Nawoord

32 1 16
                                    

------ 5/09/2021

Lieve lezer,

Met een herschrijving komt een de herschrijving van dit nawoord, iets waar ik nooit echt goed in ben geweest denk ik. Toch zijn er nog enkele zaken die ik hier graag wil gaan neerzetten! Als eerste is dit boek eigenlijk ooit geschreven voor de ONC, de eerste versie was dan ook 'slechts' een goede 35.00 woorden. Intussen is die teller de 53.000 overschreden en laat ik dit verhaal voor dit moment los! Of je het nu pas net ontdekt hebt of het al even in je bibliotheek staat, bedankt dat je de tijd ervoor hebt genomen!

Dat dit lang niet het beste boek is weet ik zelf ook, toch heb ik ervan genoten om te schrijven en heb ik kunnen bewijzen dat ik dit wel kan! Nah! 

De covercredits mogen natuurlijk niet ontbreken, normaals bedankt @LIENE-LIENE voor deze geweldige cover!

Om te bedanken is het uiteraard de ONC wedstrijd waardoor ik dit boek heb geschreven, anders was dit er waarschijnlijk niet geweest!

Niemand minder dan Elise kan hier niet ontbreken! Als er nu een enthousiaster is over mijn verhaal dan ikzelf ben jij het wel! Iedere keer opnieuw stond je te springen en hielp je me zaken verder uit te diepen. Ik ben dan ook enorm trots dat jij mijn verhaal wilt vertalen!

Ook Luna  mag niet ontbreken, het samen deelnemen en je enthousiasme zijn geweldig! Het delen van aantallen, samen sprinten en jouw stukjes gaven me motivatie! En Katie, bedankt dat jij de eerste hoofdstukken wou proeflezen! Een lopende spellingscontrole raak je niet snel kwijt als omschrijving xD

Bedankt!

Ellie

✯ 2304 ✯ ✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu