{1} Clay

807 37 13
                                    

(!Fontos információkat tartalmazhat a tovább olvasáshoz!)

2021.05.01. Florida 9:15 

     Clay csak feküdt az ágyán és hallgatta ahogy az ébresztője azon a nagyon idegesítő hangon, megállás nélkül  szól. Végül nagy nehezen odanyújtózkodott az éjjeli szekrényéhez és kinyomta az ébresztőjét, amit egy ásításos sóhaj kísért. Nagy nehezen felült az ágyán és a markába borította a fejét, majd megdörzsölte a szemét s beletúrt a reggeli, kócos, szőke (szőkés barna) hajába. 

     Tíz perc reggeli szenvedés után a fürdőszobája felé vette az irányt  a telefonjával, amit később a mosdókagyló szélére helyezett és zenét indított miközben a zuhanyzóban már megnyitotta a vizet, hogy le tudjon fürdeni és frissen kezdje a reggelét. Amíg várta, hogy feljöjjön a megfelelő hőmérsékletű víz, addig csak állt a tükör előtt a mosdónak támaszkodva és nézte magát a tükörbe és gondolkodottIgen, megint a lehető legrosszabb dolgokon.

---------------------------------

Azt tudni kell Clay-ről, hogy sose volt elég elfogadó magával, minden kis lényegtelen hibát észre vett magán/ magában ,és e-miatt képes volt ezekkel a dolgokkal magát ostorozni és hibáztatni, bár ezt sose mutatta ki senkinek, de tényleg senkinek, sose. Ezek miatt az elfojtott érzések miatt pár éve kialakult neki egy bizonyos pánik betegség... amiről szintén nem szólt senkinek.

Általában pont ilyen helyzetekben jön ki neki ez a pánik. Elsőként csak a keze kezd remegni, később enyhe hányinger, és nyelés nehézség. Ezek után elkezdi nem érezni a lábát, ezért le kell üljön, vagy feküdjön, amit egyértelműen sírás követ, ami végül ahhoz vezet, hogy már levegőt is alig  tud venni. Ezek a rohamok általában jobb esetben max. tíz percesek. Nos pont ez történt most is, fürdés előtt.

---------------------------------

     Clay csak ült a földön hátát a falnak támasztva és levegőt kapkodva várta, hogy vége legyen. Szerencséjére ez most az eddigi legrövidebb roham volt, csak hat perc volt összesen. Végre elmehetett letusolni, és utána felöltözni. Ezek után a teendők után a legelső dolog volt amit csinált az az, hogy felhívta Londoni haverját George-ot.

---------------------------------

Nick után George volt a legjobb haverja, Nick-kel egy házban lakik Clay, amit Clay vett pár hónapja, mert tudta, hogy nemsokára össze áll a csapat. Na igen, de miért is? Ők hárman YouTube-ra közösen töltenek fel Mincraft-os videókat. Nem tipikus Mc videók, ha valamit kitalálnak mi legyen a videóban, ahhoz ők kódolják a programokat. Ezen kívül mind a hárman streamerek Twitch-en. 

Tehát ők hárman mondhatni együtt dolgoznak, igen nagy a nézettségük, és nagyon sokan kedvelik is őket. Ezért, hogy könnyebben menjen nekik a munka, Clay anno kitalálta, hogy ők hárman tuti együtt fognak lakni. Ezért vette meg azt az házat ahol most Nick-kel lakik. George még sajnos nem tud egy ideig beköltözni hozzájuk a COVID vírus miatt. 

Amikor eljön ez az idő, hogy George is velük tud lenni, az nagy változás lesz mindenki számára, ugyanis George életében először láthatja Clay arcát. Na igen, a csapatból Clay az egyetlen aki nem vállalja fel az arcát a videóiban, és George, George az egyetlen aki még semmilyen formában nem látta, videókon kívül sem Clayt, hogy hogyan is néz ki. Mikor George Amerikába megy, akkor akar  olyan videókat csinálni ahol látja majd mindenki, hogyan is néz ki ő. 

---------------------------------

     Miután George felvette a telefont, Clay-el belekezdtek a szokásos beszélgetésükbe. Ami közben Clay a konyha felé vette az irányt és elkezdhette elkészíteni a reggeliét, meg persze Nick-ét. Miközben Clay reggelizett, megbeszélte George-al, hogy az nap milyen videót fognak felvenni. Eközben Nick is megérkezett a konyhába és evés közben hárman folytatták a beszélgetésüket a napi tervekre tekintve.

     Evés után Clay felment a dolgozó szobájába, és privátba folytatta a beszélgetést George-al. Leült kényelmes székébe a gépe elé, és át tértek Team Speak-re , majd ott folytatták a csevejt. 

" George? Este miután befejeztük a videózást ráérsz? " -Kérdezte Clay reménykedve, hogy nem csinál semmi extrát este.-

" Mmm...  Ha jól tudom elég jól ismersz ahhoz, hogy ezt nekem meg kéne válaszolnom neked." -Monda George kicsi kuncogással a mondata végén, mivel egyáltalán nem csinál sose semmi extrát videózások után, hogy ne érne rá.-

" Jó na, csak gondoltam nézhetnénk valami sorit megint, ha van kedved." -Válaszolta Clay kis mosollyal az arcán.-

" Csak akkor, ha én választhatom ki melyik sorozat legyen!" - Vágta rá George szintén mosolyogva.-

--------------------------------

Megegyeztek és nekiálltak felvenni azt a videót amit megbeszéltek. Clay-nek szokásosan feldobta a napját a haverja, de ez csak természetes. George-al érzi Clay a legjobban magát, még talán ő maga sem tudja miért. Talán George kisugárzó, kedves, humoros személyisége miatt, de talán más miatt. Vajon rá fog jönni Clay mi az oka?

--------------------------------




Egy testben két lélekWhere stories live. Discover now