7. Rész

26 3 0
                                    

-Legyen ez!- mutattam egy világosabb kék közepesen hosszú ruhára, a lányok csak bólogattak.

-Jó, akkor gyere ülj le, és hozzákezdünk.- szólt Wanda és én igy is tettem. Leültem egy székre amit behoztak nekem és elkezdték csinálni a külsõmet. Közel 2 óra alatt végezek.

-Wow! -álltam fel és néztem bele a tükörbe.- köszönöm szépen lányok, nagyon tetszik, majd odamentem és megöleltem õket. Ezután a lányok elhagyták a szobámat. Még egy kicsit gyönyörködtem magamban, aztán felvettem a ruhámat. Gyönyörû volt, de nem tudtam a cipzáramat felhúzni.

-PÉNTEK, kérlek értesítsd Tonyt, hogy jöjjön a szobámba!-kértem meg PÉNTEKet.

-Mondjad, arany...- itt elállt a lélegzete.

-Csúnya vagyok igy? - néztem gyorsan a tükörbe.

-Nem, dehogy is szívem, gyönyörû vagy és azért akadt meg a lélegzetem. Jajj ne legyél butus...- majd odajött hozzám és átölelt. - Mond miért hívtál ide?

-Csak nem tudtam felhúzni a cipzáramat.- fordítottam neki hátat, hogy fel tudja húzni. Közelebb jött és lassan felhúzta a cipzáramat. Majd megfordított és szorosan átölelt. Vissza öleltem, annyira jó volt az ölelésében lenni. Megpuszilta a homlokom és kiment.

~Bucky Barnes­­­­­­­­­~

-Steve!- kopogtam be Steve ajtaján, aki azt egybõl ki is nyitotta azt.

-Mizu Buck?-hívott be a szobájába.- Mesélj mit szeretnél?

-Képzeld el, hivatalos vagyok egy bálba, és nem tudom melyik öltönyömet vegyem fel. Tudnál nekem segíteni?- kérdeztem tõle nagy bociszemekkel.

-Buck, én bármikor ott vagyok neked. - mondta Steve majd barátian átölelt. -Na gyere menjünk át hozzád, nézzük meg mibõl választhatunk. Ezzel kiléptünk Steve szobájából és átmentünk az én szobámba.

-Na melyiket szeretnéd?- kérdezi Steve mikor kinyitotta a szekrényemet. Oda mentem a szekrényemhez és kivettem 4 lehetséges öltönyt. Egy szürkét, egy fehéret, egy feketét, és egy világoskéket. Sokáig gondolkoztam, majd tanácstalanul leültem az ágyamra.

-Nyugi Buck, jó leszel, együtt megoldjuk. -ült le mellém Steve.- amúgy szerintem a legjobb a világoskék!- mutatott rá a felakasztott öltönyömre. Ezért felálltam, és a többit visszatettem a szekrényembe. Sokáig gondolkodtam, majd kivettem még egy fel pár szürke kesztyû a fém karomra, és szomorú arccal néztem Stevere, aki szomorúan bólogatott.

-A hajammal mit kezdjek?- néztem a tükörbe, és beletúrtam vállig érõ hajamba, majd Steve fele fordultam.

-Vagy kontyold fel, vagy hagyd igy ahogy van.- mondta Steve majd átkarolta a vállam.

-Szerintem csak igy hagyom ahogy van.- mondtam Stevenek majd visszakaroltam. Igy álltunk a tükör elött egy- két percig, majd kértem Stevet, hogy menjen ki, hogy tudjak készülõdni. Steve kiment, én pedig felöltöztem. Emma arra kért, hogy lent várjam meg, de nekem elõtte még muszáj volt bemennem Stevehez.

-Steve, kész lettem! -mentem oda hozzá és mutattam neki, hogy milyen.

-Buck, Buck.. még mindig olyan vagy mint régen.. Csábitó!- mondta Steve majd kacsintott. Ezután lementem a nappaliba, leültem és vártam.

~Emma Smith~

Miután kész lettem, kimentem a folyosóra, bekopogtam Wandához, ahol már Nat is ott várt rám.

-Istenem de gyönyörû vagy. -mondták egyszerre tátott szájjal.

-Jó lányok, azért ne túlozzatok, de tuti, hogy jó?- kérdeztem meg körbe forogva.

-Csodálatos. -mondták megint egyszerre.

-Na de én megyek is le, idõ van, Buckyra is kíváncsi vagyok.- mondtam a mondatom végét nagyon halkan de õk hallották és elmosolyodtak. Kiléptem az ajtón, csuktam volna vissza, de jöttek utánam, õket is érdekelte a reakció. Mikor odaértem a lépcsõ fordulóhoz, láttam, hogy a nappaliban Bucky, Steve, Sem, Thor, Tony, Clint, Bruce és Vízió beszélgetnek. -Itt az összes fiú, nagylevegõõ..- nyugtattam magam, gondolataimban. Majd egy nagyot sóhajtottam és elindultam lefele. Mikor Bucky szemeimbe nézett, nagyon elpirultam, de mentem tovább. Megálltam velük szemben.

-Milyen?- kérdeztem bizonytalanul. Elõször megint Tony pattant fel, és jött oda hozzám.

-Amint már elmondtam, GYÖNYÖRÛ. - és megint megölelt. Olyan jó, és ismerõs érzés amikor megölel.

-Nekem még nem volt lehetõségem bemutatkozni,- lépett oda Thor- de ez az alkalom tökéletes. Biztos tudod, Thor vagyok, te pedig gyönyörû.- ezzel a mondatával arrébb lépett. Sorban odajött még Sam, Clint, Vízió, és Bruce is. Mikor mindenki odébb ment felált Steve.

-Kislány figyelj,- jött nagyon közel és belesuttogott a fülembe.- Látom rajtad mit érzel barátom iránt, okosan vele, jó ember!- ezután átölelt. Én visszaöleltem jó szorosan, majd elengedett.

-Én maradtam utoljára..- állt fel Bucky a kanapéról és jött hozzám közel. - Gyönyörû vagy. -suttogta a fülembe, amitõl kirázott a hideg és boldogság öntött el.

-Te is iszonyt jól nézel ki.- suttogtam neki vissza, mire megint csak jobb kezével ölelt át, én belecsaptam a hasába, mire másik kezével is megölelt.

-Na látom összeöltöztetek.-szólalt meg Tony, és én csak akkor vettem észre, hogy ugyan olyan színû ruhában vagyunk. Mind a ketten elmosolyodtunk.

-És tényleg, csak most vettem észre.- mondtuk Buckyval teljesen egyszerre.

-Na induljatok, mert nem fogtok odaérni. -tolt ki minket Thor a garázsba az autókhoz.

-Na melyikkel megyünk?- kérdeztem Buckytól biztosan.

Mit tett velem a szerelem???//ISKOLA MIATT SZÜNETEL!!Where stories live. Discover now