2021.05.10. Florida 12:34
(Clay szemszöge)
Három napja mikor George-al kettesben maradtunk, akkor Nick buliban volt a haverjával. Nos másnap hajnalban jött haza, és mondta, hogy volt két jó csaj a buliba. Az egyik lány neve Leila a másik lányé pedig Gina. Igazából Nick Ginát akarta felszedni, de a legjobb barátnője nélkül szinte sehova nem akart menni, úgyhogy ma ebédre átjön Gina és Leila is.
Én már tegnap óta tudom, hogy ma jönnek, de George-nak még nem mondtuk el. Lehet kicsit ki fog akadni. Remélem nem fog. Nem terveztünk főzni... szerintem egyből ki is fordulnának az ajtón. Nick ötlete volt a grillezés, szóval lassan előkészítjük a grillsütőt. Előbb még hátra van, hogy elmondjuk George-nak a programot.
George az írószobában volt. Nemrég fejezte be a stream-elést, már videót vágott mikor én bementem. Lassan oda mentem hozzá, (nagyon bele volt merülve a dolgába, úgyhogy nem vette észre, hogy bementem) oldalról megöleltem, és nyomtam egy puszit az arcára.
" Clay!.. Nagyon megijedtem, ilyet ne csinálj máskor!" -Mondta majd kicsit mérgesen nézett rám.-
" Gondoltam szólok, hogy lassan jön két lány.." -Fojtattam volna, de George közbe vágott.-
" Lány? Kik? És miért csak most szólsz?" -Kérdezte kicsit féltékenyen.-
" Nyugi..." -Mosolyogtam.- " Nickhez jönnek, vagyis az egyik lány bejön neki, de ő nem akart jönni a barátnője nélkül, ezért jönnek ketten."
" Ee.. hát jó. És mikor is jönnek? Vagy mi lesz?"
" Egy fél órán belül itt lesznek szerintem, és Nick azt találta ki , hogy grillezzünk." -Mondtam, miközben elindultam ki a szobából.-
Lementem segíteni Nicknek előkészülni. Elő vettünk tányérokat, poharakat meg csináltam egy nagy adag gyümölcsös limonádét. Nick ez idő alatt előkészítette a grillsütőt.
(George szemszöge)
Őszintén nem nagyon örültem, hogy jön ez a két lány. Szerettem volna Clayjel filmet nézni este felé, de így gondolom nem lesz belőle semmi. Kicsit félek ... azt hiszem, mármint attól, hogy Clay-nek be fog jönni az egyik lány. Már csak azért is ott leszek mellettük egész végig. Még az is megfordult a fejemben, hogy egyértelmű jelekkel jelzem feléjük, hogy együtt vagyunk Clayjel, de Nicknek még nem mondtuk el, és neki nem hiszem, hogy így szeretnénk elmondani.
Florida 13:04
Megérkeztek... az egyik lány hosszú barna hajú, Nicknél egy fejjel kisebb, nálam egy fél fejjel magasabb... kék szeme van és jó alakja, az ő neve Gina, azt hiszem ez az a lány akit Nick akart felszedni. A másik lány neve Leila. Ő olyan magas volt mint én, szőkés barnás haja van, de talán inkább szőkének mondanám, barna szeme van és neki is jó alakja van.
Mindig is tudtam Clayről, hogy barátságos és nagyon könnyen barátkozik. Ezzel alapvetően nincs is bajom, meg ez az egyik dolog sok közül ami miatt szeretem, de most kicsit zavart, hogy ennyire kedveskedett a lányokkal. Igen... féltékeny vagyok, mert jól néznek ki. Nekem nem igazán jönnek be, sőt egyáltalán nem, de Clay-nek szerintem tetszik Leila.
Florida 16:27
Eddig nem sok minden történt... Kint ültünk a teraszon és grilleztünk, zenét hallgattunk meg beszélgettünk. Én végig Clay mellett ültem, vagy mindig vele mentem, ha be ment valamiért. Eddig nem volt olyan rossz ez a kis parti vagy minek lehet ezt nevezni... Viszont olyan jól mennek Nick és Gina közt a dolgok, hogy itt fognak aludni a lányok. Örülök, hogy Nick végre szerelmes, de remélem nem töri össze a szívét Gina.
Florida 22:11
Eljött az este... Bementünk a nappaliba és sorba elkezdtünk elmenni lefürdeni. A két lány ment elsőnek, majd Nick, én és utoljára ment Clay. Végül mindannyian a nappalban voltunk, Nick mellett ült Gina... eljött az első lépés... Nick átkarolta a lányt nagy hősiesen, majd Gina ráborult vállára.
Ekkor Clay nagy hősiesen benyögte, hogy miért nem játszunk üvegezőset, mikor megpörgetjük az üveget középen és akire mutat az üveg vége azzal kell csókolóznod. De ez nem minden, még a srácok összevegyítették ezt egy kis felelsz vagy mersz-el, na de aki nem akarja egyik feladatot sem megcsinálni, akkor innia kellet egy shot vodkát.
Nem akartam játszani... meg inni sem, de rávettek a többiek. Az első pár kör nem volt vészes, de Clay elég sok velem kapcsolatos kérdésre nem akart válaszolni, ezért már kb 5 shot vodka benne volt. Már mindenki ivott minimum 2 shot-ot szóval kezdett durvulni a helyzet. Clay azt adta merésnek Nicknek, hogy csókolózzanak Ginával.
Nick meg Gina nagy smárolásba kezdtek, mi addig játszottunk tovább. Kövire Nicknek kellett Clay-nek merést adni...
" Claaay... most te jööösz... csókold meg ..."
Na itt már elég ideges voltam, de ugye azt tudni kell róla, hogy szerény vagyok ilyen helyzetekben, úgyhogy nem szóltam semmit, csak hallgattam, hogy kit fog mondani Nick.
"...csókold meg mondjuuk..." -Rám nézett Nick..- "Leilát.." -Nézett vissza Clayre mosolyogva.-
Clay egyik pulcsija volt rajtam amit felhúztam az arcom elé, hogy ne lássák a fájdalmat az arcomon... Nagyon rosszul lettem... sírni akartam, csak reméltem, hogy Clay bevállal még egy shot-ot. De nem.. felállt mellőlem és odasétált Leilához. Felhúzta a lányt a kezénél fogva majd a csípőjénél magához húzta és nem megcsókolta... lesmárolta..
Ebben a percben mikor ezt megláttam úgy éreztem szana-szét szakad a szívem... úgy oda mentem volna és ellöktem volna egymástól.. egyszerűen csak éreztem a dühöt és a fájdalmat. Lassan elkezdett az arcomon lefolyni jó pár könnycsepp, ami a szememből indult. Gyorsan felálltam és felrohantam a szobámba, mielőtt bárki is észre vette volna, hogy sírok.
Fönt levettem Clay pulóverét és oda dobtam az ajtója elé... aztán berohantam a szobámba és becsaptam az ajtót magam mögött. A fájdalom amit a mellkasomban éreztem egyre csak nagyobb lett... Bezuhantam az ágyba és a fejemre szorítottam egy párnát és úgy zokogtam tovább. Hallottam a lent szóló zenét, meg a jó kedvű beszélgetésüket. Kb senkinek fel sem tűnt, hogy leléptem.
Majdnem egy óra kellett Claynek, hogy feltűnjön nem vagyok már ott. Miután feltűnt, feljött és kopogott az ajtómon... de mielőtt ki tudtam volna mondani, hogy Hagyjál! ,addigra már benyitott. (Ezek szerint elfelejtettem bezárni az ajtót...) Mikor belépett Clay én egyből felpattantam az ágyból és könnyes szemekkel kikaptam a szekrényemből egy pulcsit.
" G-george... "
" NEM érdekelsz!"
" George.. Mi- mi .. mi van veled?" -Vette végre észre, hogy tiszta könnyes a szemem.-
Nem válaszoltam csak gyorsan felvettem a pulcsim, majd félre löktem és indultam volna ki az ajtón.
" George!!" -Ragadta meg a csuklóm.- " Mi történt? Mond már el!"
Én csak néztem rá vörös síró szemekkel... majd csak mégjobban elkezdtem sírni.
" Nekem elmondhatsz mindent, tudod jól! Elvégre a pasid vagyok nem?" -Ölelt volna meg, de én egyből ellöktem magam tőle.-
" ... Én is azt hittem.." -Fordítottam neki hátat, majd lerohantam.-
Clay futott utánam, de amikor kiértem a bejárati ajtón vissza fordítottam a fejem és csak annyit mondtam:
" NE gyere utánam..."
" De George... " -Nézett rám értetlenül és talán kicsit aggódva is.-
Nem túlzottan érdekelt. Rá vágtam az ajtót majd elfutottam a buszmegállóig. Felhívtam Karlt, hogy nem zavarok-e , ha átugrom egy északára. Szerencsére Karl nem az a fajta aki vissza utasított volna pláne, hogy lehetett hallani a hangomon, hogy nem vagyok a legjobb állapotban. Tíz perc múlva jött a busz... majd egy jó hosszú út állt előttem. Nem hoztam magammal semmit a telefonomon kívül, fülhallgatót sem, szóval majdnem két teljes órán keresztül csak én meg a gondolataim voltunk el.
YOU ARE READING
Egy testben két lélek
Fanfiction!FIGYELEM! !Ez a történet valós személyeket ábrázol néhány valóságos tulajdonsággal. A történet nagy része kitaláció, és nem a valós személyek személyiségét tükrözi. Tulajdonságaik, szexualitásuk nem minden esetben egyenlő a valósággal.! . !! warnin...