1. Rész

65 3 0
                                    

Nagyon jól indult a napom, de persze minden ilyenkor szokott a feje tetejére állni. Egész nap a kis albérletemben fetrengtem, nem volt semmi dolgom, amikor hívott Sofi.

-Csajszi eljössz velünk ruhát venni a diploma osztó utáni buliba?- kérdezte Sofi, de nem hagyott választási lehetõséget, muszáj volt mennem. (Imádok vásárolni)

-Lányok indulhatnánk már?- kérdeztem már nagyon izgatottan, mikor odaértem a lányokhoz, õk csak nevetve bólintottak. Elindultunk be a városba, majd egy nagyon drága boltnál kötöttünk ki. Bementünk és Ruby egybõl elszaladt a legszebb ruháért. Nagyon jól állt neki, de borzasztóan kihívó volt. -Szerintetek ez jó lesz? - kérte Ruby a véleményünket a hátánál kivágott ruháról. Neki valahogy jól áll minden fajta merész ruha.

-Egyszerûen csodálatos! - mondtátok egyszerre Sofival. A lányok megvették a ruhákat és kimentünk a boltból. Beültünk még egy kávézóba, de csak beszélgetni mentünk be. Annyira elcsacsogtunk, hogy este lett. Rubyért az apukája, Sofiért pedig a pasija jött. Senkit nem akartam zavarni, igy inkább elindultam egyedül haza a sötétben. Volt egy-kettõ elég furcsa alak az utcákon, némelyiktõl meg is ijedtem, de próbáltam nem foglalkozni velük. Még 10 perc séta múlva otthon is voltam a picike albérletemben, ami most még ijesztõbb volt, mint bármikor máskor. Elmentem fürdeni, majd arra lettem figyelmes, hogy a bejárati ajtómat próbálja valaki kinyitni. Nagyon megijedtem, de kiszálltam a tusolóból és felöltöztem.

-Vajon ki lehet az?- gondolkoztam magamban egyre frusztráltabban. Egy pár másodperc múlva, nagy szerencsémre megjelent az ablakomban a Vasember. Hirtelen biztonságban éreztem magam, és a fangörcs is elkapott.. Nagyon rajongok a Bosszúállókért. Tony a pacaljában bejött a szobámba, majd kivitt az ablakon át, az autómba rakott és elküldött anyumékhoz. Ezzel vissza is repült a házamba. Én csak ott ültem és hagytam, hogy vezessen a "pilóta". Gyönyörködtem a városban, ahol születtem, ahol éle az életem, de azon felborzongott a hátam, hogy léteznek ilyen emberek. Még 2 óra kocsikázás után oda is értél a szüleidhez. Becsengettél.

-Ki szórakozik ilyenkor?? - szólalt meg apám álmos hangján.

-Apa csak én vagyok az, bemehetek? És elmesélem miért vagyok itt..

-Gyere csak angyalom.- jött oda anyukám is.

Bementünk majd el kezdtem mesélni a nap elejétõl a történteket. Mikor el értem az este cselekményeihez, bekönnyeztem és fejemet a tenyereimbe temettem. Ekkor egy erõs kéz fogta meg a vállam és suttogta, hogy: -"Semmi baj, minden jó lesz!" Ekkor muszáj volt felnézzek, mert nem tudtam ki lehetett az. Anyukám unokatestvére volt az. Nagyon megörültem, hogy itt volt és meg is öleltem.

-Annyira örülök, hogy itt vagy.- mondtam neki, és még mindig öleltem.

-Én is örülök neked, de szerintem tudod, hogy miért vagyok itt. Nem hagyott megszólalni, igy csak bólintottam egyet, majd folytatta.

- Szóval láttam amint Tony kihoz téged a házadból ée egybõl tudtam, hogy ide fog küldeni. Utána velem is találkozott és mondta, hogy adjam át neked, hogy egy pár nap múlva ide jön és fontos beszélnivalója van veled..

Mit tett velem a szerelem???//ISKOLA MIATT SZÜNETEL!!Where stories live. Discover now