-Kisasszony.., még megállunk a házadnál, pakolj össze ruhákat.. hideget, meleget, de igyekezz! - vázolta fel Tony a feladatomat. Csak bólintottam majd belemosolyogtam a visszapillantó tükörbe, amin keresztül engem nézett és beszélt hozzám. Odaértünk a kis házikómhoz, felszaladtam és már pakoltam is. Kevesebb mint 5 perc múlva már a lépcsõrõl lefele húztam a nehéz bõröndömet. Tony jött oda mellém: -Szállj be, ezt majd én elrakom.- majd mikor megfogta a bõröndöt, még egyszer rám nézett. -Hány évre készülsz Emma?- majd elnevette magát.
Pár perc múlva már indultunk is tovább a bázisra. Az út alatt nem igazán szóltak hozzám, nem volt közös hang. Hosszas órák után odaértünk és kiszálltunk.
-Emma gyere velem, a bõröndöt majd valaki behozza utánunk..- nézett Natasha Tonyra, majd elnevette magát és elindultunk befele.
-Várj Natasha, kik vannak itt? -kérdeztem ijedten és megszeppenve.
- Emma nincs mitõl félj, mindenki nagyon kedves, és itt biztonságban leszel. Amúgy Steve, Sem, Wanda, Vízió, Clint, Bucky és Bruce. Thornak jelenleg Asgardban van dolga.
Bementünk és mindenki kedves vigyorral fogadott. Egy pár másodperc múlva egy ismerõs hangot hallottam.
-Csapat õ itt Emma, velünk fog élni egy jó darabig. - mondta Tony majd átkarolta a vállam. Õ már most olyan nekem, mintha a második apám lenne..
Egyesével mindenki felált, hogy bemutatkozzon. Steve volt az elsõ a sorban.
-Steve Rodgers vagyok, köszöntelek a bázisunkon.- mondta barátságosan miközben kezet nyújtott nekem.
-James Buchanan Barnes, de mindenki csak Buckynak hiv. -Mosolyodott el. Úristen milyen aranyos. futottak végig ezek a gondolatok az agyamban, mire újra visszatértem a földre észrevettem, hogy még mindig õt nézem, és éreztem, hogy tûzvörös a fejem. Erre õ csak rám mosolygott, amitõl még vörösebb lettem. *Mi történik velem? Miért pirulok el tõle? MEG AKAROM ISMERNI!!* - szaladtak végig a gondolatok ismét a fejemben. Mindenki más sorban bemutatkozott.
-Emma, gyere elkísérlek a szobádhoz.- mondta Tony majd ismét mintha a lánya lennék átkarolt. Egy hosszú folyosó legvégén voltak a szobák a 3. emeleten.
-Ez lesz a tiéd, a 4-es számú. -mutatott az ajtóra.- És ha szükséged van bármire szólj PÉNTEK-nek.
-Pénteknek?? De hát az egy nap.- majd megszólalt PÉNTEK én befostam, Tony pedig jót nevetett rajtam.
-Majd ha akarod odabent többet tudhatsz meg róla. Még valami kérdés Emma?- mondta Tony feldobódottan.
-Kik vannak Körülöttem? Melyik szoba kié? - kérdeztem, hiszen minden érdekelt.
-Melletted balra Natasha, jobbra Wanda, veled szemben Bucky, mellette Steve és Vízió.- mondta Tony majd elment.
-Köszi!! - kiáltottam utána amire õ csak intett egyet. Bementem a szobámba, kipakoltam a ruháim majd gondoltam egy kis zenét hallgatok.
-PÉNTEK!! Kapcsolsz nekem kérlek ezenét? -kérdeztem tõle, a plafont bámulva, mintha a hang onnan jönne.
-Persze Mrs. Smith.- mondta PÉNTEK és már el is indult a kedvenc zeném. Egy darabig még táncoltam is rá, majd fáradtan az ágyba dõltem, de a zenét továbbra is hallgattam. Arra lettem figyelmes, hogy nyílik az ajtóm. Wanda volt az, jött megkérdezni, hogy nem-e kell segítség és , hogy megyek e le beszélgetni. Egyértelmû igen volt a válaszom, majd levezetett a fiúkhoz és ott hagyott. A nappaliban Thor, Steve és Bucky beszélgettek.
YOU ARE READING
Mit tett velem a szerelem???//ISKOLA MIATT SZÜNETEL!!
FanfictionEmma Smith élete egyik napról a másikra teljesen megváltozik, amikor megjelenik az apartmanjában Tony Stark, és közli vele, hogy a Bosszúállók hadiszállásásra kell költöznie bizonytalan ideig, a biztonsága érdekében. Viszont Emma, miután vele tart...