5| Tatlı sevgilim

27 6 0
                                    

Düzenlenmiştir🌸

İlk üç bölüm taslaklarda hazır duruyordu ve benim şuan elimde taslak kalmadı biraz taslak biriktirmem gerek ;-;

İyi okumalar💞

꧁꧂

"Umarım şüphelenmedi?"

"Merak etme beni çok fazla umursadığı dahi yok."

"Anlamadığım birşey var. Namjoon isterse en azından kırmızı tılsımı bize getirebilir? Neden hala plan yapıyoruz?"

"Benden kurtulmak için neler düşünüyorsun öyle sevgili eski sevgilim. Babam o odaya benim dahi girmeme izin vermiyo."

"Namjoon neden sevgililerin hep gerizekalı oluyor yavrum? Halbuki sen zehir gibi çocuksun."

Seokjin'in imalı konuşması ve Lia ya attığı bakışlar Jeon ikizleri sinirlendirmişti. Aynı anda konuştular.

"Saçma salak tartışmalarınızı bırakın! Eğer üçüncü kez tartışırsanız sonuçlarını tahmin bile edemezsiniz!"

Ikizlerin senkronize ve gür çıkan sesleri odadakileri korkutmuştu. Üstelik bu kadar yzun bir cümleyin ikisininde aynı anda aynı tonda söylemesi... Bilirsiniz yüzde bir ihtimal falandı hatta daha az bile olabilir. Herkez bir kaç saniyeliğine sessizleşti. Sonrasında Namjoon konuşmaya başladı.

"Seokjin hyung'u da dahil etmek istememin sebebi gerçekten iyi dikkat dağıtması. Ve tılsımlar konusunda sizden daha bilgili. Hem benimle olmasının iyi yanlarından biride babamın ona güvenmesi, değil mi?"

"Pekala, o zaman bize tılsımlardan biraz olsun bahsetmelisiniz. Haksız mıyım? Birazda olsa bilgi sahibi olmalıyız." So-min konuştuğunda Jungkook daki bakışlarını ona çevirmişti Namjoon.

"Üzgünüm So-min ama bunu yapamam. Tılsımlarla ilgili ne kadar az şey bilirseniz o kadar iyi."

"Namjoon karşımızdaki tehlikenin ne olduğunu bilmeden iş yapamayız." İkizinin dediklerine katıldığını belli etmişti jungkook'un kurduğu cümle.

"Pekala. Sadece kırmızı tılsımın tüm tılsımları çalıştıran tılsım olduğunu bilin yeter."

"Siyah tılsımı kullanmamalı." Seokjin'in kurduğu cümle ile hızlıca kafasına ona döndürdü Namjoon. Susmasını işaret ediyordu.

"Neden?"

"Hyung... Anlatma lütfen..."

"Namjoon bu önemli,madem bir iş yapıyoruz tehlikeyi bilmeliler değil mi?"

"Hyung..."

"Peki ufaklık sustum." Eliyle ağzına hayali bir fermuar çekip miniğin içini rahatlatmıştı.

"Lütfen bizede anlatır mısınız?"

"Üzgünüm jungkook ama anlatamayız. Sadece siyah ve beyaz tılsım çok önemli. Bilirsin şu yin-yang sembolü gibi. Tek farkı özel güçleri olması. Neyse önemli olan bu değil önceliğimiz kırmızı tılsım."

"Etrafta bir güvenlik alarmı var mı Namjoon?"

"Bildiğim kadarıyla alarm geçenlerde bozulmuştu. Ama tamir ettirip ettirmediğini yada yenisi taktırıp taktırmadığını bilmiyorum."

Aniden kapı açıldı ve içeri Hwasa geldi. Zavallı kızın boynu kızarmıştı. Herkez kapının açılmasıyla o yöne bakmıştı. Canı acısa bile sıfır mimikle konuşmaya çalışmıştı kizcağız.

𝑌𝑎𝑟𝑑𝚤𝑚 𝐸𝑡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin