Kim
A Max-es eset óta eltelt pár nap, és azt hiszem, sikerült túltennem magam a történteken. Sam-nek kicsit tovább tartott, plusz neki ott voltak még a semmiből jött képességei is, amiket nem tudott megérteni továbbra sem. Dean volt az, aki indítványozta, hogy oldjunk meg egy új ügyet, hátha az majd elfeledteti velünk a történteket. Így kötöttünk ki Minnesota-ban, ahol épp egy családot kérdeztünk ki a szomszédjuk rejtélyes eltűnéséről.
- Tudom, hogy maguk csak a munkájukat végzik, de a rendőrség már itt volt egész héten. Nem látom értelmét, miért kéne ezen ismét végigmennünk. Minél többször mondja el a történetet, annál inkább elhiszi- mondta Mrs. Mckay, a fiát védve.
- Mrs. Mckay, tudjuk, hogy már beszéltek a helyi hatósággal- beszélt hozzá Sam megnyugtató hangon, próbálva oldani a nő frusztrációját.
- De úgy tűnik ez az állami rendőrségnek is fontos, szóval...- dugta a sheriff dzsekije zsebébe a kezeit Dean. Igen, ezúttal a sheriff álcát öltöttük magunkra, ami valamiért különösen tetszett. Olyan... hatalmat sugárzó volt, és tiszteletet parancsoló. Csak jó volt viselni.
- Ne aggódj amiatt, hogy őrülten hangzik, Evan- mosolyogtam a kisfiúra - Csak mondd el nekünk, mit láttál.
- Sokáig fent voltam, és tévét néztem- kezdte kicsit félve - Aztán hallottam azt a fura zajt.
- Milyen zajt?- érdeklődtem.
- Olyan volt, mint... mint egy szörny- felelte.Összenéztünk a tesókkal, majd a mosoly visszakerült az arcomra, mikor visszanéztem Evan-re.
- Mondd el nekik, mit néztél a tévében- szólalt meg az anyja.
- Godzilla kontra Kong- motyogta.
- Az a kedvenc Godzilla filmem- nevetett fel Dean - Sokkal jobb, mint az eredeti, igaz?
- Százszor jobb- lelkesült be a fiú is.
- Látom szereted a feldolgozásokat- biccentett, folytatva a filmes témát.
- Igen- bólogatott vadul.Aranyos volt, mennyire jól kijöttek egymással. Ez nem az első eset volt, mikor Dean megmutatta, mennyire jól bánik a gyerekekkel. Korábban ki sem néztem volna belőle.
- Evan, láttad, mi volt az a valami pontosan?- térítettem vissza a beszélgetést.
- Nem- rázta meg a fejét - De azt igen, hogy elragadta Mr. Jenkins-t. Behúzta a kocsija alá.
- És aztán?- kérdeztem kíváncsian.
- Elvitte őt- válaszolta - Hallottam a szörnyet elmenni. Nagyon ijesztő hangja volt.
- Hogy hangzott, Evan?- tudakoltam.
- Mint a nyávogás és morgás keveréke- mondta.Ez aztán érdekes. Nyávogás és morgás? Mi csinál ilyet?
- Köszönjük az idejüket- vetettem egy utolsó pillantást az anyára, majd távoztunk.
A kutatáshoz ezúttal a változatosság kedvéért a helyi bárt választottuk. Sam és én keresgéltünk, letelepedve egy asztalhoz, míg Dean ivott, és darts-ozott. Kis idő elteltével sikerült engem is rávennie a játékra, mondván, "ha már király vagyok biliárdban, ebben is le akar tesztelni". Az első körben csúnyán elvert, de aztán összeszedtem magam, és lealáztam, nem is egyszer.
VOUS LISEZ
The girl and The hunter | SPN¹ |
FanfictionThe girl and The hunter 1. Kimberly Carter 19 éves egyetemista. Az élete remekül megy, egészen addig, míg legjobb barátnője, Allison el nem tűnik egy buli után. A lány érzi, hogy itt valami nem stimmel, és saját nyomozásba kezd, amihez segítséget is...