amikor Bucky szobája fele vettem az irányt. Álltam egy darabig az ajtaja elõtt, majd amikor kopogni akartam, pont nyitotta az ajtaját, igy én nem az ajtón kopogtam hanem Bucky hasán. Õ elmosolyodott én pedig elpirultam.
-Bocsánat, nem akartam. -mondtam neki, közben a kezem még mindig a hasán volt. Mikor észbe kaptam, levettem kezem hasáról.- Bocsi, még egyszer.
-Semmi baj. -mosolyodott el. - Mit szerettél volna?- kérdezte kíváncsian.
-Amm betudnánk menni valamelyik szobába, és akkor elmesélem.- ekkor arrébb állt ajtajából és kezével mutatta, hogy menjek be. Bementem és leültem az ágya sarkába.
-Csak azt szerettem volna kérdezni, hogy ma van a diplomaátadó bálom, és vihetek magammal egy személyt, és azt szeretném kérdezni, persze csak ha nincs ellenedre, hogy eljönnél e velem?- itt elpirultam, mert a szemei az én szemeimet keresték.
-Én szivesen elmegyek veled. -mondta boldogan. Láttam rajta, hogy ez egy õszinte boldogság volt.
-Ja és még egy dolog Bucky!
-Igen Emma?- nézett mélyen a szemeimbe.
-Nem azt szeretném, hogy a testõrömként gyere el. Azt szeretném, hogy érezd jól magad.- mikor ezt kimondtam Bucky csak boldogan bólogatott. -Akkor viszont én mennék is készülõdni, nekem sajna nagyon sokáig tart.- mosolyodtam el, majd egy integetéssel elhagytam a szobát. Még visszaszóltam, hogy 17:30-ra legyen készen a nappaliban, ekkor végleg kiléptem a szobából. Szobámba érve tanácstalanul az ágyam sarkára ültem.
-PÉNTEK! Szólj kérlek Wandának és Nat-nek, hogy 5 perc múlva legyenek a szobámban.
-Rendben Mrs. Smith.- majd elhallgatott. 5 perc múlva Nat és Wanda a szobám elõtt álltak. Beengedtem õket.
-Kislány, mi volt ennyire sürgõs?-kérdezték mind a ketten, és leültek mellém az ágyra.
-Hát ma lesz a diplomaosztó bálom.. és oda kéne valahogyan kinézzek, és ebbe kéne a segítségetek.- mondtam nekik majd elmosolyodtam. Wandáék is csak mosolyogtak.
-Na és kivel mész a bálba csajszi?- majd a mondat után pimasz mosolyra húzta száját, Wandával együtt. Én csak elpirultam és csak mosolyogtam, meg mosolyogtam, és egybõl tudták kire célzok.
-Naa akkor végre beszéltetek. -mondta Wanda, aki a mondat után szomorú lett. - Bocsánat, hogy megint belekukkantottam.. - én nem válaszoltam, csak megöleltem Wandát, majd pár másodperc múlva Nat is csatlakozott.
- Na lányok semmim nincs.- ültem vissza megint szomorúan..-ekkor Tony jelent meg az ajtómban, aki átadott nekem egy kulcsot.
-Ez mire kell nekem Tony?- felálltam mikor a kérdés elhagyta a számat és közelebb léptem hozzá.
-Ez a kulcs angyalom..- szorosan magához húzott, átölelt és a fülembe suttogott.- Ez azt az ajtót nyitja ott,- mutatott egy lakatolt ajtóra. -remélem tetszeni fog.- egy puszit nyomott a fejemre és kiment. Wanda és Natasha csak néztek furán, hogy ez mi volt.
-Emma ez meg mi volt?- szólalt meg elõször Nat.- milyen viszony van köztetek?
-Na állj! Nem kell félre érteni! Tudjátok, hogy kié a szívem. Úgy viselkedik velem, mintha az apám lenne, és egy kicsit olyan is. - mosolyogtam csak boldogan.
~Tony Stark~
Miután átadtam a kulcsot Emmának, kimentem és becsuktam az ajtót. Picit odébb álltam az ajtóból.
-PÉNTEK!!- szóltam neki halkan.- Kérem a lehallgató üzemmódot Emma szobájába.- ezzel egy fülhallgatót dugtam a fülembe és elindultam lefele.
-Úgy viselkedik velem, mintha az apám lenne.- hallottam a fülemben Emma hangját, majd elöntött a boldogság. Kivettem a fülhallgatót és megkértem PÉNTEKet, hogy állítsa le a hallgatást.
~Emma Smith~
Közelebb mentem a titokzatos ajtóhoz. Leszedtem róla a lakatot. Amikor kinyitottam az ajtót, elállt a lélegzetem. Szebbnél szebb ruhák voltak benne, smink cuccok és hajvasalók. Megfordultam, a csajokra néztem, akinek a szája ugyan úgy nyitva volt mint az enyém.
-Na akkor lássunk hozzá.- szólt Wanda, még mindig nagyon lepõdötten. Mielõtt hozzá kezdtünk volna, egy kopogást hallottam. Kinyitottam, de mutattam, hogy menjünk ki a folyosóra.
-Bucky, szia. Mond mit szeretnél?- kérdeztem tõle megint vöröslõ arccal.
-Szia. Hát, ohm, csak azt, hogy ide öltöny meg ilyesmi kell? -kérdezte, kivételesen õ is egy picit elpirulva, amit most én tetõztem mosolygással.
-Ha nem szeretnéd nem kell. - vágtam rá, majd véletlen végi néztem Bucky felsõtestén és ott egyhelyben lefagytam, de hirtelen észhez tértem.
-De, de nagyon is szeretném.- mikor kijelentette, megfordított és visszatolt a szobámba. Nagyon gyorsan telt ez a pár perc mégis jó volt. Wanda a hajamat fogja csinálni, Nat pedig a sminkemet.
-Emma válassz elõször egy ruhát, hogy ahhoz ki tudjam választani a sminkedet.- mondta Nat és odatolt a nagy új szekrényem elé.
YOU ARE READING
Mit tett velem a szerelem???//ISKOLA MIATT SZÜNETEL!!
FanfictionEmma Smith élete egyik napról a másikra teljesen megváltozik, amikor megjelenik az apartmanjában Tony Stark, és közli vele, hogy a Bosszúállók hadiszállásásra kell költöznie bizonytalan ideig, a biztonsága érdekében. Viszont Emma, miután vele tart...