székre, és beálítottam a mikrofont. Amint megvolt Mic bejelentett.

-Most egy elégé híres emberrel fogunk beszélgetni...

Híres. Heh, csak nem épp pont jó a hírem.

-Midoriya Izuku, yeah! -Mondta hangosan.

A tömeg elnémúlt. Gondoltam, hogy rossz ötlet volt ez az egész.

-Midoriya, te végig nézted az előző meccset igaz? Kit tartottál esélyesnek nyerésre? -Kérdezte.

-Véleményem szerint Ka...Bakugou és Todoroki-nak nagy esélye lehetett, emellett Iida-ban, és Monoma-ban és láttam esélyt. -Mondtam.

Miután befejeztem a tömeg fújolt. Ránéztem Mic-re a 'megmondtam' nézéssemel. Mic próbálta a tömeget csitítani. Én mellette ülve kavargót a fejem, és vert a szívem. Alig hallottam valamit.

* Aizawa nézette*

Néztem a gyereket aki nagyon sápadt volt. Közelebb mentem hozzá, mikor hirtelen kiesett a székből. Mic szerencsére hamar elkapta.

-Hé, Midoriya, jól vagy? -Kérdezte Mic.

-Elviszem Recovery-hez. -Mondtam.

A gyereket óvatosan odaadta. Elájult. A karomban indultam Recovery felé. Beérve észrevette a fiút,és kiküldött míg megvizsgálja.

Viszamentem, addigra elkezdödőtt a 2. torna. Próbáltam a harcokra koncentrálodni, de nem bírtam, a kölyök járt csak a fejembe.

A torna közepén Recovery felhívott. Gyorsan felvettem.

-Recovery mi a...

-Aizawa, Midoriya eltűnt!

[MHA Fanfic] Van még benned fény 𝘼𝙙𝙤𝙥𝙩𝙖𝙡𝙫𝙖 Where stories live. Discover now