{10.1} Házleírás

357 24 2
                                    

(Nem feltétlen fontos a továbbiakban)

    A földszinten miután belépünk az ajtón egy viszonylag hosszú folyosó fogad, csak két ajtó található a folyosó jobb oldalán. Az első ajtó a garázsba nyílik ahol négy autónak való hely volt, ebből csak kettő hely foglalt. Az egyik helyen Nick  Chevrolet Camaro-ja a másikon meg Clay Ford Mustang-ja áll.

 
     A folyosóról nyíló második ajtó mögött a lenti fürdőszoba található. Egy tusoló, egy kétszemélyes mosdókagyló és egy wc helyezkedik el a viszonylag nagy méretű fürdőben.
A folyosó végén egy nagy üvegajtó van, ami a  hátsó kertbe nyílik,de előtte jobbra nyílik az a tér ahol a konyha és a nappali van. A konyhában elég nagy tér van, középen van egy konyha sziget is, ami körül négy darab bárszék található.


     A konyhából ballra haladva a nappaliba érkezünk, ahol kettő nagy sarok fotel található egy üveg asztallal a tér közepén. A fotelekkel szemben található egy nagy 4k-s tv. A tv mellett egy nagy tolóajtós ablak található, ami szintén a hátsó kertbe nyílik.

 
    A nappali végében van az emeletre vezető lépcső. Az emeletre fel érve szintén egy folyosóval találjuk szemben magunk. Öt ajtót találunk, kettőt jobb, hármat a folyosó bal oldalán.
 Három szoba az hálószoba. Egyik Nické a másik Clay szobája, a harmadik szoba még szinte üresen áll, csak egy ágy van benne. Ez a szoba lesz George szobája. Minden hálóhoz van egy saját kis fürdőszoba.

 
     A maradék kettő szobából az egyik a dolgozó szoba. Itt semmi extra nincsen, három setup van körülbelül egymás mellett. Itt szokott Clay meg Nick videót felvenni, meg persze mostantól majd George is itt fog. Az utolsó szoba csak egy chilles szoba, van egy kis mini hűtő, egy kanapé, egy csocsó asztal a szobában. Meg ez az egyetlen szoba aminek van terasza, igen-jó a kilátás, rálátni a nem túl nagy, de nem is túl kicsi kertre.

 
    A kertbe még nem sok időt töltöttek Clay-ék, de azért elmondom miket találunk ott. Van egy kis kövezett rész ahol a kerti asztal van meg egy kis grillsütő. Ezen kívül még egy viszonylag nagy medencéjük is van LED-es világítással. Mit ne mondjak, igen bejött nekik a YouTube-os élet meg egyebek! Igazából ezt mutatta végig George-nak Clay a pizza evés után.

Egy testben két lélekWhere stories live. Discover now