Part-15

841 115 10
                                    


Zawgi

ကြၽန္ေတာ္ေလ သူ႔ဘက္ကေနဒီလိုဖြင့္ေျပာလာမယ္လို႔မထင္ထားမိတာအမွန္ သူ႔ဘက္ကလည္းကြၽန္ေတာ့္လို႔ခံစားခ်က္ရွိေနလိမ့္မယ္လို႔မထင္ထားမိတာအမွန္ ကြၽန္ေတာ္jiminကိုသူ႔အေၾကာင္းေတေျပာျပလိုက္ေတာ့ မင္းသူ႔ကိုခ်စ္ေနတာျဖစ္နိုင္တယ္တဲ့ jiminေျပာတာၾကားၿပီးကြၽန္ေတာ္အရမ္းတုန္လႈပ္သြားခဲ့တာ jiminလိုပဲကြၽန္ေတာ္ဘက္ကတစ္ဖက္သက္ျဖစ္ေနၿပီး သူ႔ဘက္ကရိုးရိုးသားသားပဲဆိုရင္ကြၽန္ေတာ္ခံစားရမွာေၾကာက္လို႔ ကြၽန္ေတာ္ခံစားခ်က္ေတကိုသူအသိမခံပဲသိမ္းထားခဲ့တာ...ခုေတာ့သူကဖြင့္ေျပာလာတယ္တဲ့လား အစကအခ်စ္ကိုမယံုတာ ေၾကာက္တာ ခ်စ္ၿပီးရင္ကြဲကြာၾကမွာ ဒါေတကိုေၾကာက္ၿပီးအခ်စ္ကိုေရွာင္ေနခဲ့တာ hyungနဲ႔ဆိုရင္ေတာ့ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ရင္ဆိုင္ပစ္လိုက္ခ်င္တယ္ ဘဝမွာတစ္ခါေလာက္ေတာ့ရဲရဲဝံ့ဝ့ံနဲ႔ခ်စ္ဖူးခ်င္တယ္...

ေမ်ွာ္လင့္တႀကီးနဲ႔ကြၽန္ေတာ့္ကိုၾကည့္ေနတဲ့ hyung ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလိုက္တာ ဒီလိုခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့သူေလးကိုဘယ္သူကမခ်စ္ပဲေနနိုင္မွာလဲ ခ်စ္စရာေကာင္းလြန္းေအာင္ေမာ့ၾကည့္ေနတဲ့ hyungကိုၾကည့္ရင္း ကိုယ္တိုင္ေတာင္မသိလိုက္ပဲၿပံဳးလိုက္မိတယ္ထင္ပါရဲ႕ ခ်က္ခ်င္းေခါင္းေလးငံု႔သြားၿပီ...

"မင္းငါ့ကိုျပန္မခ်စ္လဲရပါတယ္..ေလွာင္ေတာ့မေလွာင္ပါနဲ႔ ဒီတိုင္းငါခ်စ္တာသိထားရင္ရၿပီ မင္းမခ်စ္ရင္လဲ.."

"hyung.."

ေပ်ာ္လြန္းလို႔အျမတ္တႏိုးၾကည့္ေနရင္းက ၾကည္ႏူးစိတ္ေၾကာင့္ၿပံဳးမိတာကိုေလွာင္တယ္ထင္ေနတာတဲ့လား......
ကြၽန္ေတာ္ေခၚလိုက္တာေတာင္ေမာ့ၾကည့္မလာေသးဘူးေခါင္းကိုငံ့ုထားတာေျမႀကီးထဲဝင္ေတာ့မယ္...

"hyung ကြၽန္ေတာ့္စိတ္ကိုဖတ္တတ္လား"

"ငါ..ငါကဘယ္လိုဖတ္တတ္မွာလဲ မင္းကိုေျပာၿပီးၿပီေလ ငါသူ႔ငယ္ခ်င္းကိုအကူအညီေတာင္းထားတာပါလို႔"

ကြၽန္ေတာ့္အေၾကာင္းအကုန္သိေနတာနဲ႔ပတ္သတ္ၿပီး ေသခ်ာသိခ်င္လို႔ေမးၾကည့္ေတာ့ သူ႔သူငယ္ခ်င္းကိုစိတ္ဖတ္ခိုင္းလို႔သိတာတဲ့ အဲ့တုန္းကကြၽန္ေတာ္စိတ္ဆိုးၿပီးေနာက္မလုပ္ဖို႔ေျပာေတာ့ ကတိအထပ္ထပ္ေပးၿပီးေတာင္းပန္ခဲ့တယ္ေလ..

That means loveWhere stories live. Discover now