Hoseok's pov;
*တီ*
တိုက္ခန္းေရွ႕ေရာက္တာနဲ႔ ဘဲလ္ကိုတီးလိုက္ေတာ့ ပုလံုးလံုးေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ထြက္လာသည္
"မင္းကjiminဟုတ္တယ္ေနာ္"
"ဟုတ္ပါတယ္..ဘယ္သူေတလဲမသိ..ဟင္?!.. jungkook?!..သူဘာျဖစ္တာလဲ"
taehyungပုခံုးေပၚမွာထမ္းထားတဲ့ jungkook ကိုေတြ႕ေတာ့ စိုးရိမ္တႀကီးေမးလာတယ္..
"မင္းနဲ႔ေျပာစရာရွိတယ္ အိမ္ထဲဝင္လို႔ရမလား?"
"ဝင္ခဲ့ပါ"
ဝင္ပါေျပာၿပိ္ီးလမ္းဖယ္ေပးလာတာမို႔ ကြၽန္ေတာ္တို႔သံုးေယာက္လံုးဝင္သြားၾကတယ္...အိမ္ထဲေရာက္ေရာက္ခ်င္း ပုခံုးေပၚထမ္းထားတဲ့jungkook ကိုေရွ႕ကဆိုဖာေပၚညင္သာျခင္းမရွိပစ္ခ်လိုက္တဲ့ taehyung...
"အယ္...jungkook သူဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ"
"စကားနဲ႔ရွင္းျပလို႔နားလည္မွာမဟုတ္ဘူး.."
Jin hyungကေျပာၿပီးတာနဲ႔သူ႔ကိုေက်ာေပးၿပီး ရပ္ေနတဲ့ jiminရဲ႕ေခါင္းကိုအုပ္ကိုင္လိုက္တယ္...ရုတ္တရက္ေအာက္ကိုထိုင္က်သြားတဲ့ jiminေၾကာင့္ jin hyungပါထိုင္ခ်လိုက္ၿပီး သိသင့္သိထိုက္တဲ့အေၾကာင္းအရာေတ၊ yoongiနဲ႔jungkookတို႔ရဲ႕အျဖစ္အပ်က္ေတကိုေခါင္းထဲထည့္ေပးေနတယ္..
Yoongiေျပာခဲ့တဲ့အတိုင္း ဒီေကာင္ေလးကိုအကုန္ေပးသိလိုက္တာေတာ့ဟုတ္ပါၿပီ ဒီေကာင္ကဘာအကူအညီရမွာမို႔လဲ သူကjungkookကိုဘယ္လိုကူညီနိုင္မွာလဲ...ဘာမွအျဖစ္မရွိတဲ့လူသားတစ္ေယာက္က ဘယ္လိုမ်ားအကူအညီေပးနိုင္မွာမလို႔လဲ..."ဒါ!...ဒါေတက..?!"
ကြၽန္ေတာ္ေတြးေနခ်ိန္မွာပဲ စကားစလာတဲ့ jimin..အသက္ကိုျပင္းျပင္းရွဴေနၿပီး မ်က္ေမွာင္ျကဳတ္ထားတယ္..
"ဒါေတက jungkookမင္းကိုဖံုးကြယ္ထားတဲ့အရာေတပဲ.."
တည္ၿငိမ္တဲ့အသံနဲ႔ ခပ္ေအးေအးေျပာလိုက္တဲ့ jin hyung..
"ဒါဆို..yoongi hyungက..."
"ဟုတ္တယ္ yoongiကဒီေကာင္ေလးအတြက္ သူ႔ဝိဉာဥ္ကိုေပးလိုက္ၿပီ...ၿပီးေတာ့ မင္းကိုဒီကိစၥေတေပးသိတာလဲ သူကဒီလိုလုပ္ဖို႔ေျပာခဲ့လို႔ပဲ.. jungkook ကဝိဉာဥ္လဲၿပီးမွတ္ဉာဏ္ေတပါအစားထိုးခံထားရတာမို႔ သူသတိရလာတဲ့အခ်ိန္မွာ မတည္မၿငိမ္ျဖစ္ေနလိမ့္မယ္ သူ႔သူငယ္ခ်င္းျဖစ္တဲ့မင္းကဘဲသူ႔ကိုထိန္းေပးပါ yoongiကလဲအဲ့တာေၾကာင့္ပဲ မင္းကိုဒီအေၾကာင္းေတသိခြင့္ေပးခဲ့တာ...'သူ႔တို႔နွစ္ေယာက္အေၾကာင္းကိုအစမေဖာ္ပါနဲ႔ သူ႔ေရွ႕မွာyoongiဆိုတဲ့နာမည္ကိုေယာင္လို႔ေတာင္မထြက္မိပါေစနဲ႔ jungkookကိုဂရုစိုက္ေပးပါ မင္းကိုယံုတယ္' ဒါကyoongiမင္းကိုေျပာခိုင္းခဲ့တဲ့စကားပဲ...မင္းဘက္က..."
YOU ARE READING
That means love
Fiksi Penggemarဘယ္သူထင္မွာလဲ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ရိုးရွင္းတဲ့ဘဝထဲကို သဘာဝလြန္ျဖစ္ရပ္ေတနဲ႔လူတစ္ေယာက္ဝင္လာၿပီး နွလံုးသားထဲထိေနရာယူသြားလိမ့္မယ္လို႔ #yoonkook