Jungkook တံခါးဖြင့္လိုက္ေတာ့ ေက်ာေပးရပ္ေနတဲ့ yoongiကိုေတြ႕လိုက္တယ္..."ခင္ဗ်ားေရာက္လာသားပဲ"
"ဒါေပါ့...ငါကတိေပးထားတာပဲ လာသြားရေအာင္ေနာက္ကလိုက္ခဲ့"
"ဘယ္သြားမွာလဲ"
"မင္းပဲငါ့ကမာၻကိုေခၚသြားဖို႔ေျပာထားတာေလ မွတ္မိလား"
"မွတ္မိတာေပါ့ ဘယ္လိုသြားမွာလဲေမးတာ"
"လာ...ငါ့ေနာက္လိုက္ခဲ့"
"ok..."
jungkook,yoongiေနာက္လိုက္သြားေနရင္း တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ေခ်ာင္က်တဲ့တစ္ေနရာေရာက္လာတာမို႔ သိခ်င္စိတ္နဲ႔ေမးလိုက္တယ္...
"ခင္ဗ်ား ဘယ္ထိသြားမွာလဲ ကြၽန္ေတာ့္ကိုေျပာဦးေလ"
"ဒီမွာJungkook...မင္းတစ္လမ္းလံုးအဲ့လိုေမးေနမယ္ဆိုအဆင္မေျပဘူးေနာ္ လူမရွိတဲ့ေနရာသြားမလို႔ ခနေနေရာက္မယ္ ပါးစပ္ပိတ္ၿပီးလိုက္ခဲ့"
"ဘာ!..လူမရွိတဲ့ေနရာ!...ဟုတ္လား...ခင္ဗ်ားကြၽန္ေတာ့္ကိုလူမရွိတဲ့ေနရာေခၚသြားၿပီးဘာလုပ္မလို႔လဲ"
"ငါကမင္းကိုဘာလုပ္ရမွာလဲ ေပါက္ကရေတေတြးမေနနဲ႔...မင္းေျပာၾကည့္ လူေတေရွ႕မွာ ကမာၻကူးတဲ့ဂိတ္ေပါက္ကိုဖြင့္ၿပီးသြားလို႔ အဆင္ေျပမလား"
"ေအာ္...အဲ့လိုလား"
Yoongi ေခါင္းအသာရမ္းၿပီးဆက္ေလ်ွာက္ေနလိုက္တယ္ မၾကာခင္ပဲ လူမရွိတဲ့ လမ္းၾကားတစ္ေနရာေရာက္သြားတာမို႔ ရပ္လိုက္ၿပီး
"ဒီေနရာဆိုအဆင္ေျပတယ္ ငါ့အိမ္နဲ႔လည္းနီးေလာက္တယ္"
"ေရာက္ၿပီလား..."
"အင္း...ငါကမာၻကူးတဲ့ဂိတ္ေပါက္ဖြင့္ေပးမယ္ ၾကည့္ေန"
yoongi...spellတစ္ခုကို႐ြတ္လိုက္တာနဲ႔ ဂိတ္ေပါက္လို႔ဆိုလို႔ရတဲ့ galaxy လို႔မ်ိဳးအလင္းေတနဲ႔ အဝိုငး္အႀကီးႀကီးေပၚလာတယ္ jungkook ကေတာ့ပါးစပ္းအေဟာင္းသားနဲ႔ေငးၾကည့္ေနေလရဲ႕့...
Yoongi အံ့ၾသေနတဲ့jungkookကိုတစ္ခ်က္ၾကည့္လိုက္ၿပီး ၿပံဳးမိလိုက္တယ္.....
ဒီေကာင္ေလးခုမွျမင္ဖူးတာလည္းမဟုတ္ပဲနဲ႔...
"မင္း အရင္ကလည္းျမင္ဘူးတယ္ေလ မမွတ္မိဘူးလား"
YOU ARE READING
That means love
Fanfictionဘယ္သူထင္မွာလဲ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ရိုးရွင္းတဲ့ဘဝထဲကို သဘာဝလြန္ျဖစ္ရပ္ေတနဲ႔လူတစ္ေယာက္ဝင္လာၿပီး နွလံုးသားထဲထိေနရာယူသြားလိမ့္မယ္လို႔ #yoonkook