Düzenlenmiştir🌸
...
"Namjoon aptalsın sen! Ne işin var o ikizlerle? Mafya onlar bilmiyor musun sen sanki?!"
"Biliyorum hyung. Fakat her mafya kötü değildir."
"Ya sen beni çıldırtıcak mısın?! Jeon ikizleriyle ne diye anlaşma yapıyosun? Onlara yardım mı ediceksin birde? Namjoon onlar iyi insanlar değil!"
"Yanılıyosun hyung. Asıl iyiler onlar. Bak tılsımlar cidden güçlü biliyorsun. Kırmızı tılsım olmadan bişey yapamıyorlar ama bil bakalım bizde ne eksik?"
"Bizde ne eksik? Senin beynin?!"
"Pekala galiba ne dersem diyim fikrin değişmiyecek... Şöyle düşün bizim yeterli donanımımız yok ama onların var tılsımı alma konusunda bize yardımcı olucaklar işte!"
"Namjoon bu tehlikleli..."
"Babamın dünyayı yok edebilecek tılsımların çoğunu toplamış olması ve bizde sadece tek bir tılsımın olması fakat onunda gücünü kontrol edemiyor olmamız mı? Evet hyung bu çok tehlikeli."
"Ya yakalanırsak?"
"Biz yakalanmıycaz. Yakalanırsa jeonların ekibinden biri yakalanıcak. Hyung lütfen sen olmadan bu işi yürütemem biliyosun..."
"Namjoon... Bu hala tehlikeli ama risk almamız gerekiyor galiba?.. Of ne diye girdin bu işin içine!.." Sıkıntılı bir nefes verdikten sonra devam etti büyüğü. "Elimden geldiğince oyalarım görevlileri..."
"Yani kabul ediyor musun?"
"Evet kabul ediyorum. Sonuçta o ve gezegenimiz için yapıyoruz."
"Çok akıllısın gamzeli tatlı. İki arkadaş sanki bilgisayar oyunu oynarken kavga ediyorlarmış gibi görünüyor. Ama gel gör ki tatlı çocuk arkadaşını Jeonlara katılması için ikna etmeye çalışıyo. Tebrikler başarılı olmuşsun." Aniden yan koltukların birinden konuşan Hoseok'un sesi ile ikiside şaşkınca bilgisayarlardan başını kaldırmıştı.
"Hoseok sen ne zamandır ordasın?"
"İyileşir iyileşmez hemen arkadaşınla buluşmuşsun sevgilim insan sevgilisini de çağırır. Alındım."
Namjoon sesini alçaltarak sordu. "Ne saçmalıyosun? Ne sevgilisi gerizekalı?"
Hoseok'ta sesini alçaltarak cevap verdi. "Jeonlar sevgili gibi davranmamızı istiyor. Baban arkadaşlarınla görüşmeni engelliyebilir. Ama oğlunun sevgilisinin başkan yardımcısı oğlu olduğunu öğrenince bizim tuvalete giderken bile ayrılmamıza izin vereceğini sanmıyoruz."
"Neden fırsatçılık yaptığını düşünüyorum?"
"Namjoon? Sevgilin olduğunu söylememiştin? Ben senin hyungunum benden niye sakladın?" Hyungunun öfkeli sesiyle ona dönmüştü.
"Şey sonra detaylı şekilde anlatırım hyung." Sadece tek bir cümle için öyle çabalamıştı ki sesini sakin tutmaya.
"Merhaba ben Hoseok. Namjoon'un sevgilisi." Son kelimeye bilerek vurgu yapmıştı. Böyle yapması Namjoon'un sinirlerini bozmuştu. Çünkü sırf numara diye gıcıklığına yapıyordu.
"Bende Seokjin. Namjoon'un ağbisi. Daha doğrusu çocukluk arkadaşı. Ama kardeşimden farksız olduğu için biraz fazla üstüne titreyebiliyorum." Açıklama yapmak durumunda hissetmişti çünkü bu her kimse içindeki kurt ona bu kişinin güvenilmez olduğunu bağrıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑌𝑎𝑟𝑑𝚤𝑚 𝐸𝑡
FanfictionOn tılsımdan sadece üçünün sahipleri belliydi. Önemli tılsımı ele geçirmek için uğraşan mafyalar'a yardım ediyordu Namjoon. Babasına ihanet ediyor olsada babasının iyi şeyler yapmadığını biliyordu. Mafyalara yardım ederken ordaki bir ajanın çocuk...