{2} George

438 34 0
                                    

(!Nem valós időeltolódási értéket tartalmaz!)

2021.05.01. London 4:30

    Reggel hajnali fél öt van, George ébresztője iszonyú erővel szól és rezeg. George arcát már a reggeli fény is megüti, ezért már nem tud visszaaludni. Kénytelen volt kinyomni az ébresztőt. Fejét vissza tette a párnára és megragadta a telefonját, hogy le csekkolja az értesítéseket és a Twittert. Semmi izgalmasat nem talált, ezért maga mellé dobta a telefont.

    Pár perces plafon bámulás után rávette magát arra, hogy felkeljen végleg. Miután ezt megtette a konyha felé vette az irányt, majd a hűtőből elővett egy nagy üveg joghurtot, amit reggeliként meg is evett. A jó kis reggeli (hajnali) energiabevitel után a fürdő fele vette az irányt, még egy adag energiabevitelként. Pár perc alatt le is tusolt, és fel is vette a napi laza kis ruháját.

    Körülbelül minden nap hasonló ruhában volt. Szürke vagy fekete melegítőnadrág, saját merch-es hoodie , vagy Dream merch-es oversize hoodie, ami a kedvence az összes pulóvere közül. Most belebújt a szürke melegítőjébe, felvett egy fekete rövid ujjút, és arra húzta rá a saját márkás szürke pulcsiját. Ez után beállt  a szobájában lévő tükör elé és beállította kócos sötétbarna haját. 

     A tükörtől egyből a gépe felé vette George az irányt, majd leült a székébe, bekapcsolta a gépét, és elkezdte csinálni a tenni valóit. Videóvágás, kódolás és egyebek. Egy bő húsz perc múlva megcsörrent a telefonja az ágyon. Egyből tudta a csengőhangról, hogy Clay az. Gyorsan felpattant a székéből, és egy nagy mosollyal az arcán felvette a telefont.

    Miután George felvette a telefont és elkezdett beszélgetni barátjával, vissza sétált a székéhez, leült, és onnantól semmi másra nem figyelt, csak arra, hogy Clay mit mond. Miközben beszélgettek, hátradőlve a székében csak bámulta a falat ami előtte volt, meg az asztalán levő Dream Youtooz figurát.

-------------------------------

Mielőtt megkérdeznéd, hogy egyébként George mi a fenéért is kel hajnalok hajnalán. Nos erre elég egyszerű a válasz, az időeltolódás miatt. Ahol Clay-ék laknak ott hat órával előrébb van az idő, mint ahol ő lakik. Ezért mindig úgy kel, hogy utána Clay-ékkel együtt tudjon dolgozni napközben. Így oldották meg, hogy egy időben menjenek aludni, és egy időben keljenek. Persze azt nem  mondom, hogy néha néha egyikőjük nem alszik be napközben órákra. 

 George és Clay megbeszélték, hogy felvesznek egy videót YouTube-ra, és utána  sorozatnézős estét tartanak. Persze úgy, hogy online, hívásba vannak, és egyszerre nézik a sorozatot.

-------------------------------

London 16:23

    Clay befejezte a felvett videó szerkesztését, és George is befejezte a saját videójának vágását amit még reggel elkezdett. 

"Na akkor kezdődhet a sorizás?" -Kérdezte Clay elégedetten.-

"Igen! uh végre egy kis lazítás..." -Válaszolta George mosollyal az arcán, majd sóhajtott egyet.-

"Egy perc és jövök, csak átmegyek a szobámba, mert ágyból kényelmesebb sorozatot nézni. Ja meg szerzek valami nasit meg innivalót." - Mondta gyorsan Clay George-nak.-

"Okés! Szerintem akkor én is szerzek valamit, vagy rendelek valamit." -Válaszolta vissza George.-

London 16:30

     Miután mindkettőjük sikeresen megszerezte amit szeretett volna, és kényelmesen elhelyezkedtek, George elkezdte kiválasztani melyik sorozatot nézzék. Érdekes választás lett. Clay is meglepődött kicsit, de nem zavarta.

" 'Baby' Ez most komoly George? Romi sori? Oké. " -Lepődött meg Clay mosollyal az arcán, majd picit elpirult.-

" Csak jónak tűnik a leírása alapján, meg amúgy is megmondtam, hogy csak akkor sorizok veled, ha én választhatok! " -Magyarázkodott George kis pirulással az arcán.-

London 19:17

    A sorozat 2. évadának 1. részének közben realizálta George, hogy Clay bealudt. Ezért megállította a sorozatot, kikapcsolta a Tv-t és a gépét is, majd visszafeküdt az ágyába, feltette töltőre a telefonját, és maga mellé helyezte. 

    George még nem tudott elaludni, ezért a plafont bámulva hallgatta a telefonba Clay szuszogását miközben aludt. Csak bámulta a plafont és azon gondolkozott, hogy milyen jó lenne, ha a más napi országgyűlésen végleg feloldanák az országból való kiutazási tilalmat. 

    Akkor meg tudná lepni heteken belül Clay-t azzal, hogy kirepül Floridába. Meg már George is nagyon szeretné a barátaival tölteni az időt, pláne ennyi egyedüllét után. George befordult a telefonja felé, belesuttogott a telefonba: "Aludj jól Clay." Ez után szépen lassan lecsukta George is a szemét és sikerült elaludnia neki is.


Egy testben két lélekWhere stories live. Discover now