Düzenlenmiştir🌸
...
"Hyung~"
"Hayır Jimin."
"Daha bişey istemedim niye hemen hayır diyosun?"
"Refleks olmuş sen ne zaman aegyo yapsan hayır diyeceğim bişey istiyorsun."
Koltukta uzanan hyungunun yanına emekledi pembe civciv. Ellerini hyungunun göbüşüne koydu. Kafasınıda ellerine yaslayıp tatlıca baktı hyunguna.
Onu bu kadar iyi tanımasını seviyordu. Hayır diyeceği birşey istiyecekti,cevabı bilsede minik bir ihtimal değiştirebilirdi."Peki şimdi istiyim mi~?"
"Hayır."
Gülümseyen yüzü düşmüştü. Ellerini çekip önünde bağladı. Yanaklarınıda şişirmişti. Konuşmasına izin bile vermemişti!
"Küstüm sana. Bidaha seninle konusmıycam. Bidaha asla konuşmıycam senin yanında. Hıh."
Pembe saçlı olanın çocukluğunu görmezden geldi büyük olan. Konuşmaması imkansızdanda zordu.
Bir dakika bekledi minik civciv. Kaşlarını çatıp hyunguna baktı, sinirli olması gerekiyordu ama neden çok tatlıydı? Eğer üşenmeseydi o yanakları ıssırmıştı bile Yoongi. Önündeki ellerini beline koydu.
"Ya hyung sen neden beni hiç sevmiyosun! Hiç konuşmayım istiyosun öyle mi?!"
"Az önce kendi otuz saniyelik rekorunuzu kırdınız jimin-shi bu nasıl bir duygu?"
"Of dalga geçme!"
"Hayır cidden otuz saniye olan rekorun artık atmış saniye,bir sonrakinde zorlanabilirsin."
Neden sinirlendiğini unutan Jimin tekrardan hyungunun göbüşüne yattı. Göbüşünde yatmak hoşuna gidiyordu. Tabiki Yoongide seviyordu bunu. Göbüşündeki sevimli civciv süreklı o şekilde kalsa sorun etmezdi.
"Hyung tılsımları yine birleştirelim mi~???"
"Hayır. Koca bir hayır Jimin. En son istediğinde olan depremin kaç şiddetinde olduğunu hatırlatayım mı?"
"Ama hyung~"
"Ne istiyosun daha çok insanın ölmesini mi?"
"Hayır! Sadece çıkan ışıkları seviyorum,çok tatlılar~"
"Sevimli olan başka şeylerde var Jimin-shi. Mesela geçen gün neredeyse beni ıssıracak olan kobranız. Yada dün bakmadan otursaydım kıymetlimi yiyecek olan türünü bilmediğim yılanınızda."
"Bikere o "kobra" nın ismi Mandu. Üstelik o tuvalet olayı için daha ne kadar özür dilemeliyiz Mochi ile?"
"Jimin. Artık her an bir yılan gelip beni ıssırır korkusundan uyuyamıyorum. Evi yılan besleme yurdu yapmak zorunda mıydın?"
Kafasını yana yatırdi ve gözlerini kocaman açıp konuştu minik pembe civciv. "Öyle bir yurt mu var hyung?"
"Hay gerizekalı bide safsaf soruyor. Jimin bana öyle saf salak bakma!" Eğer öyle bakarsan yiyicem seni diye devam ettiriyordu içinden.
"Ne yani yılanların yurdu yok mu?"
"Evdeki yılanlarla dolu odaya girersen cevabını alırsın pembe civciv. Yılanların küçük hayvanları rahatlıkla yediğini söylemiş miydim? Bence dikkat etmelisin."
"Yüz kere falan söyledin hyung. Ama unuttuğun bişey var. Kedilerde küçük canlılardır sende dikkat et bence."
"Uyuyamıyorum bile, bana dikkatten bahsetme! Sürekli kapılarını açık bırakma şu hayvanların,ayrıca onların banyo ile işi yok Jimin odadaki banyoyu komple kapattıralım lütfen! Ordan ortak tuvalete geçiyorlar,sonra 'hyung Mandu kayboldu gördün mü? Hyung Galbi tuvaletten kaçtı bulmama yardım eder misin?' Deme. Ve hayvanlara yemek ismide koyma artık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑌𝑎𝑟𝑑𝚤𝑚 𝐸𝑡
FanfictionOn tılsımdan sadece üçünün sahipleri belliydi. Önemli tılsımı ele geçirmek için uğraşan mafyalar'a yardım ediyordu Namjoon. Babasına ihanet ediyor olsada babasının iyi şeyler yapmadığını biliyordu. Mafyalara yardım ederken ordaki bir ajanın çocuk...