2021.05.12. | 9:30
Tegnap nem beszéltünk George-al, de láttam , hogy live-olt Karlal. Nem akartam nézni a live-ot, mert hát ha valaki valamire megkér, pláne ha az az illető George, akkor be is tartom.
Én egész nap azon gondolkodtam, hogy mit tehetnék, hogy bebizonyítsam George-nak, hogy nekem tényleg ő az egyetlen aki kell. Nagyon sokat filóztam, végül Nick segítségével sikerült kitalálni egy nagyon jó programot.
Lassan már indulnom is kellene, mert egész napos programot terveztem. Természetesen felhívom George-ot miután felöltözök.
Egy viszonylag feszülős, szürke kockás nadrágot vettem fel egy halvány zöld pólóval. Beállítottam a hajam, majd felhívtam George-ot.
"Szia George!" -Köszöntem lelkesen a telefonba, miután felvette a telefont.-"Clay?.." -Szólt bele George fáradt hangon.-
"Igen! Egy óra múlva ott leszek, addigra legyél kész! Nem kell semmi extra cucc, de azért ne pizsamába legyél."
"..mm.. Claay." -Ásított.- "..Most keltem fel..!"
"Nem baj! Egy óra múlva ott leszek!!"
Gyorsan be kaptam pár falatot reggeliként, majd zsebre raktam a pénztárcám és felhúztam az egyik fehér cipőm. Felkaptam a kis asztalról a kocsi kulcsom, majd elindultam Karlékhoz.
Gainesville (Florida) | 10:50
Megérkeztem. Karl nyitott nekem ajtót. Kicsit beszélgettünk, majd megpillantottam George-ot. Szürke farmer és fekete póló volt rajta, meg egy szürke cipzáras pulóver, Ő is fehér cipőt vett fel.
George nem nézett a szemembe. Végig a földet bámulta. Egyszer átfutott rajtam a szeme, de nem többször.
"Akkor mit szeretnél.. Clay~..?" -Kérdezte kicsit bizonytalanul.-
"George! Tudom, hogy nagyon nagyot hibáztam, de meg szeretném mutatni neked, hogy tényleg- tényleg, csak te kellesz nekem! Pontosabban be akarom bizonyítani!" -Fogtam meg lágyan az arcát az egyik kezemmel.-
"..mhm~.." -Húzta el a fejét a kezemből.- "..akkor mi a program , vagy mi..?"
"Majd meglátod! Csak szállj be a kocsiba." -Mondtam mosolyogva.-
George beszállt a kocsiba, én addig elköszöntem Karltól. Mielőtt elindultunk volna csak annyit mondtam neki miközben bámult ki az ablakon, hogy "Csak bízz bennem, jó lesz!".
"Akkor megyünk?" -Kérdezte majd végre rám nézett.-
"Máris!!"
Beindítottam az autót, majd el indultunk az egyik vidámparkba. Tudtam, hogy George szereti az ilyen helyeket, szóval gondoltam elviszem. Rengeteg hullámvasút van ott meg egyéb sok dolog amit imádna George. Remélem így is tetszeni fog neki, hogy velem van.
Orlando (Florida) | 12:46
Majdnem 2 óra volt az út az orlandói vidámparkig. George bealudt az út alatt, meg kell hagyni nagyon aranyos volt. Az út második felénél kelt fel. Szerencsére utána már beszédesebb lett.
Elmesélte milyen volt a tegnapi live Karlal, meg miket csináltak. Furcsálltam, hogy meg sem kérdezi hova megyünk. Már csak pár perc volt hátra a parkig, de éhesek lettünk, úgyhogy megálltunk egy olyan helyen, ahol George szeretett volna enni. Ő akarta fizetni a saját részét, de nem engedtem! Miután eloltottuk az éhségünket végre mehettünk tovább.
Orlando (Florida) | 13:02
Mikor megérkeztünk megláttam George szája szélén azt a mosolyt amit vártam. Végre a szemembe nézett. Még jobban elmosolyodott, majd mondta "Wohw..".
"Mi az George?" -Kérdeztem szintén mosolyogva.-
"Én-..én nem gondoltam erre. Woh.. mindig is el akartam jutni ilyen helyre .. és .. ho-honnan ?.."
"Honnan tudtam?" -Vágtam közbe.-
"I-igen..."
"Még pár éve mondtad te kis butus!" -Mondtam kacagva.-
"Pár éveee? Én nem emlékszem rá.. te~ hogy?"
"George, én megmondtam. Nekem Te kellesz, Te vagy az akit szeretek.. bármi is történt.."
George elmosolyodott, majd elkezdett a bejárat felé rángatni. Vettem két 5 órás jegyet. Mikor beértünk rábíztam, hogy mire szálljunk fel először, vagy hova menjünk.
Izgatottan vezetett az egyik hullámvasúthoz. Nagyon jól éreztük magunkat. Végre láttam George-ot mikor tényleg szabad, és mikor tényleg boldog. Nagyon sok mindenre felültünk, meg ettünk is (főleg édességet).
Páran felismertek minket, ezért csináltunk velük képeket, volt akikkel beszélgettünk kicsit, de olyan is volt aki autogramot kért. Nagyon kedvesek voltak, nagyon jól esett, főleg, hogy nekem ez az első alakalom, hogy így felismertek.
Miután lejárt az öt órás jegyünk, tovább álltunk. Még nem volt vége a napnak, sok tervem volt még.
Orlando (Florida) | 18:06
Következő tervem az Apopka tóhoz vezetett. Van ott egy szép park sétánnyal, meg egy óriáskerékkel. Mivel lassan ment le a nap ezért pont ideális volt.
Mikor sétálgattunk nagyon meglepett, hogy milyen beszédes lett George. Tetszett. Csak hallgattam a hangját és mosolyogtam. Láttam, hogy nagyon bámul egy fagyi árust, szóval odamentem és vettem neki fagyit.
Egészen az óriáskerékig sétáltunk. Természetesen felültünk rá. Mikor fent voltunk a magasban lassan meg fogtam a kezét. Olyan érzésem volt mintha ez lenne az első randink. Kicsit izgultam is. George is megfogta a kezem pár másodperc hezitálás után.
"George.."
"Hm?" -Bele nézett a szemembe.-
"Tetszik a program?"
"Még jobban tetszene haa~.." -Ránézett a számra majd vissza a szemembe.-
"Ha~?" -Kérdeztem majd közelebb hajoltam hozzá.-
Mikor megszólalt volna George, még közelebb hajoltam, majd meg fogtam a szabad kezemmel az arcát. Mélyen a szemébe néztem, eközben már majdnem össze ért a szánk. Végül becsuktam a szemem és belehúztam egy hosszú csókba. Nem ellenkezett, sőt, mikor abba akartam hagyni Ő folytatta.
YOU ARE READING
Egy testben két lélek
Fanfiction!FIGYELEM! !Ez a történet valós személyeket ábrázol néhány valóságos tulajdonsággal. A történet nagy része kitaláció, és nem a valós személyek személyiségét tükrözi. Tulajdonságaik, szexualitásuk nem minden esetben egyenlő a valósággal.! . !! warnin...