Part-23

598 101 14
                                    

Jiminတစ္ေယာက္မနက္၈ခြဲေလာက္မွာအိပ္ယာကနိုးလာသည္

ညကTVၾကည့္ရင္းဆိုဖာေပၚမွာေခြေခါက္ကာအိပ္ေပ်ာ္သြားတာေၾကာင့္ တစ္ကိုယ္လံုးနာေနသည္ ခနၶာကိုယ္ကိုဘယ္လွည့္ညာလွည့္လုပ္ရင္း ေဘးဘီကိူၾကည့္မိေတာ့ jungkook ကမရွိ..ပံုမွန္ဒီအခ်ိန္ဆိုရင္ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရာကျပန္လာလို႔ မီးဖိုေခ်ာင္ထဲမွာမနက္စာထိုင္စားေနၾက...အခန္းထဲမွာ gameေဆာ့ေနမလားအထင္နဲ႔ သူ႔အိပ္ခန္းထဲဝင္ၾကည့္ေတာ့လည္းမရွိ...ဘယ္ေတမ်ားသြားေနပါလိမ့္...

အခန္းတံခါးကိုျပန္ပိတ္လိုက္ၿပီး မီးဖိုေခ်ာင္ထဲဝင္ကာ ေရခဲေသတၲာထဲကလက္က်န္ကိတ္မုန္႔ေလးကိုထုတ္စားေနလိုက္သည္...ဒီေကာင္က သူေဌးသားသာေျပာတယ္ ေရခဲေသတၲာထဲမွာ အဆင္သင့္စားစရာဘာမွရွိတာမဟုတ္ဘူး ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ကလဲသူ႔အိမ္ကပ္ေနေနရတာဆိုေတာ့ ရွိတာေလးနဲ႔ပဲေျဖသိမ့္ရတာေပါ့...jungkookကိုယ္တိုင္ကလဲ အစားသိပ္စားတဲ့သူမဟုတ္ေတာ့ပိုဆိုးတာေပါ့...ဒါမဲ့ခုတေလာ jungkook အစားစားတယ္ဆိုတာမေတြ႕ရသေလာက္ပဲ မတည္ၿငိမ္ေသးတဲ့ ခနၶာကိုယ္နဲ႔ဝိဉာဥ္ေၾကာင့္လားမသိ ကြၽန္ေတာ့္ကိုလဲ ေတာ္ရံုဆိုစကားလံုးဝမေျပာ...ကြၽန္ေတာ့္ဘက္ကစကားစေျပာမွ သူ႔ဘက္ကျပန္ေျဖတာေလာက္သာလုပ္သည္... အိမ္မွာေနရင္းလဲ စိတ္နဲ႔လူနဲ႔မကပ္သလို တမိုင္မိုင္တေတြေတြနဲ႔...သူ႔ရုပ္နဲ႔ခႏၶာကိုယ္ေၾကာင့္သာ jungkookဆိုတာသိေနေပမယ့္ အျပဳအမူေတကေတာ့ တျခားတစ္ေယာက္လိုေျပာင္းလဲသြားသည္...အရင္အတိုင္းျမန္ျမန္ၾကန္ျဖစ္ရင္ေကာင္းမွာပဲ...

မနက္စာစားၿပီး အလုပ္ေခၚတဲ့ဂ်ာနယ္ေလးဖတ္ေနတုန္း နာရီၾကည့္မိေတာ့ ၁၀နာရီေတာင္ထိုးေတာ့မည္...ျမန္လိုက္တာ...ခုထိ jungkookကျပန္မလာေသး...ပံုမွန္ဆို ၆ခြဲ၇နာရီေလာက္ဆိုျပန္ေရာက္ေနက်သူက ခုထိျပန္မလာေသး....လမ္းမွာတစ္ခုခုမ်ားျဖစ္ေနမလား မသိတာေၾကာင့္ jungkook ကိုလိုက္ရွာဖို႔ထြက္ခဲ့သည္...'ေက်ာင္းကေဘာလံုးကြင္းထဲမွာ ေလ့က်င့္ခန္းသြားလုပ္မလို႔'ဟုေျပာဖူးတာေၾကာင့္ မေရာက္တာၾကာၿပီျဖစ္တဲ့ ေက်ာင္းေတာ္ႀကီးဆီကိုသာ ဦးတည္သြားလိုက္သည္။

****
ဒီေန႔လည္းပံုမွန္အတိုင္း ေဘာလံုးကြင္းထဲမွာပဲေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ျဖစ္ခဲ့သည္ ဒါမဲ့ဒီေန႔ေတာ့ထူးထူးျခားျခား ကြၽန္ေတာ့္အျပင္တျခားတစ္ေယာက္ပါရွိေနသည္....သူ႔ကိုေသခ်ာေပါက္မွတ္မိပါတယ္...အရင္တစ္ပတ္ကလမ္းမွာေတြ႕ဖူးတဲ့သူ အရပ္ရွည္ရွည္ဗလေတာင့္ေတာင့္နဲ႔လူ...သူကေတာ့ေဘာလံုးကြင္းေထာင့္စြန္းနားမွာပဲ တစ္ခ်ိန္လံုးရွိေနခဲ့သည္...ကြၽန္ေတာ္ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ၿပီးျပန္လာသည့္တိုင္ေအာင္ သူကေတာ့ထိုေနရာကေန ကြၽန္ေတာ့္ကိုလွမ္းၾကည့္ေနခဲ့တယ္...ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္လူပဲဟုမွတ္ယူကာ လ်စ္လ်ဴရႈခဲ့လိုက္သည္...

That means loveWhere stories live. Discover now