(Ezt a részt Clay szemszögéből fogod olvasni.)
(! TW 16+ !)
2021.05.07. Florida 15:38
Befejeztem végre a videó vágást, sőt ... feltöltöttem. Kicsit izgulok mi lesz a véleményük a nézőknek rólam, hogy milyen vagyok kinézetre. George elment pihenni egy kicsit a szobájába. Mielőtt átmentem volna hozzá, kitaláltam egy jó kis délutáni programot kettőnknek. Van tőlünk nem messze egy partszakasz, ahova csak én szoktam menni és sosincs ott senki. Oda akarom elvinni George-ot.
Miután kigondoltam ezt a fantasztikus "randi" ötletet átmentem George szobájába. Mikor átértem láttam ahogy a fal felé fordulva aludt. Iszonyú aranyos mikor alszik. Nem bírtam ki, hogy ne feküdjek oda mellé, bár igaz féltem, hogy fel fogom kelteni. Lassan oda merészkedtem mellé, és óvatosan átöleltem hátulról. Kb fél órát pihentünk. Amikor George fölkelt felém fordult és a szemembe nézve mosolygott. Én gyorsan megfogtam és magamhoz húztam, majd beletúrtam a hajába és megcsókoltam.
Nagyon meglepett... mikor épp készültem abba hagyni a csókolózást ő megfogta, a hátamra fordított, majd beült az ölembe. Nem mondom, hogy nem volt vonzó amit csinált, na de ami ez után jött... Lehajolt hozzám majd lesmárolt, rendesen LESMÁROLT... nyelvesen... Jó be vallom ez nem volt olyan nagy baj, mert eléggé jól csinálta. Pár perc után elkezdte puszilgatni a nyakam, aminek nem tudtam ellen állni... nagyon élveztem. Kissé hideg kezét elkezdte lassan a pólóm alatt felcsúsztatni, a mellkasomig. Egy darabig ott volt a keze, de utána elkezdte lefelé venni az irányt. Mikor elért a nadrágomhoz a keze megállítottam. Hirtelen abba hagyta a csókolózást és rám nézett, a szája csak pár centire volt az enyémtől.
" Clay..."
" Hm? " -Kérdeztem, majd nyeltem egyet.-
" Mi a baj? Miért állítottál meg? Reggel azt mondtad tíz perc semmire sem elég... most van sok időnk..."
" Tudom.. de.. én most más programot találtam ki.." -Próbáltam szóhoz jutni, mert kissé meg voltam lepődve, hogy George így rám mászott, nem hittem, hogy valaha ilyet fog csinálni. Na meg én voltam alul... nem tudom elviselni, ha én vagyok alul.-
" Ahh... mond mit szeretnél csinálni?" -Kérdezte tőlem, miközben leszállt rólam és mellém ült.-
" Vegyél fel egy farmert és 10 perc múlva találkozunk a kocsimnál! A ház előtt fogok állni vele." -Mondtam neki, miután adtam egy puszit az arcára.-
Gyorsan fölkeltem az ágyból, átmentem a szobámba, fölvettem egy normális ruhát, majd zsebre raktam a pénztárcám és a telóm. Lerohantam a garázsba és kiálltam a kocsimmal a ház elé. George szerencsére hamar lejött, amíg beült a kocsiba én bezártam a házat. Nem mondom, hogy George nem volt durci egész úton. Rám sem nézett, csak bámult ki az ablakon. Jó, igen, elég gonosz dolog valakit félbe szakítani, de azért remélem nem bánja meg.
Elsőként még megálltunk a kedvenc kajáldájánál. Megkértem, hogy maradjon a kocsiban amíg vissza jövök. Bementem, megvettem a kedvenc menüjét, meg vettem magamnak is egy menüt. Beraktam a csomagtartóba, majd indulhattunk is a partra ahova terveztem, hogy elviszem. Három perc múlva oda is értünk.
Florida 16:23
George-nak kinyitottam az ajtót, majd mondtam, hogy várjon egy percet. Kivettem a csomagtartóból a kajákat, majd a szabad kezemmel megfogtam a kezét és oda vezettem a kis öblös partszakaszhoz. Senki nem volt ott, ahogy eddig sem. Mikor George meglátta, hogy hova hoztam, magához rántott és jó szorosan megölelt. Miközben ölelt én adtam egy kis puszit a homlokára.
