XXI. -Fesztivál: Szűrő

338 31 1
                                    

*Izuku Nézette*

Végre olyan kellemes meleg van, nem olyan jéghideg mint előbb. Ajtónyitódásra felébredtem. Kinyitottam a szememet, és egy fehér plafont láttam. Lejjebb nézve egy ismeretlen arcot láttam, Recovery Girl-el.

-Végre ébren vagy? -Kérdezte Recovery.

-Láthatólag. -Mondtam rekedt hangon.

Mitől ilyen száraz a torkom? Miért vagyok megint lebilincselve?

-Az én nevem Naomasa Tsukauchi vagyok, és az előző kis akciódról tennék fel pár kérdést. -Mondta.

-Akció? -Kérdeztem.

-Nem emlékszel semmire? -Kérdezte Recovery.

-Nem, arra emlékszem, hogy a kommentátor szobába voltam, és most itt vagyok. -Mondtam.

Összenéztek aggódóan, és Recovery kiment.

-Elájultál Midoirya, Eraser idehozott, de te elszöktél. Vlad talált meg téged a 4. emelet keleti részén, ahogyan megakartad ölni azt az embert, aki régebben megmérgezett. -Mondta.

*Naomasa Nézette*

Midoriya láthatóan idegesebb lett, és előzőleg is igazat mondott.

-Miért okoztad mindezt? -Kérdeztem.

-Nem emlékszem semmire, de ha tippelnem kellene ölni akartam. -Mondta. IGAZ

-Hogy lehet, hogy olyan gyorsan lement a lázad, miután magadat szúrtad? -Kérdeztem.

-Nem mondhatom meg. -Mondta. IGAZ

-Miért nem? -Kérdeztem.

-Ha elmondanám, meghalnék. -Mondta. IGAZ

Milyen gyereket fogtatok Toshi?

-Előfordult régebben ilyen? -Kérdeztem.

-Igen. -Mondta. IGAZ

-Ha nem tudod elmondani, másképpen eltudnád érni, hogy elmond? -Kérdeztem.

-Erre nem is gondoltam, nem tudom, hogy működne -Mondta. IGAZ

-Próbáld meg leírni. -Mondtam, és nyújtottam neki egy cerkát és egy papírt.

Elkezdett valamit írni majd félúton megállt. Mintha fájdalma lenne.

-Nem megy. -Mondta. IGAZ

-Lerajzolni? -Kérdeztem.

-Nem hinném menne úgy is. Ha az írást nem engedte, nem hinném, hogy ezt is engedné. -Mondta. IGAZ

-Rébuszokban nem tudod megadni? -Kérdeztem.

-Talán annyit megenged elmondani, hogy a szívemnél van a megoldás. -Mondta. IGAZ

Bólintottam és leírtam magamnak, majd távoztam. Kint Aizawa várt rám.

-Nem emlékszik semmire, de történt vele már ilyen. -Mondtam.

-Lehet valami oka? -Kérdezte.

-Elmondaná, de valamitól nem tudja, mintha szűrő lenne az agyában. Ami az oka lehet nem engedi ki. Se szóban, sem írásban. -Mondtam.

-Egy igazi Problémás gyermek. -Sóhajtott.

-De valamit sikerült elmondania, a megoldás a szívénél van. -Mondtam.

-Recovery girl mondta is, hogy valami nincs rendben vele. Amint vége a fesztiválnak, egy x-ray-re  elmegyünk és pontot rakunk a végére. -Mondta.

-Kedveled a fiút? -Kérdeztem.

-Nem vagyok pedofil. -Mondta.

-Nem úgy értem, tudod jól. -Mondtam.

-Túlzottan is hasonlít egy régi barátomra régebbről, ennyi az egész. -Mondta.

-Aizawa, átlátok rajtad, de ha nem akarod bevallani én tudom jól. Szerencsés egy gyerek. -Mondtam.

-Ha az lenne, akkor vidám gyerekkora lett volna. -Sóhajtott.

[MHA Fanfic] Van még benned fény 𝘼𝙙𝙤𝙥𝙩𝙖𝙡𝙫𝙖 Where stories live. Discover now