Part-19

864 122 33
                                    

Zawgi

ဒီေန႔ေတာ့ jungkook ကခ်ယ္ရီပင္ေအာက္သြားခ်င္တယ္ဆိုလို႔ နွစ္ေယာက္အတူတူခ်ယ္ရီပင္ေအာက္မွာထိုင္ျဖစ္သည္... jungkookကေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ေပါင္တစ္ဖက္ကိုေခါင္းအုံးကာ ခ်ယ္ရီပင္ႀကီးကိုေမာ့ၾကည့္ေနတယ္...ဒီေန႔နဲ႔ဆို jungkook နဲ႔အတူတူရွိေနတာ တစ္ပါတ္ေလာက္ရွိေရာေပါ့ သူနဲ႔အတူရွိရတဲ့ေန႔တိုင္းက အရမ္းကိူသာယာသည္ ခ်ိဴၿမိန္သည္...မနက္တိုင္း ကြၽန္ေတာ့္ကိုေထြးေပြ႕ထားတဲ့လက္တစ္စံု...အခ်ိန္ျပည့္ခိုဝင္လို႔ရတဲ့ ေႏြးေထြးတဲ့ရင္ခြင္တစ္ခု ေန႔ရက္တိုင္းကိုအားျဖည့္ေပးတဲ့ နႈတ္ခမ္းေလးေတ...ေအးစက္တဲ့လက္ေတကိုဆုပ္ကိုင္ေပးထားတဲ့ ေႏြးေထြးတဲ့လက္ေတ...ဘာလိုေသးလဲ ဒီေလာက္ေတာင္ျပည့္စံုေနၿပီပဲ...

ဒီေန႔ေတာ့ jungkookအတြက္ျပင္ဆင္ထားတဲ့လက္ေဆာင္တစ္ခုရွိတယ္... ကြၽန္ေတာ့္လည္ပင္းမွာအၿမဲဆြဲထားတဲ့ သူေပးထားတဲ့ ဆြဲႀကိဳးေလးကိုျဖဳတ္ၿပီး jungkook ကိုတြဲေပးလိုက္ေတာ့ ခ်က္ခ်င္းထထိုင္လာတယ္...

"hyung ဒါကြၽန္ေတာ္ေပးထားတဲ့ဟာေလ ဘာလို႔လဲ မလိုခ်င္လို႔လား"

ျပာျပာသလဲနဲ႔ေမးလာတဲ့ jungkook ....

"မလိုခ်င္လိုမဟုတ္ပါဘူး မင္းအတြက္လက္ေဆာင္ထည့္ေပးထားလို႔ မင္းကိုေပးခ်င္လို႔ ငါဒီလိုေက်ာက္မ်ိဳးရွာၾကည့္ေပမယ့္ မေတြ႕တာမို႔ ဒီထဲပဲထည့္လိုက္တာ ေသခ်ာၾကည့္ မင္းေပးတုန္းကနဲ႔မတူေတာ့ဘူး"

ကြၽန္ေတာ္ေျပာလိုက္ေတာ့မွ ဆြဲႀကိဳးကိုေသခ်ာၾကည့္ေနတဲ့ jungkook...

"ကြၽန္ေတာ္ေပးတုန္းက စိန္ကအျဖဴေရာင္ပါ အခုျပာလဲ့လဲ့နဲ႔ အထဲကလင္းေနတာ...ဘာလို႔လဲဟင္"

"ဒါက မင္းရဲ႕အေစာင့္အေရွာက္...မင္းကိုကာကြယ္ေပးမယ့္ မင္းပိုင္တဲ့ပစၥည္းပဲ"

"ဘာကေနကာကြယ္ေပးမွာလဲ"

"မင္းအခုေနေနတာ မင္းကမာၻမဟုတ္ဘူးေလ အဲ့ေတာ့ မင္းအတြက္ဘာအႏၲရာယ္ရွိလာမလဲမေျပာနိုင္ဘူး အဲ့တာေၾကာင့္မင္းအတြက္ အေစာင့္အေရွာက္ထားေပးထားတာ"

"ဒီေက်ာက္ေလးက ကြၽန္ေတာ့္ကိုဘယ္လိုကာကြယ္ေပးမွာလဲ"

"ဒီေက်ာက္ေလးကကာကြယ္မွာမဟုတ္ဘူး ဒီေက်ာက္ထဲမွာထည့္ထားတဲ့အရာကကာကြယ္ေပးမွာ မင္းတစ္ခုခုျဖစ္ၿပီဆိုရင္ အဲ့အရာကhyung ကိုအသိေပးလိမ့္္မယ္ အဲ့လိုျဖစ္ခဲ့ရင္ hyungကမင္းအနားအျမန္ဆံုးေရာက္လာမွာ"

That means loveWhere stories live. Discover now