{4} Első lépés

347 29 1
                                    


2021.05.02. London 10:07

    Clay lassan kezdte észrevenni, hogy George egyáltalán nem figyelt arra amit az elmúlt 15 percben magyarázott. Sóhajtott egyet és elkezdte szólítgatni barátját, hogy él-e még egyáltalán.

" George! ... George! ... George!!! Georgeeee figyelsz te rám basszus???" 

" MI? Mi van már mondjad!" -Kérdezte George hirtelen a fejét felkapva.-

" Hallod már 15 perce magyarázok neked, és te meg eddig telibe szartál?" -Vágta rá Clay kissé idegesen és csalódottan.-

" Ahj Clay bocsánat tényleg csak kaptam egy fontos üzenetet... a-.. anyumtól! Bocsi tényleg, már figyelek!" -Találta ki gyorsan George.-

" Fhu George! Néha a pokolba kergetsz, de mindegy is. Amúgy arról dumáltam neked, most remélem figyelsz, mert nem mondom el még egyszer! Szóval, hogy ma kéne egy videó a Dream Shorts csatira, azt ki kéne találni mi legyen, meg ugye írt Alex és meg vagyunk hívva a stream-jébe amiiii... a te időd szerint... 18:30-kor lesz. Remélem jó akkor neked, mert azt írtam Alex-nak a nevedben, hogy ráérsz. De viszont én lehet a stream előtt alszok majd 1-2 órát mert nálam már elég késő lesz." -Mondta el újra a dolgokat Clay.-

" Jó jó. 18:30 igen az jó nekem pont, de viszont akkor húzzunk bele a dolgokba, mert nekem itteni idő szerint ötkor dolgom van, amiről nem késhetek. Majd később elmagyarázom , de most inkább csináljuk ami kell!" -Hadarta el George remélve, hogy Clay nem kérdez bele.-

London 16:45

    George és Clay befejezték a videózást. Bár George igen elfáradt az utómunkák miatt, de vett egy nagy levegőt és gyorsan elindult a szekrénye felé, hogy felvegyen valami normális ruhát. Felkapott egy fekete farmert és egy bézs pulóvert, majd felkapta az asztaláról a lakáskulcsot és kisuhant az ajtón.

    Gyorsan bezárta az ajtót és a háza előtti buszmegállóba futott, hogy elérje a buszát. A busz pont akkor érkezett meg amikor beért a megállóba. Szerencséje volt George-nak, mert 5-6 percre volt tőle a tesztelőközpont ahova mennie kellett. Na de  felszállt a buszra, besétált a busz hátuljához, mikor leült bedugta a fülébe az AirPods-át és zene hallgatás közben, csak az volt a szeme előtt, hogy végre-végre láthatja legjobb haverja arcát, akit még sosem látott hogyan néz ki.

    Sikeresen megérkezett George a helyszínre, és körülbelül öt perc alatt végzett is. Mivel még nem ment visszafelé busz, ezért elment venni egy kávét, hogy legyen energiája stream-elni Alex-ékkal. Tíz perc múlva, pont mire megitta a kávéját, már meg is érkezett a busz amivel haza tudott menni. Mikor hazaért ,még a stream előtt ledőlt egy picit pihenni, és közben tervezgette az utat, hogy hogyan is legyen.

     Gyorsan eltelt ez a kis másfél órás pihi idő. Ránézett George az időre és már is 18:20 volt, ezért fogta magát és beült a gép elé, és becsatlakozott a Discord hívásba, ahol már bent volt Clay, Alex és Karl is. A többiek felvilágosították hamar, hogy mit fognak csinálni a stream-ben. Mire ezt megtették, már el is kezdték utána egyből a live-ot.

London 20:02

     Szerencsére gyorsan eltelt ez a másfél óra, ami a stream idejét tette ki. Legalább is George szerint nagyon hamar eltelt ez az idő. Az is igaz, hogy olyan hulla fáradt lett, ami azt illeti ez után egyből kikapcsolta a gépét, és a fürdő felé vette az irányt, ahol megmosta gyorsan a fogát és felvette a pizsamáját miután letusolt.

     Mindezek után behuppant az ágyába, amit reggel nem volt kedve szépen bevetni. Feltette töltőre a telefonját, majd a-felé fordult és még írogatott kicsit Clay-el, de ez nem tartott sokáig, mert lassan elnyomta az álom. Clay még nem tudott bealudni, mivel ő aludt két órát a live előtt, de kettő óra múlva ő is bealudt, ami Floridai idő szerint 04:25-el egyezett meg.

Egy testben két lélekWhere stories live. Discover now