နွင္းေတက်ေနတဲ့ christmas ညမွာ မိသားစုတစ္ခုဟာ ေပ်ာ္ေပ်ာ္႐ြင္႐ြင္ လမ္းေလ်ွာက္ေနၾကတယ္ ေဘးပတ္ပတ္လည္မွာ မာၾကဴရီမီးလံုးေလးေတနဲ႔ အလွဆင္ထားတဲ့ ေလ်ွာက္လမ္းေလးမွာေပါ့ အေဖျဖစ္သူက ေလးနွစ္အ႐ြယ္သမီးေလးကို ရင္ခြင္မွာပိုက္လို႔ အေႏြးဓာတ္ေပးရင္း ဇနီးျဖစ္သူရဲ႕ လက္္ကို ဆုပ္ကိုင္ထားေပးတယ္ အလွဆင္ထားတဲ့ christmas trees ေတ ေရာင္စံုမီးေလးေတ နဲ႔အလွဆင္ထားတဲ့အိမ္ေလးေတ Senta ဝတ္စံုနဲ႔ လက္ေဆာင္ထုတ္ႀကီး ထမ္းထားတဲ့ လူသားေတရယ္ ျမင္သမ်ွကသူတို႔ အတြက္ေတာ့ အထူးအဆန္းျဖစ္လို႔ေပါ့"မိန္းမေရျပန္ၾကရေအာင္ သမီးေလးခ်မ္းေနၿပီ"
ဒီလိုနဲ႔ပဲ သူတို႔ရဲ႕မထမဆံုးchristmas ညကိုအဆံုးသတ္ဖို႔ hotel ျပန္သြားၾကတယ္ အျပန္လမ္းမွာေတာ့ ခုနကေနရာေတလို လင္းထိန္မေနပဲ မီးေရာင္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့နဲ႔ လမး္ေဘးမီးတိုင္ေတကပဲ မလင္းခ်င္လင္းခ်င္နဲ႔ မွိတ္တုတ္မွိတ္တုတ္ ျဖစ္ေနၿပီး လူသူကင္းမဲ့ေနေလရဲ႕
ရုတ္တရက္လမ္းၾကားထဲကေန လူေလးေယာက္ထြက္လာၿပီး ေပ်ာ္ေပ်ာ္႐ြင္႐ြင္ လမ္းေလ်ာက္လာတဲ့ မိသားစုသံုးေယာက္ကို ေခ်ာင္က်တဲ့ လမ္းၾကားတစ္ေနရာကို ဆြဲေခၚသြားေလသည္ အေဖျဖစ္သူက ခုခံေတာ့ မိန္းမနဲ႔ကေလး ကိုသတ္ျပစ္မည္ ၿခိမ္းေျခာက္သည္...
သူတို႔ေမ်ွာ္လင့္ထားတဲ့ လူသားေတကဒီလိုမဟုတ္ဘူးေလ.....ခုေတာ့သူတို႔မွာပါလာသမ်ွ ပစၥည္းေတထုတ္ဖို႔ေျပာသည္ ဘာမွမပါဘူးေျပာတာေၾကာင့္ရိုက္နွက္သည္ ေလးနွစ္သမီးေလးကေတာ့ သူ႔ရဲ႕မိဘနွစ္ပါး ရက္ရက္စက္စက္ ရိုက္နွက္ခံေနရတာကို မ်က္စိေရွ႕မွာ ေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည့္ေနရသည္ လမ္းေဘးမီးတစ္ခါ လင္းလာတိုင္း ျမင္ရတဲ့ျမင္ကြင္းက ေျခာက္ျခားဖြယ္ရာ.... ေသြးမ်ားစြန္းလ်က္ ခ်စ္ရတဲ့သူနွစ္ဦး....အားရပါးရရယ္ေမာေနတဲ့ လူသားေတရဲ႕ ရယ္သံကပ်ံ့လြင့္လ်က္....ျမင္ကြင္းအစံုက ကေလးငယ္တစ္ေယာက္အတြက္ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ရာအိမ္မက္ဆိုးတစ္ခုလို....အျဖစ္အပ်က္ကိုနားမလည္ေပမဲ့ ျမင္ရတဲ့ျမင္ကြင္း ၾကားရတဲ့ အသံေတက ကေလးငယ္ရဲ႕ အနက္ရွိုင္းဆံုး စိတ္တစ္ေနရာမွာ သံမွိုတစ္ခုလို ရိုက္သြင္းခံလိုက္ရၿပီ....လူသားေတကေတာ့ ေက်နပ္ေနေလရဲ႕....ေမ့ေျမာသြားတဲ့ကေလးငယ္ ကိုေတာ့အနီးနားက ေျမာင္းထဲ ေသေသရွင္ရွင္ပစ္ထားလိုက္ၾကတယ္.........
.
.
.
.
.
.
.
.
ေမေမ....သမီး ေမေမတို႔ဆီျပန္လာလို႔ ရၿပီထင္တယ္.....ဟုတ္တယ္သမီးလည္း လူသားေၾကာင့္ပဲေသရေတာ့မွာ.....ဟက္... ေလာကႀကီးကမတရားဘူးေနာ္ ရက္စက္ၾကမ္းၾကဳတ္တဲ့လူသားေတကို ကာကြယ္ေပးေနၾကယ္တဲ့ အက္လူသားေတက သူတို႔ကိုဒုကၡေပးလာတဲ့ အခ်ိန္က်မွ ေနာင္တရၾကလိမ့္မယ္နဲ႔တူတယ္ အဟက္...အဟား...ဟား... ဟား... ဟား.....အက္လူသားေတကို ကာကြယ္ေပးရင္းပဲ ေသလိုက္ၾကေပါ့ ဟား...
ဟား....ဟား....ဟား....
.
.
.
.
.
<that's mina's pov>👆👆👆
YOU ARE READING
That means love
Hayran Kurguဘယ္သူထင္မွာလဲ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ရိုးရွင္းတဲ့ဘဝထဲကို သဘာဝလြန္ျဖစ္ရပ္ေတနဲ႔လူတစ္ေယာက္ဝင္လာၿပီး နွလံုးသားထဲထိေနရာယူသြားလိမ့္မယ္လို႔ #yoonkook