Zawgi"ငါ့ဝိဉာဥ္နဲ႔လဲမယ္!.."
ခုနကအသည္းေပါက္မတတ္ငိုေနတဲ့ yoongi ဟာခ်က္ခ်င္းဆိုသလို တည္ၿငိမ္သြားၿပီ မ်က္နွာေလးမဆိုစေလာက္ဝင္းလာတယ္...
yoongiရဲ႕စကားေနာက္မွာ namjoon အပါအဝင္အကုန္လံုးထိပ္လန္႔ကုန္ၾကတယ္ namjoonလည္းဒီေလာက္ထိမထင္ထားတာအမွန္ yoongiခ်စ္တာသိေပမယ့္ အသက္ေပးရေလာက္တဲ့အထိေတာ့ မျဖစ္နိုင္ေလာက္ဘူးထင္မိတယ္...
"မင္းရူးေနလားyoongi!!.."
hoseokကေဒါသတႀကီးေအာ္ေျပာလိုက္ေပမယ့္ yoongiကေတာ့ဂရုစိုက္ပံုမေပၚ..hoseok ကိုတစ္ခ်က္ျကည့္လိုက္ၿပီး
"မင္းတို႔ကူညီေပးပါ.."
"လံုးဝမရဘူး!.."
hoseokလံုးဝနားမလည္ေတာ့ပါ ခ်စ္ရသူျဖစ္ေစဦးေတာ့ လူသားတစ္ေယာက္အတြက္ဝိဉာဥ္လဲေပးမယ္ဆိုတာ ရူးမိုက္တာပဲ..
"hyung..ဘာေတေျပာေနတာလဲ သူ႔ဝိဉာဥ္နဲ႔လဲလိုက္မယ္ဆိုရင္ hyung...hyungေသမွာေနာ္.."
taehyungတစ္ေယာက္ yoongi ေျပာတဲ့စကားကိုမယံုနိုင္စြာေျပာလိုက္သည္... hoseokသိရက္မေျပာခဲ့ျခင္းကို taehyung အခုမွနားလည္ေတာ့သည္...
"ငါေသတာဘာအေရးလဲ!.."
"Min yoongi!!.."
yoongiရဲ႕ဆံုးျဖတ္မႈကိုနားလည္မေပးနိုင္ေတာ့တဲ့ namjoon ဟာလက္သီးကိုက်စ္က်စ္ပါေအာင္ဆုပ္ထားၿပီး ေခါင္းကိုငံုလ်က္ အံႀကိတ္ကာyoongiကိုေအာ္ေခၚလိုက္သည္..
"မင္းသူ႔ကိုခ်စ္တာငါသိတယ္...ဒီေလာက္ထိေတာ့လုပ္ဖို႔မလိုဘူး yoongi!.."
yoongiမွာေတာ့ဘယ္သူဘာေျပာေျပာဘယ္ေလာက္တားတား သူရေအာင္လုပ္မည္ဟုဆံုးျဖတ္ထားၿပီးျဖစ္သည္..
"ငါသူ႔ကိုဘယ္ေလာက္ထိခ်စ္လဲ မင္းမသိပါဘူး..မင္းသိရင္ မင္းတားမွာမဟုတ္ဘူး.."
"လိုလို႔လား အသက္ေပးဖို႔အထိ..လူသားတစ္ေယာက္အတြက္နဲ႔ hyung အသက္အေသခံေတာ့မလို႔လား"
"သူကငါ့အတြက္ လူသားတစ္ေယာက္ဆိုတာထက္ပိုတယ္ taehyung!!..သူရွင္သန္ဖို႔ ငါဘာမဆိုလုပ္ရဲတယ္"
"မင္းေသမွာေနာ္..သူကမင္းအသက္ေပးရေလာက္တဲ့ထိထိုက္တန္လို႔လား"
YOU ARE READING
That means love
Fanfictionဘယ္သူထင္မွာလဲ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ရိုးရွင္းတဲ့ဘဝထဲကို သဘာဝလြန္ျဖစ္ရပ္ေတနဲ႔လူတစ္ေယာက္ဝင္လာၿပီး နွလံုးသားထဲထိေနရာယူသြားလိမ့္မယ္လို႔ #yoonkook