2021.05.06. Florida 10:25
Clay ma egész korán felkelt még csak fáradt sem volt. Még az ágyában lustálkodott mikor kipattant a fejéből egy videó ötlet. Kivételesen nem Minecraft vagy valamilyen más gépes játékkal kapcsolatos ötlet. Elmosolyodott, majd elővett egy tollat, és a George-tól kapott füzetébe elkezdte fölírni az ötletet, hogy-hogyan is szeretné megvalósítani.
A kertbe tervezte fölvenni a videót George-al és Nickkel. Gondolta, hogy majd kéne egy kamerás is, ezért egyből rá is írt Karl-ra. Tudta, hogy neki a kamerázásban van tapasztalata, mivel régebben Mr.Beast egyik kamerása volt. Karl viszonylag messze lakott Clay-éktől, ezért egy késő délutáni időpontot beszéltek meg. Miután Clay ezt elintézte a fürdőbe ment.
(TW pánikroham)
Clay elkezdte szokásos dolgait csinálni, megengedte a vizet a tusolóban, addig amíg föl nem jött a meleg víz a mosdó szélének nekitámaszkodott. Belenézett a tükörbe majd levette a pólóját. Ismét bele nézett a tükörbe, mélyen nézett a saját szemébe, majd lenézett a kezére ami a mosdó szélének volt támasztva.
Sóhajtott egyet mert látta, hogy a kezei elkezdtek remegni. Vissza nézett a tükörbe és elkezdtek könnyek kicsordulni a szeméből. megint elkezdte magát ostorozni. Mi van ha nem vagyok elég jó, mi van ha ez után a videó után mindenki elvárja, hogy látszódjak a videókon, mi van ha nem fogadnak el, mi van ha mindenki gyűlölni fog, mi van ha elvesztem azt a közösséget, ami eddig volt nekem, mi van ha mindenki ezzel fog jönni, mi van ha rájönnek, hogy rohadtul bejön nekem George... Mondogatta magában Clay miközben, már a földön ült összeguborodva, és a remegő tenyerébe tömte a fejét. Megint elkezdett levegőért kapkodni, de nem érezte, hogy segít, egyre inkább rájött a hányinger. Már úgy érezte, hogy homályosodik minden, érezte, hogy fáj a feje, de nagyon.
George arra kelt, hogy hallja a szemközti szobában Clayt levegőért kapkodni. Clay-nek nem volt becsukva az ajtaja, csak behajtva ezért be tudott menni. Clay nem volt a szobában, de miután körbe nézett látta, hogy a fürdőszoba ajtaja résnyire nyitva van. Odament az ajtó elé és megkérdezte, hogy bemehet e. Nem akart Clayre törni, mert hallotta, hogy sír.
Gondolt egyet, és lassan kinyitotta az ajtót. Meglátta, hogy Clay összekuporodva ül a földön a fal mellett, remeg és levegőért kapkod. George odarohant és átölelte Clayt. Fogalma sem volt, hogy mi történhetett, csak ölelte és nyugtatta: "Shh... Itt vagyok Clay, semmi baj! ". Clay nem érzett semmit, csak George hangját hallotta, amitől pont annyira meg tudott nyugodni, hogy a levegőt végre rendesen tudta venni. George leült Clay mellé és egyik kezével átkarolta, majd Clay fejét ráborította a vállára.
(TW vége)
Clay-nek pár perc múlva elmúlt a remegése, és lassan a hányingere is elmúlt. Végre elkezdte érezni, hogy George magához szorítja, de még mindig könnyek folytak le az arcán. Clay letörölte az arcáról a könnyeket, fölállt és elkezdte megmosni az arcát. George továbbra is ült a földön és csak ijedten nézett Clayre, aki nem mosolygott, de mintha mi sem történt volna elkezdett borotválkozni.
George nem tudta feldolgozni mi történhetett. Miután Clay befejezte a borotválkozást, fölállt és odasétált a fürdőszoba ajtajához.
" Nem tudom mi történt Clay... most nem zaklatlak kérdésekkel, de ezt nem hagyom annyiban és még beszélni fogunk róla. Nem úszod meg!" - Nézett George aggodalmasan Clayre, aki a mosdónál állt lehajtott fejjel.-
YOU ARE READING
Egy testben két lélek
Fanfiction!FIGYELEM! !Ez a történet valós személyeket ábrázol néhány valóságos tulajdonsággal. A történet nagy része kitaláció, és nem a valós személyek személyiségét tükrözi. Tulajdonságaik, szexualitásuk nem minden esetben egyenlő a valósággal.! . !! warnin...