" Remélem mostmár nem bánod.. " - Suttogtam George fülébe.-
George megrázta a fejét, majd rám mosolygott. Leült egy nagy kőre, majd megfogta a kezem és lerántott maga mellé. Én oda nyújtottam neki az ő ételét és mikor bele nézett a zacskóba még egyszer megölelt, utána adott egy puszit is az arcomra. Elkezdtünk beszélgetni meg jóízűen enni. Jó volt látni, hogy mennyire jól érezte magát. Sajnos elkezdett befelhősödni az ég, úgyhogy nem vártuk meg a naplementét. Körülbelül egy órát lehettünk a parton mielőtt elindultunk haza.
Florida 17:29
Beültünk a kocsiba, majd indultunk is. Végre nem az ablakon bámult ki George, hanem engem bámult, közben néha beharapta a száját. Igen hehe, én mindent látok a szemem sarkából! Fél útnál tartottunk hazafele, mikor az egyik piros lámpánál álltunk, George rátette a kezét a combomra. A gondolataimban már csak az járt, hogy csak érjünk már haza végre.
Szerencsére már csak öt perc volt hátra az útból. Kicsit hamarabb érkeztünk haza, mint öt perc, de nem bántam. Beálltam a garázsba az autóval. Kiszálltunk a kocsiból, majd bementünk a házba. Épphogy beértünk az ajtón neki löktem George-ot a falnak és lesmároltam. Láttam rajta, hogy meglepődött, mert eléggé elpirult. Nem mondom, hogy nem tetszett neki. Megfogta a tarkóm és csak még közelebb és közelebb húzott, hiába nem volt már hova. Egy kis idő múlva hátrább léptem.
" Csak nem hitted, hogy nem fejezzük be amit elkezdtünk? Két perc múlva a szobámban... " -Mondtam neki, majd kacsintottam egyet és bementem a fürdőbe.-
Két perc múlva mentem is fel a szobámba. George az ágyamon feküdt és telefonozott, én lekapcsoltam a villany, és becsuktam az ajtót. George letette a telefonját az éjjeli szekrényemre, majd rám nézett. Már csak a kék fényű LED világította be a szobám. George felült az ágyamon, én oda mentem és beültem az ölébe. A szemébe néztem, közben bele túrtam a hajába, majd megfogtam a tarkóját és közelebb húztam magamhoz. Láttam, hogy a számat bámulja, ezért lágyan beharaptam az ajkam. Ettől a látványtól egyből magához rántott és lesmárolt.
Én egy hirtelen mozdulattal megfogtam és hátra döntöttem az ágyon, végre én voltam felül. Lehajoltam hozzá és folytattuk a csókolózást. Egy kis idő után elkezdtem az arcát, majd a nyakát puszilgatni. Nem mondom, hogy nem hallottam, hogy élvezi. George egyik keze a hajamban volt, másik pedig a hátamon ahol a pólómat markolta. Pár másodperc múlva le is húzta rólam a pólóm. Ki kellett egyenlítsem az állást. Benyúltam a pólója alá, amit igen élvezett, majd lassan elkezdtem levenni a pólóját. George mind két keze a csípőmön volt, és úgy húzott magához. Én közben az egyik kezemmel támaszkodtam, a másik kezemmel a mellkasát simogattam, egy kis ideig... Nem mondom, hogy nem kalandozott le a kezem. George engedte, hogy azt csináljak amit akarok. A későbbiekben ő is viszonozta ezeket.
Florida 19:36
George eléggé elfáradt, ezt onnan tudom, hogy bealudt. Én is elfáradtam kicsit, de mégis tele éreztem magam energiával. Kicsit feküdtem George mellkasán, majd lementem enni valamit. Még találtam valami ezer éves tészta maradékot, amit megmelegítettem és megettem. Még nem akartam George-ot felkelteni, ezért lent maradtam a nappaliban. Lecsekkoltam, hogy a kihívásos videó amit délután töltöttem fel, arra mennyi like-jött, meg-hogy miket írtak kommentbe. Meglepődtem, egy gyűlölködő kommentet sem találtam, mindenki kedves és támogató dolgokat írt. Nagyon jól esett és ez csak még jobban feldobta a kedvem.
YOU ARE READING
Egy testben két lélek
Fanfiction!FIGYELEM! !Ez a történet valós személyeket ábrázol néhány valóságos tulajdonsággal. A történet nagy része kitaláció, és nem a valós személyek személyiségét tükrözi. Tulajdonságaik, szexualitásuk nem minden esetben egyenlő a valósággal.! . !! warnin...