9| Günlük

17 5 0
                                    

Bay kim tılsımları nasıl ele geçirmiş ona bakalım biraz.
Bu bölümde ilk başlarda Namjoon'un nasıl bu kadar dikkatsiz olduğunu sorguladım...
Kendi yazdığım karakter beni deli ediyor.

Neyse iyi okumalar!💞

𖠌

³⁰/¹²/²⁰¹⁸

Günlük

Ben varya bittim ben cidden bittim öyle salak bi insanım ki. Cidden nasıl becerdim bilmiyorum kendimi tebrik etmeliyim. Bir insan ancak bu kadar salak olabilir! Bu günü tarihe geç Kim Namjoon'un mallığına mallık kattığı gün diye! Kafama sıçayım cidden! Şimdi diyosun ne diyo bu mal anlat artık vurcam ağzına bitane diye. Senin bu beyinsiz sahibin varya bu. Hani sana yazı yazıyo falan. Bu süper zeka(!) Gittim annemin verdiği tılsımı yere düşürdüm. Çamur oldu güzelim tılsım. Ve sadece bu da değil. Bu gerizekalı varya! Söylene söylene eve geldim tuvalete gidip yıkayayım dedim. Ortak tuvalete girip yıkamaya başladım tılsımı. Sanki kendi odamda tuvalet yokmuş gibi! Söylene söylene yıkarken kim geldi sence? Doğru tahmin BABAM! Geldi ve nerden buldun o tılsımı dedi. Bu gerizekalı ne derse beğenirsin? Annem vermişti özel bir tılsım dedim... Cidden dedim bunu! Sonrada babam tılsımı tamamen benden aldı! Cidden aşırı zeki değil miyim ya(!) Ben gidip kendimi camdan aşağı atıcam! Babamın tılsımı geri vermesi için ona bi yalan uydurmalıyım. Kendimi camdan atmazsam görüşürüz.

☯︎

¹⁵/⁰⁵/²⁰¹⁹

Günlük

Hadi tahmin et bu kez ne yaptım. Kazara-nasıl bir kaza olduğunu sorma bende anlamadım-kırmızı tılsımı buldum ve én önemlisi, o tılsımın sahibini bulmaya çalışayım derken tılsımla kendimi yaraladım. Babasını satayım tılsıma dokununca elektrik verdi! Helal olsun çok iyi koruyo kendini. Fakat keşke beni tehdit olarak algılamasaydı hani. Seokjin hyungun tılsımı saolsun öğrendim, tılsımlar sahipleri dışında biri onlara dokunduğunda savunma mekanizması çalışır ve kimse tılsımlara dokunamazmış. Kaç volt elektrik yedim bilmiyorum ama kolum uyuştu. İki elimlede yazabilmem iyi bişey yoksa kusura bakmada nah yazardım sana. Kolum uyuştu lan. Neyse öyle işte şuan kırmızı tılsım bende sakladım umarım bunuda kaptırmam. Ha bu arada tılsımıma ne oldu hala bilmiyorum. Babam aldı ama daha vermedi. Bir yıl geçti niye vermiyo anlamıyorum. Yalanda işe yaramadı zaten. Umarım tılsımı nerde sakladığını bulabilirim. Benim için şans dile! Gerçi sen cansızsın. Olsun yinede şans dile.

☯︎

¹⁶/⁰⁵/²⁰¹⁹

Geldi yine gerizekalı sahibin!

Kafama sıçayım tamam mı! Hayır anlamıyorum nasıl başarabiliyorum bunu abi?! Bir insan nasıl hem bu kadar salak hemde bu kadar sakar olabilir?! Bak bak olaya bak! Tılsımı bahçede düşürmüşüm Yeri'yi dövmekle uğraşırken. Bahçede ararken babam eve geldi. Şansa bak amk bulmuş tılsımı. Hayır anlamıyorum adam, sen yerde tılsım olabilir diye yere bakarak mı yürüyosun?! Kendimede çok kızıyorum! Ulan mal! Ulan beyin yoksulu! Aklını kullanamayan tüm canlılara taş çıkartacak akılsız! Sen ne bok olduğunu bilmiyo musun? Sen ne kadar sakar olduğunu bilmiyo musun? O kadar yazılım okudun, kendine eşyalarını korumak için bişeyler yapamadın anasını satayım! Babam sordu senin mi bu diye. Bende ne diyim benim değil ilk defa gördüm dedim. Umarım şüphelenmedi. Neyse ben gidip biraz dolaşıcam belki kafam dağılır. Tabi babam izin verirse. Tekrar gelip burda kendime söveceğimden emin olabilirsin.

𝑌𝑎𝑟𝑑𝚤𝑚 𝐸𝑡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin