{3} Jó hírek

380 28 1
                                    


2021.05.02. Florida 9:15

    Clay szokásosan szenvedve fölkelt az ébresztőjére, de most észre vette, hogy George nem tette le este a telefont, és még mindig vonalban vannak. Mikor ezt észre vette Clay, elmosolyodott és lenémította magát gyorsan nehogy George felkeljen valami zörejre.

     Clay-nek most semmi kedve nem volt a fürdőszobában kezdeni a reggelt mert tudta, hogy akkor megint rájönne a pánikrohama, ezért gyorsan beült a szobájában levő gép elé és elkezdte szerkeszteni az egyik videót amit már rég óta el akart kezdeni szerkeszteni.

     Egy bő tíz perc múlva arra lett figyelmes, hogy valaki letett valamit az asztalára. Nick, Nick volt az. Reggelit hozott neki. Clay csak nagyra kerekedett szemekkel nézett Nick-re, mert tudja, hogy ő sose csinál ilyen kedves dolgokat. De most nem volt kedve bele kérdezni, miért kedveskedett neki, ezért csak megköszönte neki, majd Nick kiment a szobából.

    Clay ránézett a tányérra és látta frissen elkészült rántottát egy kis kenyérrel, ami mellé még egy pohár narancslevet is kapott. Gyorsan maga elé húzta az ételt, és pár perc alatt az egész adag el is tűnt. Gyorsan megitta az italt is, majd gondolta, hogy gyorsan leviszi a koszos tányért, így nem foglalja a helyet az asztalán. 

    Mikor leért a konyhába, meglátta, hogy Nick ott ül a konyhapultnál, és a telefonját bújja. Gyorsan betette az edényeket a mosogatóba, és kérdőre vonta Nick figyelmességét.

" Hallod? Veled amúgy minden okés?" -Kérdezte Clay miközben furcsán ránézett Nick-re.-

" Baj, hogy kedveskedtem vagy mi? Amúgy nem tudom, este megszállt a kis angyal vagy valami hasonló. Csak gondoltam azért nem kéne éhen halnod." -Kuncogott Nick.-

" Nem nem baj egyáltalán! Néha rád fér, hogy ilyen kedves legyél ha már én is az vagyok veled!" -Mondta Clay viccelődve, miközben enyhén meglökte Nick vállát, majd nevetve elhagyta a konyhát.-

London 4:30

     George lassan felült az ágyán, miután kinyomta a szokásosan iszonyat idegesítő ébresztőjét. Majd mikor a kezébe vette a telóját, hogy lecsekkolja mi a helyzet, látta, hogy Clay-el hívásban van. Gyorsan bele is szólt a telefonba a reggeli álmos, rekedt hangján. Szerencséje volt, mert Clay pont akkor ért vissza a szobájába a konyhai körútja után.

" J-Jó reggelt Clay." - George köszönt félig suttogva, majd ásított egy nagyot.-

     Clay gyorsan felkapta a telefonját és feloldotta a némítást, majd ő is köszönt.

" Szép jó reggelt uraság! Jól aludtál?" -Kérdezte Clay mosolyogva, meg picit elpirulva George reggeli hangja miatt.-

" Ahhhhhh!!!! Claaay, nagyon fáradt vagyok. Nem aludhatnék még? Amúgy jól aludtam, remélem te is!" -Válaszolta George szenvedve.-

"O-oo! Valaki szabit akar kivenni? George... tudod jól, hogy ma is kéne forgatnunk, sőt egy stream is meg lett beszélve Alexékkal! ... De jó... még kapsz 2 órát. Kettőt! Nem többet!" -Adta ki a parancsot Clay a fáradt barátjának.-

" Ezaz! Köszönöm, köszönöm, köszönöm! Isten vagy, imádlak!" -Hálálkodott George.-

" Hé, azért túlzásokba ne ess Gogy! Na aludd ki magad, de én leteszem addig, majd hívj Team Speak-en!" -Mondta Clay George-nak, mosollyal az arcán, majd letette a telefont.-

London 6:30

    Letelt a két óra és George most már friss erővel kelt fel. Gyorsan a fürdő felé vette az irányt, pár perc alatt le is tusolt. Nem etye-petyézett felhívta a kedvenc éttermét ahonnan kaját szokott rendelni, most is így tett. Megrendelte a reggeliét és az ebédnek valóját is. 

      Amíg várta, hogy megérkezzen az étele, addig lecsekkolta a híreket, hogy van-e valami újdonság. Miközben görgette a telóján a híreket, lassan szürcsölgette az almalevét amit a hűtőből kapott elő. Görgette, görgette a híreket... amikor meglátta, amit a leginkább akart látni.

" A kormány meghozta a végleges rendeletet. Az országzár holnaptól 2021.05.03.-tól megszűnik! Szabadon lehet utazni, természetesen negatív  COVID teszt eredménnyel. Tette közzé mai reggelen a kormány sajtó."

     Mikor ezeket a mondatokat elolvasta George, örömében egyből kiköpte a almalevét. Ez a hír feldobta az egész napját, és egyből foglalt is időpontot tesztelésre. Nem sokkal ezután a megrendelt étele is megérkezett,  a reggeliét sietve elfogyasztotta, beigyekezett a szobájába és lehuppant a gépe elé.  

    Bekapcsolta számítógépét, belépett Team Speak-re és felhívta Clay-t. Nem akarta neki elmondani a hírt, mert meglepetésből akart kiutazni Floridába hozzá és Nick-hez. Clay észre vette George hangján, hogy milyen boldog, de gondolta, hogy csak azért van mert engedte aludni még plusz két órát.

     Clay elkezdte mondani a napi teendőket, de nem tudta, hogy George kb egyáltalán nem figyel. Éppen repülőjegyeket nézett a neten, hogy melyik lenne neki megfelelő. Ekkor érkezett egy üzenete a telefonjára. Gyorsan feloldotta George a telóját és látta, hogy vissza írtak neki a tesztvevő központtól, hogy ma délután ötkor várják. 

     Mikor meglátta az üzenetet, nem hitte el hirtelen, hogy ilyen gyorsan meg lesz vele, mivel ez azt jelenti, hogy másnap reggel a kezében lesz az eredménye a tesztnek. Elmosolyodott és rápillantott a monitor kijelzőjére. A képernyőn a harmadik repjegy az két nap múlvára szólt azaz 05.04.-ére. Rákattintott és azon nyomban le is foglalta.

Egy testben két lélekWhere stories live. Discover now