{11} Egy élmény teli nap

401 33 4
                                    


2021.05.05. Florida 11:00

    11 óra, elkezdett George ébresztője szólni. Miután  kinyomta az ébresztőt, George megdörzsölte álmos szemeit és lassan felült az ágyán. Egy nagy ásítás után felállt és kinyújtózkodott. A szokásos reggeli mozdulatsorokat követően a fürdőszobája felé vette az irányt. Megmosta az arcát és elvégezte egyéb dolgait. Miután kikászálódott a fürdőből odament a bőröndjéhez és előtúrt egy tiszta ruhát. 

     Öltözködés után úgy gondolta, hogy ideje felkelteni Clayt meg Nicket. Mivel Clay szobája volt közelebb ezért egyértelműen ő vele kezdte. George átsétált a szobájába meglátta, hogy Clay hason fekve alszik, egyik keze a feje alatt a másik pedig a hasa alatt. Az egyik lába kicsit be volt hajlítva, igen ez is látszott mivel az uraság takarója az ágy mellett hevert. George még pár percig nézte Clayt ahogy alszik, kis mosollyal és pirulással az arcán. Az zökkentette ki a nagy figyelésből, hogy Clay megmoccant picit.

     George odasétált az ágy mellé, megfogta Clay egyik párnáját amin nem volt rajta a feje majd elkezdte le párna csatázni. Clay a hasa alatt levő kezét előhúzta és amikor George lendítette újra, már majdnem elérte a testét a párna, de Clay egy magabiztos mozdulattal elkapta a feléje érkező pihe- puha párnát. George ledöbbenten állt az ágy mellett.

".. Oh. Jó reggelt Clay!" -Mondta George mosolyogva.-

"... Ugye tudod, hogy nem csinálhatod ezt csak úgy?" -Mondta Clay halkan a reggeli rekedt hangján, majd átfordult hanyatt fekvésbe és ránézett George-ra hunyorítva.-

" Persze... várj mi?" -Kérdezte George.-

     Mire pislantott egyet George addigra Clay ágyában találta magát. Igen Clay úgy értette azt, hogy "csak úgy" : ezért bizony meg fogsz fizetni. Clay berántotta George-ot az ágyába a fiú kezénél fogva. Clay lába közé érkezett George, mindketten elpirultak miközben mélyen egymás szemébe bámultak. Clay gyorsan felpattant majd elkezdte csikizni George-ot. 

     Clay nagyon jól tudta, hogy ez George gyenge pontja. Szegény fiú már alig kapott levegőt a röhögéstől, már könnyezni is elkezdett és egyre csak hangosabban kezdett nevetni. Nick mérgesen állt az ajtóban. 

" Khm! Mi a fene folyik itt?" -Kérdezte Nick kissé mérges tekintettel.-

" Ez a szemét felkeltett és megmondtam neki, hogy ezért kapni fog." -Válaszolt Clay, miután végre abbahagyta a csikizést.-

" Hát jó. Amúgy mi lesz a mai program?" -Érdeklődött Nick.-

" George?" -Nézett Clay George-ra.-

"... ahh.. n-nem kapok l-levegőt.. ahh.." -Próbált a csiki sokkból megszólalni George.-

" Megyünk bútorokat venni?" -Kérdezte Nick, miközben segített George-nak felülni.-

" I-igen, ez a terv." -Jutott szóhoz George.-

" Király! Akkor én megyek reggelit csinálni, 15 perc és kész lesz, csak úgy mondom!" -Kacsintott Nick. majd elhagyta a szobát és maga mögött becsukta az ajtót.-

"Clay... ezt soha többet! Ha még egyszer megcsikizel, akkor nagyon megharagudok rád." -Mondta George miközben hanyatt dőlt Clay ágyán.-

     Clay nevetett egyet majd ránézett George-ra és elmosolyodott. Bólintott egyet majd levette a pólóját. George a szeme sarkából látta mit művel Clay és elég feltűnően el is pirult mikor meglátta Clayt póló nélkül. Hirtelen felült és ránézett Clayre, most már ténylegesen. Kicsit frusztráltan, de megkérdezte, hogy mi a fenét művel. Clay odasétált George elé, majd leguggolt, hogy egy szintbe kerüljön vele. 

Egy testben két lélekWhere stories live. Discover now