14| Ne zaman?

16 3 12
                                    

Şimdi bu bölümde şöyle bir sorunla karşı karşıyayız,ikiside gamzeli ve ikiside esmer bu yüzden bende Namu'ya gamzeli Hobi'ye esmer dedim bilginize

--------------------------------

"Ya başarısız olursak..."

Bacaklarını kendine çekip bir kösede oturmuş fısıltıya yakın bir sesle konuşan gamzelisine çevirdi başını.

"Bir sorun mu var gamzelim?"

"Ya başaramazsak Hoseok? Babam tılsımları kullanmanın bir yolunu bulursa ne yaparım ben? Daha birkez bile yardım edemediğim insanlara acı çektirirse ne yaparım? Eğer dokunmayı başarırsa ben bittim,tüm tılsım sahipleri acı çekicek yada ölücekler..."

Planın üstünden geçtikten sonra herkes hazırlanmak için odasına geçmişti,tılsımı almadan önce minik bir ısınma yapıcaklardı. Jeonlar her zaman planlarının olabilirliğini kendi gözleriyle görmek isterdi.

Namjoon,sevgilisinin odasında bir köşede onu izlemeye ve düşünmeye başlamıştı. Planın başarısız olma durumunda onları bekleyen şeyleri düşünmüştü. Düşündükçe piskolojisi bozulmuştu.

Sevgilisine yaklaşıp sıkıca sarıldı esmer. Saçlarının arasına minik bir öpücük kondurdu.

"Sana söz veriyorum,hiçkimseye zarar gelmiycek. O birkez bile yardım edemediğin insanlara milyonlarca kez yardım ediceksin. Umutsuzluğa kapılma,başarıcaz. Şimdi derin bi nefes al,başarılı olabilmemiz için en önemli görevi senin üstlenmen gerek. Biraz yavaş hallet virüsü,ne kadar zaman o kadar iyi."

Sevgilisi yavaşça geri çekilirken gamzelerini sundu ona. Aniden aklına gelenle suratı düştü ve kendine küfretti.

"Siktir ama ya!.. Babamın telefonundada görüntüler var ve ben bunu yeni hatırlıyorum! Hoseok ben daha başlamadan batırdım herşeyi..." tekrar ağlamaklı bir moda girdi. Gerginlikten çok fazla ruh hali değiştirmeye başlamıştı.

"Sakinleş güzelim hiçbirşeyi batırmadın. Unutman normal,illaki bir çözüm buluruz değil mi? Hadi sakinleş biraz."

"Ne yapıcam telefonunu mu kırıcam?"

"Neden olmasın?"

"Saçmalama Hoseok ne diyip alıcamda kırıcam telefonu?!"

"Babanın yazılım güncellemelerini ve virüs kontrolünü sen yapmıyor musun? Virüs kontrolü yapıyorum diye al. Tam vericekken telefon elinden kaysın,zaten ne kadar sakar olduğunu biliyo baban."

"Çok sağol Hoseok sakar olduğumu yüzüme çarptığın için!.. Peki bi yalan uydurup telefonu alırım artık. Telefonu Yeri ile yolluyorum hep ona söylerim yere düşürür..."

"Bak çözüm bulduk bile. Daha iyiysen gidelim mi? Bizi bekliyor olmalılar."

"Kırmızının hangi odada olduğunu hatırlıyorsun değil mi? Sakın unuttum deme! Şifreyi öğrenemedimde ben... Sakın yakalanmayın! Sen maske mi taksan acaba? Babam seni tanırsa plan çöp olur..."

Telaşlı telaşlı konuşan gamzeliyi susturan şeyin sevgilisinin dudakları olduğunu mu sanıyorsunuz? Lütfen tekrar düşünün çünkü onlar normal olamazlar.
Gamzeliyi susturan şey ağzına doğrultulan silah oldu.

"Önce seni öldürüp sonrada kendimi öldürmemi mi istiyosun bebeğim? Bu plan başarılı olucak tamam mı? Hiçbir aksaklık olmıycak!"

Silahtan fazlasıyla korktuğu için yavaşça kafasını olumlu anlamda salladı. Silah güneşinin belindeki yerini aldığında konuşmaya cesaret etmişti.

𝑌𝑎𝑟𝑑𝚤𝑚 𝐸𝑡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin