2021.05.03. London 17:24
George elég sok időt töltött a szüleinél, ahhoz képest, hogy csak 1-2 órásra tervezte a találkozót. Sikeresen elbúcsúzott anyukájától, apukájától és húgától, természetesen örültek, hogy végre tényleg elkezdi George élni az életét és nyugodt szívvel búcsúztak el a 24 éves fiútól.
George már kicsit elkezdett izgulni, hogy vajon örülni fognak-e a barátai a meglepetésnek. Miközben ezen gondolkodott az egyik közeli bevásárlóközpont felé ment. Beért az áruházba és a szépészeti eszközök felé vette az irányt. Vett tusfürdőt, dezodort és parfümöt majd átment arra a részlegre ahol kis mütyüröket lehetett kapni. Kiválasztott két hűtőmágnest amin Londonról van kép és elhatározta, hogy amikor hazamegy aláírja és ráírja az egyikre, hogy Claynek. A másikra pedig, hogy Nicknek.
De nem csak ezt a két apróságot szerette volna, hanem valami személyesebbet is szeretett volna, úgyhogy az írószeres részleghez tartott. Kinézett egy "zöld" jegyzetfüzetet, majd vett fehér kartonpapírt, és fekete alkoholos filcet, meg egy tűz emojis matricát. Amint ezzel megvolt átment arra a részre ahol gyerek játékok voltak, és levett a polcról három darab Nerf Gun-t. Az egyik kék a másik sárga a harmadik szürke volt, mert nem talált "zöldet".
Mihelyst kifizette ezeket, még gyorsan vett egy nagy bőröndöt, mert nem volt George-nak otthon bőröndje, csak kis táskái. A tervezettnél gyorsabban végzett ezeknek a megvásárlásával, úgyhogy mehetett is haza. A haza út körülbelül húsz perc volt, amit egy kis zenehallgatással kellemesen el is töltött a buszon.
London 19:06
George kissé fáradtan, de hazaért. Gyorsan lerámolta a dolgokat amiket vett. A szobájában átöltözött otthoniasba, kapcsolt zenét és nekiállt a konyhában összebarkácsolni a kis jegyzetfüzetet amit vett Claynek. Elővette a fehér kartonpapírt és a fekete filcet meg persze egy ollót. Az ollóval egy a sakkban gyalogra hasonlító figurát vágott ki George a kartonból. Amikor ezzel megvolt a fekete filccel a bábu feje részéhez egy mosolygós szájat rajzolt két szemmel.
Pár perc kellet George-nak, míg leesett neki, hogy nincs mivel felragassza a jegyzetfüzet borítójára. Mikor észbe kapott gyorsan felkutatta a házát és végül talált is ragasztót, így befejezhette a kis munkáját. Már csak egy lépés volt, kinyitotta a füzetet leghátul, és az utolsó lapra odaírta: "Gogy-tól ❤". Most már végleg kész volt vele.
Következőnek, kibontotta Nerf pisztolyokat és a sárga színűre ráragasztotta a tűz emojis matricát. Még a hűtőmágnesekre ráírta amit szeretett volna, és már be is tette utána ezeket az új bőröndjébe.
----------------------
Azt azért megsúgom, hogy George nagyon ügyes az ilyen kézműves dolgokban, meg a rajzolni is szépen tud, szóval elég szép munkát végzett. Meg az a figura amit George kivágott az Clay védjegye úgymond, erről ismerik fel az emberek, mivel ugye magát Clayt még nem látták. Ugyan így van a tűz emojival Nick, csak őt már látták is az emberek.
----------------------
Innentől elkezdhette bepakolni a bőröndjébe a saját holmijait is George. Még mielőtt tényleg elkezdte volna a pakolást eszébe jutott, hogy Claynek meg Nicknek még nem küldött a saját márkás termékéből. Gyorsan odarohant a szobájába ahhoz a dobozhoz amiben a merch-ei vannak, és kiválasztotta Claynek a neki megfelelő méretet, neki egy szürke pulcsit választott. Tovább keresett és megtalálta a megfelelőt Nick számára is, csak neki pedig fehéret vett elő.
Ezeket is szépen betette a bőröndbe, majd ez után már tényleg elkezdhette a saját holmijait berámolni. George nem szeretett volna nagyon sok mindent vinni ruhákon, meg alap dolgokon kívül, mert amúgy sem engednék át a reptéren az ellenőrzésen. Egész gyorsan végzett is a csomagolással. Még a kis tornazsákjába berakta amiket kéznél szeretett volna tudni, ilyen volt például a kamerája, laptopja és egyéb elektronikai dolgok.
Mire ezekkel a dolgokkal elkészült addigra teljesen elfáradt George, meg persze farkas éhes is lett. Úgy este fél 12 lehetett mikor úgy döntött, hogy rendel vacsit. Amíg kihozták az ételt addig le is tudott tusolni, meg estibe tudta tenni magát. Miután megérkezett az étel a nappaliba a kanapéján kényelembe helyezte magát és lecsekkolta, hogy holnap mikor is megy a gépe.
"Szerencsére nem túl korán és nem is túl későn. 14:25-kor száll fel a gépem és 2 órás lesz a repülőút. A Floridai reptérre 22:25-re fogok megérkezni, onnan az út busszal a házig még 45 perc. Az még pont jó, mert ébren lesznek még Clay-ék. " -Gondolta végig a menetet George.-
Miután befejezte az evést George, elment fogat mosni majd bebújt az ágyába és hamar álomba is merült.
YOU ARE READING
Egy testben két lélek
Fanfiction!FIGYELEM! !Ez a történet valós személyeket ábrázol néhány valóságos tulajdonsággal. A történet nagy része kitaláció, és nem a valós személyek személyiségét tükrözi. Tulajdonságaik, szexualitásuk nem minden esetben egyenlő a valósággal.! . !! warnin...