10| Gereksiz bilgiler için saol

13 5 0
                                    

Düzenlenmiştir🌸

...

"Jungkook kolyeni çıkart."

"Ne? Ne saçmalıyorsun Namjoon? Kolyem ne alaka?"

"Kolyeni görmem gerek lütfen bakmama izin ver!" Hâlâ sinirli olsada kıyafetin altındaki kolyeyi çıkartmıştı. Kolyesi olduğunu nasıl fark etmişti ve şimdi bunun sırası mıydı?

 Kolyesi olduğunu nasıl fark etmişti ve şimdi bunun sırası mıydı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Baktın mı Namjoon?"

"Nerden buldun sen bunu?.."

"Sanane?"

"Jungkook önemli! Bak eğer düşündüğüm şeyse çok önemli!"

"Babamdan kalma."

"Baban sana verirken birşey demedi mi?"

"Deme imkanı olmadı. Babam kendi teslim etmedi. Annem vermişti. Babam bana vermek istiyormuş ama asla vakti olmamış. Gerçi onun bize hiçbir zaman vakti olmamıştı. Neden önemli senin için?"

"Birşey kontrol etmem gerek. Eğer düşündüğüm şeyse istediğin herşeyi anlatıcam. Umarım düşündüğüm şeydir."

Anlamaz gözlerle bakıyordu Jungkook. Niye bu kadar önemliydi ki? Basit bir kolyeydi. Sırf babasının vasiyeti olarak boynundan çıkarmaması gerktiği için takıyordu. Birazda babasından kalan son şey olduğu için.

"Jin hyung kolyeni getirir misin?"

"Emin misin Namjoon?"

"Değilim hyung sadece kontrol etmeliyim."

Kafasını sallayıp boynundaki beyaz tılsımı Jungkook'un kolyesine yaklaştırdı. Minik bir ışık kıvılcımı gördü fakat saniyesinde kayboldu.

"Kolyeden çıkan ışık da neydi?"

"Onu sadece ben görmedim, sizde gördünüz değil mi?.."

Beklentiyle sormuştu Namjoon. Delirmediğinden emin olmak istiyordu. Odadaki herkez görmüştü o küçük kıvılcımı. Acaba kalabalık olduğu için mi olmadı diye düşündü Namjoon.

"Kolyem niye parıldadı?.."

"Tam emin değilim ama galiba düşündüğüm şey."

"Kolyeme bişey mi yaptınız göz yanıltmasıyla mikrofon falan koymadınız değil mi?"

"Bunun ne kadar zor ve imkansız olduğunu biliyorsun Jeon inatçı Jungkook."

"Hyung neden ışık hüzmeleri belirmedi?" Mi

"Belkide kolye beni zaten tanıdığı için veya geçici koruyucusu olduğum içindir bilemiyorum..."

"Hyung tılsım gerçek sahibini söyleyemez mi?"

"Daha önce birkaç kez sordum Namjoon. Fakat bana kim olduğunu söylemedi."

"Namjoon hyung..." Ni-ki çekinerek konuştu. Genelde toplantılarda planlarda sorun olup olmadığını kontrol ederdi. Yani analiz işi onundu herkez sahaya geçip yeteneklerini sergilerken o kameralardan herkezi izler ve yardım ederdi. Masa başı ajanıydı.

𝑌𝑎𝑟𝑑𝚤𝑚 𝐸𝑡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin