{5} Második lépés

342 31 3
                                    


2021.05.03. London 9:30

     A mai nap teljesen máshogy kezdődött mint a többi, ugyanis George nem hajnalban kelt. Kivételesen. 9:30, szól az ébresztő, de most nem idegesíti George-ot. Jó kedvel kinyomta, majd kinyújtózkodott. Szerencsére ki tudta aludni magát, ma ugyan is sűrű nap állt elé. 

    Reggeli arcmosás és reggelizés után egyből nekiállt felírni a napi teendőit. A listán az első helyen állt, hogy elmenjen a tesztjének az eredményéért. Második helyen állt, hogy onnan egyből a szüleihez megy és elmondja nekik a hírt, hogy megy Floridába és egy darabig nem jön haza onnan. Harmadik pont az a bevásárlás volt. Ugyanis volt egy-két dolog amit még be kellett szereznie az utazáshoz, meg persze szuvenírt is akart vinni a két barátjának.

    Miután kész lett a lista, a szobája felé vette George az irányt, hogy felöltözzön rendes ruhába. Felkapott egy sötét farmert egy fehér rövid ujjúval és rávett egy fekete dzsekit. A telefonját becsúsztatta a zsebébe, majd elment gyorsan fogat mosni és beállítani a séróját. Amint ezekkel megvolt, felkapta a fekete Adidas-os tornazsákját és a lakáskulcsát, majd sietve felvette a cipőjét és kiviharzott az ajtón.

    Úton a buszmegálló felé felhívta Clayt, hogy ma ne számítson rá meg holnap sem, mert fontos elintézni valója akadt. Clay ennek nagyon nem örült, de nem tudott vele mit kezdeni, szóval elfogadta a tényt. George a hívást követően felszállt az épp megérkező buszra, majd a tesztvevő központnál leszállt. Átvette papírját amin a negatív eredmény szerepelt, majd neki indult a metró felé vezető útnak. Onnan George már egyenesen a szülei háza felé vette az irányt.

Egy testben két lélekWhere stories live. Discover now