23. fejezet: A holtak vére

287 12 2
                                    

Kim


   - Ideadnád azt, kérlek?- kérdezte Dean, kinyújtva a kezét, amikor átpasszoltam neki a következő újságot. Az elmúlt pár napban ügyek után kutattunk, de valahogy eddig még semmit nem találtunk - Nos, Nebraska-ban nincs semmi- tette le a lapot sóhajtva, majd ránk nézett - Nálatok valami?


   - Átnéztem Wyoming-ot, Colorado-t, és Dél-Dakotát is- rázta a fejét Sam - Mind tiszta.


   - Mi ezt találtuk- tettem le a cikket a fiúk elé, amit Victoria-val épp olvastunk - Egy nő Iowa-ban lezuhant 10000 láb magasból egy repülőből, és túlélte.


   - Ez inkább hangzik "A hihetetlen"-nek, mintsem a "Twilight Zóna"-nak- dőlt hátra Dean a széken.


   - Szerintem is- értett egyet Sam.


   - Hé- terült el egy gondolkodó vigyor Dean arcán - Mehetnénk csak simán tovább kelet felé. Mondjuk New York felső részére. Beugorhatnánk Sarah-hoz is. Na? Klassz csaj. Jól kijöttetek. Mit mondasz?- vonogatta a szemöldökét.

Mélyen legbelül reméltem, hogy Sam belemegy, mert valóban rég volt olyan boldog, mint mikor Sarah-val volt. De ennél jobban ismertem őt.


   - Ja, nem tudom, talán máskor- csóválta a fejét - De addig is sok dolgunk van Dean, te is tudod.


   - Ám legyen- tárta szét a karját megadóan - Találtatok más valamit?


   - Egy colorado-i helyi lakost, névszerint Daniel Elkins-t meggyilkolták az otthonában- olvasta fel a gépéből Sam.


   - Elkins?- ismételte el Dean - Ismerősen hangzik.


   - Akkor nem csak én éreztem így- pillantottam rá. Tudom, hogy hallottam már valahol. De hol?


   - Elkins... Elkins... Elkins...- agyalt rajta Dean.


   - A rendőrség nem tudja mi tehette. Először azt mondták medve támadás, de most kiderült, hogy rablás jeleit találták- folytatta Sam, miközben én magam elé húztam John naplóját, és lapozgatni kezdtem, figyelve a netán felbukkanó Elkins névre. És bingó.


   - Megtaláltam- tettem le eléjük arra az oldalra fordítva, ahol ez a név szerepelt, plusz egy telefonszám.


   - Szerinted ez ugyanaz az Elkins?- kérdezte Sam.


   - A körzeti kód colorado-i- vette szemügyre Dean.


   - Úgy néz ki megyünk Colorado-ba- mosolyodtam el büszkén. Megvan az új ügy.





Az út Colorado-ba hosszú és havas volt, én pedig végig nyugtalanul fészkelődtem az ülésen, kíváncsisággal telve az eset iránt. Valami azt súgta, hogy ez más lesz, mint az eddigiek. Egyfajta megérzés.

Elkins házához érve feltörtük a zárat pillanatok alatt, így pedig gond nélkül bejuthattunk az épületbe. Amiben teljes káosz uralkodott, mintha bomba robbant volna.


   - Úgy látszik a takarító ma nem jött- jegyezte meg Dean. Elindultam körülnézni, és alaposan megnéztem mindent, ami gyanús lehetett. Kezdve az ajtóval.


   - Hé, ide só van kiszórva. Pontosan az ajtó előtt- szóltam oda a többieknek.


   - Mármint démonok ellen védő só, vagy "hoppá, kiömlött a popcorn só"?- kérdezte Dean, miközben egy naplónak látszó régi könyvet futott át. Sam leguggolt mellém, és szintén szemügyre vette.

The girl and The hunter | SPN¹ |Où les histoires vivent. Découvrez maintenant