{8} Utazás

338 30 0
                                    




2021.05.04. London 8:17

George ma valami furcsára kelt, ugyanis nem az ébresztője keltette fel, hanem valaki hívta. George ki sem nyitotta a szemét, csak odanyúlt a telójához és felvette.

" Haló?" -Szólt bele George álmosan.-

" George! Mi a szar.. te még alszol? Mindegy is, ráérsz most?" -Kérdezte Clay a telefon túloldaláról.-

" Clay! Jajj, szia. Igen aludtam, mert késő estig dolgom volt." -Válaszolta George vissza, majd ránézett az órára.- "Ohm baszki... Hát figyelj, egy nagyon kicsit igen, 10 perc!"

" Jesszusom.. jól van, csak gondoltam megkérdezem, hogy mi újság vagy valami, de ez nem fontos." -Mondta Clay.-

" Ja amúgy nincs semmi, de ha már így kérdezed, ti este aaa ti időtök szerint olyan 21 óra körül vagy utána ugye otthon lesztek?" -Próbált puhatolózni George.-

" Igazából nem terveztünk Nickkel semmi különöset, valószínűleg filmezni fogunk. Miért?" -Kérdezte furcsán Clay.-

" Ja hát semmi, csak érdekelt, mert akkor már-... már, r-rá fogok érni.. vagy mi." -Próbálta nem leleplezni magát George.- "Na mindegy is, majd akkor késő este beszélünk, most viszont sietek. Szia Claaay!!!"

" Háát jó. Szia Gogy és vigyázz magadra!" -Köszönt el Clay is.-

London 8:25

George pechére jó messze volt tőle a reptér, szóval hamar el kellett kezdenie készülődni. Így is tett, a hívás után egyből ment is letusolni. Tusolás után még a szokásosnál is jobban kicsípte magát. Felvette kedvenc szürke farmerét egy fekete pólóval, és egy bézs színű kardigánnal. Öltözés után befújta magát egy nagyon jó pasis illatú parfümmel és megfésülte a haját.

Amint ezekkel megvolt, szépen bevetette az ágyát, leáramtalanította a házat, odahúzta bőröndjét az ajtóhoz. Kis táskájába még beletette a telefontöltőjét, meg egy kis flakon vizet. Felvette a fekete Yeezy cipőjét, megragadta a holmijait és elhagyta a házat. Még vetett egy utolsó pillantást be az ajtón, majd bezárta a házat és elindult a busz felé.

London 12:23

George végre megérkezett a reptérre. Az első teendője az volt, hogy megreggelizzen valamelyik büfénél. Igen, ugyanis nem reggelizett. Miután evett, már ment is becsekkolni, onnantól meg már csak várta a gépe indulását. Nem csinált George sok mindent, leginkább már csak Clay-re tudott gondolni, e miatt már tele volt a hasa pillangókkal. Egyszerűen nem tudta elképzelni, hogy nézhet ki. Azt tudta, arra kell számítania, hogy magasabb nála, nagyon. Clay 193cm George pedig 175cm, szóval igen kicsit magasabb, meg szőkés barnás a haja és zöld a szeme, ennyit tud George arról, hogy hogy néz ki Clay. Szinte a gép indulásáig ezen kattogott.

Végül eljött az idő. Felszállhatott a repülőre, elfoglalhatta a helyét és kényelembe tudta magát helyezni. Elővette a laptopját a kis táskájából, amit fel tudott vinni a gépre maga mellé. Az elkövetkezendő kettő órát videó vágással, és videónézéssel töltötte, meg persze zenehallgatással.

Florida 22:26

Végre. Sikeresen megérkezett George Floridába. Miután leszállt a gépről és felvette bőröndjét, megkereste azt a helyet ahol tájékozódni tud, hogy honnan is megy a busza. George már iszonyatosan izgult, folyamatosan izzadt a keze, és alig tudta kitörölni a fejéből a gondolatait. Egy bő tíz perc múlva meg is találta a buszt amire majd fel kell szállnia.

A busz 15 perc múlva indult a végállomásról. George beült szokásosan a busz hátsó részébe, bedugta fülébe az AirPods-át és elkezdett zenét hallgatni, miközben bámult ki az ablakon a város fényeit nézve. Már csak 13 perc volt hátra a 45 perces útból, mikor Clay hívta. George nagyon megijedt, mert nem tudta mit mondjon, de felvette a telefont.

" GEORGE! Mi a fenét csinálsz? Konkrétan 100x hívtalak már Team Speak-en és Discord-on is, arról az 50 üzenetről meg ne is beszéljünk amit írtam!" -Hőbörgött Clay.-

" Oh.. hát." -Kezdte volna el George.-

" Hol a szarba vagy? Azt mondtad már rá fogsz érni!" -Vágott a szavába Clay, mint egy aggódó anya.-

" Clay. Nyugi már. És, am- amúgy buszon v-vagyok vagy , hát ja, buszon." -Próbált George szóhoz jutni.-

" Buszon... mindegy is. Nem is akarom tudni, gondolom csajoztál.. vagy valami." -mondta kicsit féltékenyen Clay.-

" Persze csajoztam." -Nevetett fel George.- " De most le kell tennem tényleg, mert le fogok merülni. Pááá Claaay!" -Nyomta ki a telefont George-

Amikor felnézett George a telefonjából, látta, hogy mindjárt le kéne szállnia a buszról. Kerek három perc után el is jött az idő. George minden csomagjával leszállt a buszról, majd a telefonján megnyitotta a térképet, beütötte a címet, amit még régebben megírtak neki a többiek és elindult. Igazándiból nem volt messze, csak három háztömbnyire volt Clay-ék háza, csak ijesztő volt egy teljesen idegen kontinensen egy teljesen idegen városban hajnalban az utcán sétálni.

Florida 00:07

Eljött az idő. Mikor George meglátta a házat egyből a torkába ugrott a szíve, hasában a békés kis pillangók pedig hirtelen felriadtak. Már nem volt visszaút. Elindult az ajtó felé. Mikor odaért vett egy nagy levegőt, gyorsan megszagolta magát és beletúrt a hajába. körülbelül két percig próbálta magát rávenni, hogy végre becsöngessen. Vett még egy nagy levegőt, elmondta magának, hogy "Nyugalom, jó lesz, jó lesz és örülni fognak. Jó lesz.". Ez után már tényleg megtörtént. Becsöngetett.

Egy testben két lélekWhere stories live. Discover now